TDC توصیه می کند مالیات بر بستر پنجم سنت برای کمک به بهبود گردشگری از COVID-19

مجله خبری مدیسونآرنولد پنسکولا منتشر شده در 3:16 PM EDT Aug 11, 2020شورای توسعه گردشگری شهرستان Escambia رای د

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

شورای توسعه گردشگری شهرستان Escambia رای داد در یک جلسه ویژه دوشنبه برای حمایت از یک جفت از اقدامات برای کمک به بازدید از Pensacola شناور و عامل در حالی که مبارزات صنعت گردشگری در دولت در میان پاندمی coronavirus.

TDC تصویب طرح در مورد چگونه شهرستان می تواند مالیات بستر پنجم سنت استفاده کنید، که نیاز به تصویب از کمیسیون شهرستان Escambia، و رای داد که توصیه می کنند که بازدید Pensacola داده می شود تا 1 میلیون دلار در بودجه ذخیره برای کمک به صنعت گردشگری بهبود.

بازدید Pensacola به شورای آن را کاهش داده است کارکنان تمام وقت خود را تقریبا نصف، از 16 کارکنان به تنها هشت و نیم رها کردن. همچنین این سازمان با حدود ۱/۶ میلیون دلار یا ۳۰ درصد کاهش در بازاریابی و برنامه نویسی مستقیم مواجه بوده است که منجر به دو توقف متفاوت در تلاش های تبلیغاتی در سال جاری شده است.

بازدید از Pensacola مدیر عامل Darien شافر گفت که سال مالی آینده ، تبلیغات و بازاریابی خواهد بود اولویت بالا برای کمک به بهبود اما بودجه بازاریابی پیش بین در حال حاضر پایین 2 میلیون دلار است.

پنج سنت: شهرستان Escambia باید مالیات هتل خود را بالا ببرد؟ کميسرها ميگن آره، ولي با يه غارنشين

بلوز تابستانی: هتل تابستانی هتل های تابستانی Escambia County به امید های رهبران گردشگری کوتاه می افتند

بازیابی زودرس: مقامات گردشگری شهرستان Escambia امیدوارند برای دوباره به عنوان برگشتن به عنوان تخت کاهش دلار مالیات 1.24M دلار

TDC به نام جلسه ویژه دوشنبه به طرح در مورد چگونه شهرستان می تواند پول از بالقوه استفاده از سنت پنجم از توسعه گردشگری دلار مالیات برای حمایت از بازاریابی برای بازدید Pensacola. در دسامبر گذشته، TDC رای داد که توصیه می کند کمیسیونر شهرستان Escambia اجرای سنت پنجم، اما کمیسر برای اولین بار می خواست یک طرح برای چگونه که پول می شود صرف.

شهرستان Escambia مجاز است به جمع آوری تا پنج سنت در هر دلار صرف شده در اتاق هتل در شهرستان و صرف آن را در فعالیت های مربوط به گردشگری، با هر سنت داشتن قوانین خاص در مورد چگونه می توان آن را صرف. در حال حاضر، این شهرستان تنها چهار تا از پنج سنت ممکن را جمع آوری می کند.

پنجمین سنت کم انعطاف ترین سنت است و تنها می تواند به یکی از دو روش صرف شود. اولین آنها ترویج و حمایت از گردشگری یا محل برگزاری، رویداد یا فعالیت خاصی است که برای گردشگران جذاب است. دوم این است که به پرداخت اوراق قرضه صادر شده برای تامین مالی ساخت و ساز و یا نوسازی از یک مرکز ورزش حرفه ای عمومی متعلق به.

طرح تصویب شده توسط TDC پیشنهاد سنت پنجم جمع آوری و اختصاص داده شده به بازاریابی برای دو سال مالی آینده است. پس از آن، TDC مجموعه سنت پنجم را مورد تدبر قرار خواهد داد و مسیری را در مورد چگونگی صرف هر مجموعه آینده، شاید به عنوان ذخیره فراهم خواهد کرد.

یکی دیگر از ملاحظات برای سنت پنجم این خواهد بود که یک ذخیره واقعی برای استفاده از شرایط اضطراری آینده، چه اقتصادی، چه زیست محیطی، تروریسم و چه همه گیر، ایجاد کنیم. شهرستانهای اطراف ما این ذخیره را در محل دارند و در حال حاضر از آن دلار ها برای ادامه تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنند." شافر به شورا گفت.

همه اعضای TDC حمایت از طرح به صرف بالقوه سنت پنجم، هر چند. برخی از اعضای شورا می خواستند برای اولین بار ارزیابی دوباره چگونه چهار سنت اول توسط شهرستان صرف شده و درخواست مدیر شهرستان و comptroller در جلسه بعدی در ماه سپتامبر حضور داشته باشد به بیش از این اطلاعات.

میتش پاتل، عضو TDC و خود یک هتلدار Pensacola، گفت که او نگران است که چگونه مالیات اضافی بر بهبود گردشگری تاثیر می گذارد. او یک حرکت شکست خورده از TDC خواست تا توصیه قبلی خود را از دسامبر، زمانی که او در هیئت مدیره نبود، برای حمایت از سنت پنجم، مورد تجدد قرار داده است.

پاتل گفت: "من می دانم که این ممکن است صدای زیادی به نظر نرسه، اما در دنیای ما، دنیای هتل، دنیای مهمان نوازی، این تا حد زیادی بدترین صنعت ما است که تا به حال دیده شده است." حالا براي اينکه اين بدن بياد و بگه اوه، اين بدترين زمان تاريخه بیایید مالیات یک دلار اضافی (در هر 100 دلار) است. هر سال دیگه ای که می تونستیدراین مورد حرف بزنیم و اینقدر شخصی نباشه."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب