مطالعه نشان می دهد افزایش در e-سیگار و استفاده از ماری جوانا در میان دولت بزرگسالان جوان

استفاده از ماری جوانا و سیگار الکترونیکی شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری در میان بزرگسالان جوان کالیفرنیا بین

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

استفاده از ماری جوانا و سیگار الکترونیکی شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری در میان بزرگسالان جوان کالیفرنیا بین 2017 و 2018 با نسبت زیادی از کاربران از هر دو محصولات زیر سن قانونی با توجه به یک مطالعه جدید که توسط UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت.

این مطالعه که برجسته سیگار کشیدن روند در میان افراد بین سنین 18 و 25 نشان می دهد که سیگار الکترونیکی vaping رسید و با 48 درصد بیش از آن دوره در حالی که استفاده از ماری جوانا افزایش 19٪. Cigarette smoking, که تا به حال کاهش بوده است برای یک دهه دیدم هیچ تغییر قابل توجهی. نویسندگان همچنین نشان می دهد چندین روش سیاست برای پاسخ به تغییر سیگار, چشم انداز است.

با استفاده از دادههای مرکز 2018 کالیفرنیا سلامت مصاحبه بررسی محققان دریافتند که بیش از یک سوم از بزرگسالان جوان — یا 1.7 میلیون — در حال حاضر با استفاده از حداقل یک و گاهی اوقات بیشتر از این محصولات با 314,000 گزارش سیگار 682,000 با استفاده از e-سیگار و 1.3 میلیون با استفاده از ماری جوانا. طعم محبوب در میان بزرگسالان جوان با 4 5 e-سیگار کاربران vaping محصولات با طعم و 2 در 5 سیگار کاربران سیگار منتول سیگار.

یکی دیگر از کلید پیدا کردن از این مطالعه این بود که 48 درصد از این e-سیگار کاربران 40 درصد از کاربران ماری جوانا و 28 درصد از سیگار افراد سیگاری شدند بین سنین 18 تا 20 — زیر سن قانونی محدود از 21 به خرید محصولات توتون و تنباکو و ماری جوانا در سال 2018 است.

"اگر چه این دولت و دولت های محلی ساخته شده اند عظیم گام در کنترل دخانیات سیاست تحقیقات ما بر اهمیت توجه به قوانین که بر دسترسی به تمام محصولات" گفت: Ying-یانگ Meng مطالعه سرب نویسنده و co-مدیر مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت را بیماری مزمن برنامه. "سیاست های مورد نیاز برای تضعیف بزرگسالان جوان از تعویض از یک محصول دیگر با توجه به تفاوت در قیمت دسترسی و در دسترس بودن."

داده ها نیز پشتیبانی می کند نیاز به اطمینان حاصل شود که سیاست های کنترل دخانیات در حال فضاي کاربردی در سراسر کالیفرنیا متنوع جوامع محققان گفتند. در علاوه بر این به سیاست های دولت کالیفرنیا شهرها و استان ها باید از این اختیارات قانونی به تصویب سیگار, vaping و ماری جوانا-استفاده از سیاست ها و نویسندگان توصیه ترکیبی از اقدامات از جمله:

  • تصویب سیاست های قیمت مانند e-سیگار مالیات و حداقل کف قیمت.
  • ممنوعیت همه طعم محصولات نیکوتین.
  • اجرای عاری از دود سیاست در مختلف مناطق در فضای باز و در multiunit housing که به صراحت شامل e-سیگار و ماری جوانا.
  • دربندی و یا محدود کردن تعدادی از فروشندگان این محصولات توسط مناطق جغرافیایی.

"سیگار کشیدن است و همواره یک نگرانی در سلامت عمومی جامعه و فراتر از آن و بزرگسالان جوان هستند به خصوص در معرض خطر آسیب و اعتیاد" گفت: مطالعه همکاری نویسنده و مدیر مرکز Ninez Ponce. "این یافته ها نشان می دهد مراحل مانند اجرای قوانین موجود در خرده فروشی تنظیمات و استفاده از هدف آموزش و قطع ابزار در میان بزرگسالان جوان به منظور بالا بردن آگاهی خود و ترک نرخ. ما نیاز به کار با هم به این محصولات کمتر مطلوب و قابل قبول و قابل دسترس در میان 4.6 میلیون جوان ساکن در کالیفرنیا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن