تیت بیس بال: Large ارشد گروه منازعه نقطه خاص در مربی کارل Jernigan قلب

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:08 PM EDT مارس 15 سال 2020نیمی از 22 ورزشکاران در تیت بیس 2020

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

نیمی از 22 ورزشکاران در تیت بیس 2020 فهرستی از سالمندان هستند.

ارشد کلاس یک گروه خاص به سر مربی کارل Jernigan او به عنوان به رسمیت شناخته شده این دسته به عنوان گروه بسیار زیاد در روز و کار اخلاق است.

در بالا از آن او wowed توسط رسيدگی نمایش داده شده توسط خود 12th کلاس که تا به حال خود را در فصل منقضی شده تکان دهنده مد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"من از آنها بدم میاید که آن را به پایان رسید در این راه; اما از آن ساخته شده من احساس می کنم مثل این بچه ها آن را دریافت" گفت: Jernigan در سال سوم از دوره تصدی خود در تیت. "آنها هرگز آویزان سر خود را یک بار و همه یک نوع نگرش است که همه چیز را با دلیل اتفاق می افتد و که آنها معتقد بودند این امر آنها را بهتر از مردان جوان است. که می گوید زیادی در مورد شخصیت خود را و است که آنها مطرح شد راه حق. من خیلی افتخار می کنم از این بچه ها هستند و هر یک از آنها به معنای زیادی به من."

Jernigan گفت: سالمندان نه تنها به بهترین خود را در هر روز, اما ثابت می شود ذاتی رهبران که به سرعت نشان داد که طناب به underclassmen.

در میان این گروه از سالمندان است Darrien مک داول و کول Fryman که هر دو بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده به مدت سه سال.

بیشتر: تیت کول Fryman کاج جنگل را TK Roby و جیسون رابرتز جوهر نامه از قصد

مک داول است Pensacola دولت signee که دعوت شده بود و تابیده در MLB دستیابی به موفقیت سری در ماه نوامبر.

او همچنین تا به حال در تمرینات برای San Diego Padres و مینه سوتا بیوتکنولوژی پزشکی ابن سینا.

6-پا-4, 225 پوند اول baseman/پارچ به حال حرفه ای به طور متوسط پنبه حلاجی شده از .305 با 42 اجرا می شود-batted در 10 دونفره و پنج خانه اجرا می شود. او تا به حال یک 7-2 ضبط بر روی تپه با 1.98 عصر.

"پیوند میان سالمندان بسیار عالی بود" مک داول گفت. "ما همیشه گرسنه بودند و می خواستند به سختی کار می کنند و ما چیزی در این زمینه است. اگر کسی پایین بود ما همیشه برداشت هر یک از دیگر."

مک داول گفت: PSC استخدام کرده است او به بازی اول پایه و پارچ و او با تمرکز بر گرفتن سریع تر در offseason.

او به نام Fryman بیشتر از یک برادر از یک دوست به عنوان duo صرف ساعت های بی شماری و روز با هم در طول پنج سال گذشته.

Fryman اضافه شده است که قبل از این دو هم تیمی بودند, آنها ملاقات زود است و اغلب به عنوان مخالفان در بیس بال جوانان مدارهای.

Fryman امضا شده است به Samford بود و 14-6 رکورد با پنج صرفه جویی و 1.92 عصر در حالی که در تیت. همچنین یک پارچ/infielder هیبرید وی افزود: پنج دونفره و 14 RBIs در صفحه با یک .280 متوسط است.

"کول شدید رقیب است که می خواهد به ضرب و شتم شما در هر چیزی که او می رود در مورد" Jernigan گفت. "آیا آن را بر روی تپه بلند کردن بسکتبال یا پینگ پنگ. ... او می خواهد به نفع خود.

"من به یاد داشته باشید یک بازی در سال گذشته او نقطه بود. این یکی از بهترین بازی من تا به حال او را دیده بشه. دو روز بعد او اغل گاو یا حشم جلسه. او نیست جشن بزرگ بازی او دو روز قبل از او هنوز که هنوز نقد همه چیز. او نوع پسر است که همیشه پیدا کردن چیزی که او می تواند بهتر است."

در حالی که بسیاری از ارشد ورزشکاران تأمل در این شکست سخت آنها در برخورد با – و طبعا پس Fryman نشان داده است حس دلسوزی و همدردی به دیگران است.

"این سخت است برای من از دست دادن این سال, اما من احساس می کنم بد برای دوستان من" Fyman گفت. "برخی از آنها در حال رفتن به بازی بیس بال کالج و من به دنبال به جلو به کمک به آنها را به پایان حرفه خود را قوی است. اتاق قفل بود و همیشه هم در تیت. تمام تیم ما واقعا رقابتی ساخته شده است که بازی ها و دریل ها واقعا سرگرم کننده و جالب است.

"من واقعا می خواهم به آرزوی بهترین شانس برای همه سالمندان که در حال رفتن را از طریق این."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن