تاریخچه جامپینگ بادی رد شد

اگر همچنان از ایمن بودن این جامپینگها مطمئن نیستید، جامپینگهای حفاظ دار میتوانند گزینهی بسیار مناسبی برای شما

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر همچنان از ایمن بودن این جامپینگها مطمئن نیستید، جامپینگهای حفاظ دار میتوانند گزینهی بسیار مناسبی برای شما باشند. در ادامهی این مقاله، ما قصد داریم به ذکر نکاتی مهم در باب جامپینگ بادی بپردازیم. اینجا انگار تونل زمان است و ما را در لابلای تاریخ اصفهان به عقب برمیگرداند. فراموش نکنید که وجود سینما، سالنهای ورزشی و فود کورت، این مجموعه را بسیار جامع و کامل میکند. صبا مال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار میگیرد، در کنار سالنهای سینما، فروشگاههای متنوع و مراکز مختلف خود، شهربازی هم دارد. ترن هوایی، رالی هیجانی، واقعیت مجازی و بازیهای دیگر در کنار باشگاههای بولینگ، بیلیارد، اسنوکر و همینطور اتاق گریم و اتاق تولد، شهربازی سرزمین رویایی آناهید را کاملتر کردهاند. جامپینگ بادی قابلیت پرتابل بودن را دارد که به راحتی میتوان آن را جا به جا و یا بعد از استفاده جمع آوری کرد. این شهربازی بیش از 40 بازی دارد که کودکان و همچنین ردههای سنی بالاتر میتوانند از آنها استفاده کنند. این بازیها گرچه میتوانند تا مدتها برای کودکان سرگرمکننده باشند اما بیشک نمیتوانند انرژی سرشار کودکان و نیازشان به جنبوجوش را رفع کنند. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند.

جامپینگ بادی اینتکس که یک محصول چند کاره است بهترین گزینه برای استفاده کودکان در منزل , ویلا , مهد کودک , مکانهای بازی کودکان , و غیره بوده که میتوانید به وسیله این محصول بادی بی خطر ساعت ها کودکان را سرگرم بازی کنید . فراموش نکنید که بهتر است پیش از سفر با توجه به انگیزه و هدف اصلی خود، اقدام به رزرو هتل های تهران نمایید تا علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی و خدمات درجه یک آن ها، از نظر موقعیت مکانی نیز در جای مناسب باشد. این موزه گنجینه کاملی از آثار هنری مدرن پس از جنگ جهانی دوم و حدود 4000 اثر ارزشمند از هنرمندان تجسمی ایرانی و خارجی را در دل خود جای داده است. شهربازی های روباز و شهربازی های سرپوشیده تهران، هر کدام ویژگیهای خودشان را دارند که برای افراد متفاوت با اهمیت هستند. به دلیل توجه خاص به کلان شهر تهران، هتل ها و اقامتگاه های لوکس و متنوع زیادی در این شهر به چشم می خورد. این جنس در مقابل تابش آفتاب و بارش باران مقاوم است با این حال به دلیل قابلیت جا به جایی که دارد میتوانید هنگام تغییر دمای شدید جای آن را عوض کنید. به این ترتیب با فضای رباتیک بیشتر آشنا میشوند و حضور در یکی از متفاوتترین شهربازی های تهران را تجربه میکنند.

در این شهربازی میتوانید با هماهنگیهای لازم، جشنهای تولد و مراسم اینچنینی را برگزار کنید. شهربازی تیراژه 2 شاید مانند سرزمین عجایب تیراژه 1 نباشد، اما باز هم دستگاههای بازی متنوعی را میتوانید در آن پیدا کنید و با آنها سرگرم شوید. وجود دارند. بانجی جامپینگ توچال با ارتفاعی بالغ بر ۴۰ متر، کاملا استاندارد طراحی و ساخته شده است و امکاناتی مانند ایربگ، تشک و مربیان حرفهای را نیز شامل میشود. فراموش نکنید که این شهربازی مانند چند مورد قبلی، درون یک مجتمع قرار گرفته است. این امکانات در ضلع جنوبی مجتمع تفریحی ورزشی گنجنامهٔ همدان با ارتفاع ۴۵ متر است. تجهیزات و بازیهایی که این شرکت استفاده کرده است، کاملاً بهروز هستند و استانداردهای بینالمللی دارند. شرکت بین المللی فان تایم در کشور ایران هم شهربازی هایی احداث کرده است که دوتای آنها در پالادیوم و ارگ تجاری قرار دارند. مشتری گرامی : موجودی جامپینگ بادی تمام شده است . فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند.

ابعاد این سازه 7 در 5 در 4 متر است و در حال باد شده به شکل یک قلعه بادی در میآید این قلعه در هر کجا که باشد بچهها را برای بازی و سرگرمی به دور خود جمع میکند، اندازه این جامپینگ به شکلی است که چند کودک به طور همزمان میتوانند مشغول بازی شوند. این دو بازی را میتوانید روی پل معلق نهجالبلاغه ببینید. نام این مجتمع امیر است و بهخاطر موقعیت تجاریاش، میتوانید به فروشگاهها، رستورانها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید. وجود این شهربازی در مرکز خرید هروی، امکانات مختلف دیگری را هم در اختیار شما قرار میدهد که به این واسطه میتوانید تجربه بهتری را برای خودتان رقم بزنید. فان تایم ارگ تجریش با مساحت 2000 مترمربعی خود حدود 115 بازی را درونش جای داده و اغلب آنها هم کامپیوتری هستند. شهربازی الماس هروی یکی از مجهزترین شهربازی های تهران است و بزرگترین پیست بازی ماشینهای کوبنده را در خود جای داده است. تعدد مکان های دیدنی تهران به حدی است که حتی بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند. This c ontent h as be᠎en c reated by G​SA Content Gen erat​or DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن