مصرف جاده بالا: چگونه کارکنان ترک یک سازمان واقعا مهم | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020در هر سازمان وجود خواهد داشت و شرایطی که

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

در هر سازمان وجود خواهد داشت و شرایطی که در آن "تناسب" است نه حق را برای برخی از کارکنان. به عنوان یک نتیجه, کارکنان اجازه رفتن. در موارد دیگر کارکنان ممکن است تصمیم به ترک سازمان خود را. در هر صورت چه این حرکت رخ می دهد واقعا مهم است.

من نوشته شده است برای سال های سال است که یک راه خوب برای ارزیابی ارزشهای سازمانی است که چه کسی درمان می شود در راه خود را. من صحبت کردن در مورد کسانی که در آن شرایط یک فرد باید خارج شد بلافاصله با توجه به نامناسب عمل یا رفتار. من صحبت کردن در مورد این موارد زمانی که یک کارمند است که پس از مقدار زیادی از بازخورد مربیگری و فقط برآورده نمی مورد نیاز شغل انتظارات. و من صحبت کردن در مورد کارمندی که باعث می شود تصمیم به ترک یک سازمان چرا که آنها احساس بهتری وجود دارد مناسب و/یا فرصت جاهای دیگر.

رهبران قوی می دانم زمانی که به دنبال کمک از خارج

چگونه بهبود خدمات می تواند تبدیل مشتریان ناراضی به طرفداران raving

اجازه دهید ما را به زمان به نگاه در هر وضعیت شروع با کسی که نمی نشست انتظارات. زمانی که این فرد در استخدام آنها و رئیس خود احساس کار خواهد بود مناسب است. همانطور که با هر کار جدید هر دو طرف متوجه موفقیت خواهد بستگی دارد استخدام جدید در حال توسعه مهارت های مورد نیاز برای موفق خواهد بود. بله, آن را بزرگ اگر یک فرد دارای نگرش خوب و بهتر-اتصالات کار در سازمان را می توان یافت — اما چند بار که ممکن است. مهم نیست که چقدر خوب نگرش فرد را اگر آنها می تواند رسیدن به مهارت های مورد نیاز آنها باید اجازه رفتن.

در چنین مواردی مهم این است که سرپرست و شرکت برای انجام همه آنها می توانند برای کمک به فرد ترک در مثبت یک مد به عنوان امکان پذیر است. این به این معنی فرد است که توسط تصمیم به اجازه رفتن. آنها شده اند به خوبی با ابلاغ در طول راه. آن را نیز بدان معنی است که کارفرما و ناظر بحث و گفتگو با آنها که گزینه های حرفه ای ممکن است آنها متناسب بهتر است. به این معنی بحث با این فرد چگونه آنها ترجیح می دهند که ارتباطی به همکاران خود را به اتفاق می افتد در خروج خود را.

آن را نیز ممکن است معنی داشتن outplacement خدمات در دسترس به فرد بودن اجازه رفتن. به عبارت دیگر کارفرما می پردازد یک شرکت است که به فرد کمک می کند پیدا کردن یک شغل جدید است. من دوست دارم outplacement خدمات, چرا که آنها در دیدار با کارکنان حق دور و به کمک آنها به جلو حرکت می کند. یک شرکت ممکن است حتی کسی که ترک اقامت در محل و استفاده از زمان شرکت و منابع برای پیدا کردن یک شغل. این نشان می دهد که کارکنان این شرکت در مورد مراقبت از آنها را به عنوان یک فرد حتی اگر آنها دیگر کار وجود دارد.

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

همه ما مسئول خود ما الهام

پیدا کردن آنچه حق و از نو خلق کردن آن است. (برخی از سوالات که ممکن است کمک)

البته حتی با این خدمات وجود خواهد داشت بار یک فرد که اجازه رفتن عصبانی خواهد بود. مهم این است که برای شرکت و ناظر به ماندن در بالای زمین است.

حال بیایید نگاهی به سناریو که در آن یک کارمند واریز شده است. من همیشه احساس می شد به بیانیه "آنها را به سرقت برده و یکی از کارکنان من." هیچ کس نمی تواند "سرقت" هر کسی. مردم حق دارند به دنبال و قبول یک کار است که بهتر است مناسب است. کارمند است نه مال شما. آنها یک فرد که با این نسخهها کار برای این شرکت است. آنها متعلق به این شرکت است.

توجه داشته باشید در سمت من هرگز دوست game, غیر-رقابت موافقت نامه. من درک یک شرکت نیاز به حفاظت از سرمایه فکری. و در عین حال غیر قابل رقابت (که توسط دولت متفاوت است) اغلب محدود به توانایی فرد برای اقامت در یک جامعه است. بیایید می گویند یک شرکت در همان جامعه می خواهد به استخدام کسی در عین حال با توجه به عدم رقابت فرد باید به نوبه خود یک کار بهتر و یا خود حرکت می کند و اغلب خانواده خود را به شهر دیگر. اگر آنها می دانند که آنها در حال حاضر در حال کار نگه داشته و آنها را از یک کار بهتر. این می تواند منجر به احساسات سخت است.

آیا فقط 'بازگشت به کار.' فشار رو به جلو!

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر

به هر حال بیایید می گویند این فرد استعفا داد. اگر آنها شده اند جامد کارمند (که آنها باید اگر هنوز هم وجود دارد) و سپس کلید این است که به بحث در مورد بهترین راه برای فرد به خروج. یکی می توانید بگویید ارزش فرد ترک و همچنین فرهنگ شرکت با چگونگی عزیمت می گیرد.

یک فرهنگ خوب است که اگر یک فرد ممکن است ترک آنها اجازه رئیس خود می دانم که این یک احتمال است. این شرکت یک فرصت برای آماده شدن برای خروج با عبور-آموزش و غیره.

در یک فرهنگ خوب مردم نیست نظر یک کارمند مصاحبه در جاهای دیگر به عنوان عدم وفاداری. آن است که به سادگی فرد به دنبال تناسب بهتر و یا گرفتن یک کار بهتر. ما تا به حال یک بار یک کارمند که می خواستم به حرکت به نشویل و او به ما گفت که او می روم. به دلیل پیشبرد متوجه او قادر به کار عملا از نشویل تا زمانی که او در بر داشت یک کار جدید است.

سال گذشته آبی Wahoos کارمند اجازه دهید ما می دانیم آنها مصاحبه برای یک کار در سه گانه-A. ما یک جزئی لیگ دو-A وابسته است. برای بسیاری از این حرکت است که ارتقاء و پس از آن است که نزدیک به لیگ های بزرگ. ما درک و پشتیبانی این کارمند. هنگامی که آنها این پیشنهاد را فرد پس از آن تصمیم به ماندن با Wahoos برای حداقل یک سال دیگر. در عین حال اگر آنها تا به حال تصمیم به ترک پس از آن بحث شده اند که در اطراف چه چیزی را حس می کند.

برای مثال ممکن است فرد تا 30 روز متوجه بند. اگر چنین است آیا این را حس را برای فرد به ترک هر چه زودتر? اگر آنها اقامت 30 روز پس از آن چه چیزی است که بهترین استفاده را از این فرد ؟ گاهی اوقات این کار ممکن است برای فرد به اقامت طولانی تر اما گاهی اوقات نه. یک شرکت خوب می خواهید جدید استخدام خود را به ترک فعلی شرکت راه حق. پس از همه آنها می دانند که فرد را درمان آنها, راه همان روزی.

زمانی که من در Studer گروه این بود که اغلب مورد بحث است. اگر کسی که ترک نظارت مهم کیفیت بررسی آنها به طور معمول می خواهید به ماندن بگیرید تا بررسی شد. پاسخ ما همیشه "بله ما می خواهیم شما را به ماندن." این سناریو قابل توجه است به کارفرمای فعلی جدید کارفرما و کسی که ترک. این نشان می دهد که هر یک از طرفین احترام به دیگران است.

بحث با این فرد چگونه آنها می خواهند حرکت خود را به کار گرفته است. در همه شرایط انجام مصاحبه خروجی. این اجازه می دهد تا به شما برای یادگیری از فرد ترک آنها چه دوست و چه شما ممکن است بخواهید به بهبود است. بدترین چیزی که به انجام زمانی که یک کارمند خوب واریز شده است که برای خروج آنها را بلافاصله. این پیام می فرستد: ما در مورد مراقبت از شما تنها زمانی که شما در حال کار در اینجا.

خروج اغلب عاطفی در همه طرف. در حالی که آسان نیست بالاتر از سطح زمین این شرکت می ماند بهتر برای همه است. آن چیزی که حق انجام دهد. شما هرگز نمی دانید: فرد ترک ممکن است بخواهید دوباره روزی و یا ارسال خوب دیگر فرد راه خود را. بهتر است برای همه نگران زمانی که مردم ترک با عزت و احترام متقابل است.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن