تابستان مطبوع برای Escambia County high school ورزشکاران می توانید شروع ژوئن 15

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:14 PM EDT Jun 1, 2020یک خط تیره از حالت عادی تنظیم شده است برای

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

یک خط تیره از حالت عادی تنظیم شده است برای بازگشت به مدرسه دو و میدانی به عنوان Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس روز دوشنبه اعلام کرد که دانش آموز دبیرستان-ورزشکاران می توانید شروع تابستان مطبوع ژوئن 15.

در این دبیرستان دانش آموزان گروه ممکن است شروع فعالیت های دانشگاه ژوئن 15.

بیشتر: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis: 'کاملا فرض کامل دبیرستان فصل فوتبال در فلوریدا

"دانش آموزان شده اند که غیر فعال بیش از گذشته 60 روز یا بیشتر با توجه به COVID-19 الزامات نیاز تهویه مناسب و آموزش به منظور شرکت در مدرسه ورزش" توماس گفت: در انتشار اخبار. "اجتماعی فاصله پروتکل دنبال خواهد شد و همچنین بهداشت مناسب مراحل توسط پرسنل منطقه. این خواهد بود که یک تیم تلاش همه شرکت کنندگان است."

Pensacola-منطقه مربیان گفت: بازیکنان و دستیاران در حال مشتاقانه در انتظار بازگشت به تهویه که شامل استفاده از وزن اتاق ها سالن ها و رشته های ورزشی.

"ما هیجان زده می شود قادر به انجام هر کاری است که ما مجاز به انجام" جنگل های کاج فوتبال سر مربی رونی داگلاس گفت. "ما پایبند به دستورالعمل و با هر آنچه که آنها به ما بگویید.

"من می دانم که بازیکنان هیجان زده هستند. شما هرگز نمی دانید چقدر شما از دست چیزی تا زمانی که آن را دور گرفته شده است. این واقعا یک امتیاز به بازی فوتبال و شرکت در فوق برنامه فعالیت است."

بین ماه های ژوئن 1 و 15 ژوئن ورزشکاران مورد نیاز برای به دست آوردن به روز شده physicals و رضایت والدین و انتشار فرم به منظور شرکت در منطقه ورزشی و فعالیت های.

این اندروز موسسه ارتوپدی و پزشکی ورزشی در فارس نسیم ارائه خواهد شد دانش آموز-ورزشکار physicals بدون پرداخت هزینه این شنبه. والدین و دانش آموزان باید در هماهنگی با مربیان خود برای تنظیم قرار ملاقات.

دستورالعمل های خاص برای 15 ژوئن بازگشت نشده اند تعیین نشده است.

همچنین در ژوئن 15, دبیرستان, دانش آموزان گروه می توانید شروع به فعالیت در دانشگاه. اردوگاه های گروه آغاز خواهد شد 6 جولای. والدین و دانش آموزان باید با مراجعه به مدرسه گروه مدیر برنامه ها و دستورالعمل ها. وجود خواهد داشت هیچ مدرسه گروه فعالیت های این تابستان.

این است که در حال توسعه داستان بررسی بازگشت در PNJ.com/sports برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب