سندرم مرتبط با COVID-19 حمله به کودکان می گوید فلوریدا جراح عمومی

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 3:42 PM EDT مارس 19 سال 2020فلوریدا جراح عمومی اذعان کرده است که یک س

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

فلوریدا جراح عمومی اذعان کرده است که یک سندرم است که حملات کودکان و همراه با COVID-19 ظاهر در فلوریدا اضافه کردن ترسناک ابعاد جدید به مبارزه با کروناویروس در دولت است.

جراح عمومی اسکات Rivkees تشویق پزشکان و بیمارستان ها به مطمئن شوید که آنها هر گونه موارد مشکوک از آنچه شناخته شده به عنوان "multisystem التهابی سندرم در کودکان" را به وزارت بهداشت داد.

"ما در حال شروع به دیدن موارد ملی و چند مورد در فلوریدا از این اختلال التهابی است که آلوده کردن کودکان" Rivikees روز دوشنبه گفت: در یک ایالت تماس با بیمارستان نمایندگان. "اگر شما موارد مانند آن ما را آگاه در وزارت بهداشت است."

فلوریدا وزارت بهداشت که Rivkees نظارت نیست بلافاصله نظر جمعه در تعدادی از موارد در دولت از این سندرم می رود که مخفف MIS-C. اما Holtz بیمارستان کودکان است که بخشی از میامی جکسون سلامت سیستم دارای دو موارد تایید شده.

"هر دو گروه از بیماران در حال دریافت درمان مناسب در بخش مراقبت ويژه کودکان و در حال نشان دادن نشانه هایی از بهبود" یک بیانیه از بیمارستان گفت.

بیمارستان نمی خواهد می گویند که بیماران بستری شده بودند و یا چه مدت آنها در بیمارستان است. "ما هیچ اطلاعات اضافی برای انتشار در این زمان است." این را گفت.

میامی هرالد اولین گزارش دو مورد.

فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری فرستاده مشاوره بهداشت به پزشکان هفته گذشته جزئیات ظهور MIS-C در شهر نیویورک و ایالت نیویورک با 15 کودکان بستری بین مارس 16 و ممکن است 4. بسیاری از بیماران که در بازه زمانی در سنین 2 تا 15 شد بستری در واحد مراقبت های ویژه سی دی که در مشاوره.

به عنوان از آوریل 12, تعداد بیماران شناسایی شده توسط نیویورک مقامات بهداشتی افزایش یافته بود به 102.

"ایالت نیویورک و شهر نیویورک همچنان به دریافت اضافی گزارش موارد مشکوک" CDC که در مشاوره پنج شنبه.

MIS-C آشکار در افراد زیر سن 21 که مثبت برای COVID-19 یا آنتی ژن شده اند و یا در معرض COVID-19 در چهار هفته قبل از شروع علائم.

التهابی سندرم علائم است که آینه یک بیماری شناخته شده به عنوان سندرم کاوازاکی که با توجه به CDC شامل تب و بثورات جلدی و تورم دست و پا و سوزش و قرمزی سفیدی چشم, تورم غدد لنفاوی در گردن و سوزش و التهاب لب و گلو.

Rivkees سابق رئیس بخش اطفال در دانشگاه فلوریدا warrington کالج پزشکی گفت: وزارت بهداشت ارسال شد مشاوره در سندرم به پزشکان در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن