مطالعه نشان می دهد شکاف بزرگ در دسترسی به بهداشت دهان و دندان برای فقیرترین کالیفرنیا

جدید سیاست مختصر از UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت نشان می دهد که کم درآمد کالیفرنیا بزرگسالان کمتر احتمال

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

جدید سیاست مختصر از UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت نشان می دهد که کم درآمد کالیفرنیا بزرگسالان کمتر احتمال دارد برای دریافت به موقع مراقبت از دندان مانند معاینات منظم و به احتمال زیاد برای بازدید دندانپزشک برای مشکلات خاص نسبت به افراد با درآمد بالاتر — یک واقعیت است که صادق است حتی برای کم درآمد ساکنان که بیمه دندانپزشکی است.

نویسندگان این مطالعه در بر داشت که در میان این افراد با کمترین درآمد 59% تا به حال دیده می شود یک دندانپزشک در سال گذشته در مقایسه با 80% برای افزایش درآمد ساکنان. این اختلاف همچنان ادامه داشت و حتی برای کسانی که با خصوصی بیمه دندانپزشکی با 75% از بالاترین درآمد بزرگسالان و 85 درصد بالاتر از درآمد ساکنان که تا به حال ملاقات دندانپزشکی در سال گذشته است.

این یافته ها بر اساس یک تجزیه و تحلیل از 2017 و 2018 داده ها از مرکز سلامت کالیفرنیا مصاحبه نظرسنجی که نگاه چگونه نابرابری در درآمد و وضعیت بیمه ممکن است تحت تاثیر قرار بالغ کالیفرنیا دسترسی به بهداشت دهان و دندان. کسانی که با درآمد یا در زیر 138 درصد سطح فقر فدرال در نظر گرفته شد تا در کمترین درآمد دسته بالاتر درآمد ساکنان به حال درآمد در و یا بالاتر از 250 درصد از FPL.

محققان دریافتند که در میان بالاترین درآمد بزرگسالان 64 درصد حال عمومی بیمه دندانپزشکی از طریق پزشکی از 16 درصد بیمه خصوصی و 20 درصد تا به حال هیچ بیمه در همه. در حالی که داشتن بیمه دندانپزشکی کاهش برخی اختلافات برای کسانی که با کمترین درآمد این نوع بیمه نیز به نظر می رسد نقش مهمی در دسترسی نویسندگان می گویند. کسانی که با پزشکی مثلا کمتر احتمال دارد از کسانی که با بیمه های خصوصی به بازدید یک دندانپزشک در شش ماه گذشته (41 ٪ در مقابل 56 درصد) و با احتمال بیشتری به دیده یک دندانپزشک برای یک مشکل خاص (43% در مقابل 31 درصد).

نویسندگان استرس است که مراقبت از دندان و دندان پزشکی بیمه هستند و نه مقرون به صرفه برای همه کالیفرنیا. قانون مراقبت مقرون به صرفه نیست و در نظر گرفتن مراقبت از دندان ضروری نفع بسیاری از کارفرمایان نمی عبارتند از مزایای دندان در اشتغال بر اساس برنامه های بیمه درمانی خصوصی و دندان سیاست های پر هزینه هستند. علاوه بر این بسیاری از دندانپزشکان شرکت نمی, در پزشکی به دلیل کاهش دهنده بازپرداخت سطوح.

"یافته های ما نشان می دهد که بیمه دندانپزشکی بهبود دسترسی به مراقبت از دهان و دندان برای همه, فقط به عنوان جزر و مد افزایش آسانسور تمام قایق اما درآمد و نابرابری در دسترسی هنوز هم باقی می ماند" گفت: Nadereh Pourat, نویسنده سرب از مطالعه و کاردانی مدیر مرکز. "بهداشت دهان و دندان است که بخشی جدایی ناپذیر از سلامت کلی و کمترین درآمد افراد باید حداقل دسترسی و عواقب رنج می برند. این مهم است که به شکستن سیلوهای که تداوم نابرابری در دسترسی به مراقبت از دندان. ما می توانید شروع به ترویج برابری در بیمه دندانپزشکی است."

در میان توصیه های خود را به نویسندگان نشان می دهد که سیاست های تاسیس شود شامل مراقبت از دندان به عنوان یک ضروری سلامت بهره مند شوند و به ترویج دسترسی مقرون به صرفه به بیمه دندانپزشکی گزینه های.

دیگر یافته های کلیدی از سیاست های مختصر عبارتند از:

  • 41 درصد از بزرگسالان در کمترین درآمد گروه بازدید دندانپزشک برای مشکلات خاص verus 23 درصد در بالاتر-گروه درآمد.
  • 69 درصد بالاتر از درآمد بزرگسالان بیمه درمانی خصوصی در حالی که تنها 16 درصد از بالاترین درآمد بزرگسالان انجام دهد.
  • 28 درصد از بیمه کمترین درآمد بزرگسالان دیدم یک دندانپزشک در شش ماه گذشته در مقایسه با 57 درصد از بیمه بالاتر درآمد ساکنان.

"مطالعه راستا با دیگران است که نشان می دهد که افراد کم درآمد کمتر معاینات و کمتر دسترسی به مراقبت به موقع از مردم در درآمد بالاتر گروه گفت:" ماریا Ditterهمکاری نویسنده از مطالعه و پژوهش تحلیلگر در مرکز. "بدیهی است که ما نیاز به سیاست هایی که به منظور بهبود در دسترس بودن بیمه دندانپزشکی است. ما نیاز به اطمینان حاصل شود عادلانه و دسترسی عادلانه به خدمات بدون در نظر گرفتن درآمد."

نویسندگان این مقاله توجه داشته باشید که اثرات اقتصادی از coronavirus همه گیر ممکن است تصویب این سیاست ها و دستیابی به برابری به چالش کشیدن.

"این اختلافات می تواند گسترش با COVID-19 همه گیر به دلیل افزایش نرخ بیکاری و کاهش اشتغال مبتنی بر بیمه دندانپزشکی" Pourat اضافه شده است. "از دست دادن درآمدهای مالیاتی نیز تاثیر منفی در پوشش به ویژه برای پایین ترین درآمد بزرگسالانی که پزشکی ذینفع چون پزشکی و دندانپزشکی مزایای اختیاری هستند."

این مطالعه به همراه یک دادهنمایی (PDF) نشان می دهد که دسترسی به مراقبت های دندانپزشکی در میان کالیفرنیا افراد مسن یک گروه که تمایل به از دست دادن خود را بیمه دندانپزشکی پس از بازنشستگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن