نظرسنجی: رای دهندگان فلوریدا قسمت راه با رئیس جمهور و فرماندار در coronavirus

جیمز تماس بگیرید تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 3:43 PM EDT Jul 24, 2020فلوریدا خط با اکثریت رای دهندگان در سراسر ک

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

فلوریدا خط با اکثریت رای دهندگان در سراسر کشور به شست را به رئیس جمهور Donald J. Trump را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر.

اما آنها بخشی با رای دهندگان در کشورهای دیگر زمانی که سوال این است که آیا آنها حمایت خود را از فرماندار پاسخ به بهداشت عمومی اورژانس با توجه به داده ها از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه.

کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان یا 47 درصد تایید از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' coronavirus پاسخ نسبت به 60 درصد از رای دهندگان در سراسر کشور وقتی پرسید که آیا آنها به تایید خود را از فرماندار سیاست برای جلوگیری از گسترش ویروس. یکی دیگر از 7 درصد در فلوریدا گفت: آنها مطمئن نبودند.

Nationscape یک شریک با ایالات متحده آمریکا امروز در نظر دارد به مصاحبه 6,000 مردم یک هفته در سراسر کشور در این مسائل تا نوامبر. 2 انتخابات برای ارزیابی خلق و خوی از رای دهندگان.

سوال در مورد کوروناویروس سیاست های پرسیده شد 11 ژوئن-جولای 15, با 2,400 فلوریدا گنجانده شده در این نظرسنجی که یک حاشیه خطا از حدود 2 درصد.

بهداشت و درمان اضطراری در ادامه به ساییده شدن پشتیبانی برای جمهوری خواهان مغلوب ساختن پیشی جستن و DeSantis در یک کلید میدان نبرد دولت با سابقه نزدیک نتایج.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده فلوریدا در سال 2016 توسط 1.2% و یک FAU نظرسنجی سال گذشته نشان داد 49 درصد از دولت مورد تایید رای دهندگان از کار او انجام شده بود. یکی دیگر از FAU نظرسنجی نشان داد DeSantis یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد با 53 درصد تصویب امتیاز.

این Nationscape نظرسنجی نشان می دهد رای دهندگان در سراسر کشور بخشی از این دو در coronavirus سیاست های, پیدا کردن 73 درصد از پاسخ دهندگان می خواهید مدارس و دانشگاه ها بسته باقی می ماند در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و DeSantis در حال هل دادن آنها را به بازگشایی شده است.

و در حالی که DeSantis استقبال NBA برای باز کردن فصل آن در فلوریدا 76 درصد از فلوریدا حمایت از لغو کنسرت, رویدادهای ورزشی و رویدادهای دیگر است که جذب جمعیت زیادی.

DeSantis نیز کاهش یافته است به موضوع اجباری ماسک-پوشیدن نظم در سطح ایالت. Nationscape در بر داشت 90 درصد از پاسخ دهندگان فلوریدا گفت: آنها با پوشیدن ماسک که هنگام خروج از خانه خود را.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن