Telehealth به احتمال زیاد در اینجا به ماندن پس از coronavirus همه گیر می شود حافظه

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:04 AM EDT 28 مه سال 2020بدون شک وجود دارد که این بیماری همه گیر کورون

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

بدون شک وجود دارد که این بیماری همه گیر کوروناویروس نهفته است جهان از مراقبت های بهداشتی و یک مدت تاثیر مثبت که Pensacola ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پس از توافق است آغوش telehealth.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از بیمارستان بزرگ سیستم های کوچک, دکتر, دفاتر را به طور چشمگیری افزایش استفاده از پزشکی از راه دور, اساسا انجام بازدید دکتر عملا با استفاده از تماس تصویری نرم افزار از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از آن اورژانس بهداشت عمومی سفارشات ترغیب مردم به ماندن در خانه.

دکتر Thabet Alsheikh یک electrophysiologist در باپتیست مراقبت از سلامت قلب و عروق موسسه گفت: telehealth نبود بخشی از تمرین خود را قبل از COVID-19.

"البته COVID آمد و همه چیز را متفاوت" Alsheikh گفت. "این چیزی است که ما قبل از تجربه هرگز."

Alsheikh گفت که او عصبی است که تکنولوژی باعث می شود مشکلات قادر به ملاقات با بیماران, اما او گفت: تجربه بوده است و او را هیجان زده در مورد آینده تکنولوژی است.

"این واقعا شده است بسیار مناسب برای بیماران من را دیده اند" Alsheikh گفت. "من را دیده اند کمی از بیماران نه تنها از راحتی از خانه خود را محل کار و یکی از آنها بود که در یک سایت ساخت و ساز. چند نفر در ماشین خود را و به شما می گویند بیا این مراقبت های پزشکی ؟ من فکر می کنم پزشکی از راه دور را فراهم کرده است از این فرصت برای ارائه مراقبت های بدون افت کیفیت در حالی که بیمار راحت در تنظیم آنها راحت با اینکه ماشین خود را خانه خود را, و یا نسبی خود را در خانه که در آن آنها در حال اقامت در این زمان بحران."

دکتر راندال ریس متخصص اطفال در پنساکولا اطفال گفت: دفتر خود را به سرعت ramped تا آن telehealth ظرفیت است که نه تنها اجازه پزشکان به ادامه دیدن بیماران, اما همچنین سرعت بالا در فرد بازدیدکننده داشته است.

ریس با اشاره به یکی از نمونه های اخیر که در آن او نمیفهمد که یک کودک یک لنگی به دلیل راه رفتن بر روی ناتمام عرشه پابرهنه گرفتن چندین تراشه در پای خود را.

"لنگش می تواند جدی در کودک, بنابراین من شروع این دیدار با پزشکی از راه دور, اما پس از آن من به ارمغان آورد و آنها را در اتاق به سرعت مشخص شد تراشه و حذف آنها" ریس گفت. "پس از آن نوع ترکیبی پزشکی از راه دور/در شخص مراجعه کنید اما در فرد مشاهده شد خیلی سریع تر چون من در حال حاضر می خواهم انجام کار زمین قبل از."

ریس گفت: دفتر برنامه ریزی شده برای دو سال شروع به ارائه telehealth.

"ما شده است صحبت کردن در مورد آن, اما یکی از حواس پرتی خواهد آمد تا پس از دیگری, یکی," او گفت:. "اما زمانی که ما دیدم که coronavirus از آمدن ما به سرعت در حال اجرا آن است. بنابراین در مورد یک دوره سه روزه ما شروع به انجام پزشکی از راه دور."

مراقب باشید تعادل: Pensacola بیمارستان تعادل COVID-19 و روزمره مراقبت های بهداشتی به عنوان فلوریدا شروع بازگشایی

انتخابی روشهای پزشکی: رژیم صهیونیستی است. DeSantis بیمارستان چشم بازگشت الکتيو با روش های پزشکی

Telehealth جدید نیست اما موانع نظارتی عمدتا چقدر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می تواند برای پرداخت telehealth بازدیدکننده داشته است در مقابل فرد بازدیدکننده داشته است disincentived استفاده گسترده است.

یعقوب فیشر مدیر کلینیک عملیات در معراج قلب مقدس در پنساکولا گفت: قلب مقدس راه اندازی یک telehealth پلت فرم های مجازی فوری در مورد مراقبت از چهار سال پیش. او گفت: سیستم بیمارستان رفته از دیدن تقریبا هیچ یک از بیماران از طریق این روش در حال حاضر به دیدن 2,500 بیماران در هفته است.

"یکی از چیزهایی که ساخته شده این امکان بود که از یک ملی چشم انداز و حالت چشم انداز بسیاری از مقررات و بازپرداخت بار اداری برداشته شد در این اورژانس دوره" فیشر گفت. "بنابراین چیزهای که 11 هفته پیش من نمی تواند بازپرداخت برای انجام تقریبا در ایالت فلوریدا ما در حال گرفتن بازپرداخت در حال حاضر. و برندگان واقعی در این معادله در حال بيماران از آنجا که ما در حال دیدن نیست هر بازدیدکننده داشته است بیشتر از ما بودند. ما شاهد کمتر (فرد) در حال حاضر, اما بیشتر تقریبا اما ما بیماران هستند که قادر به مراقبت از آنها نیاز به در حالی که ماندن در خانه خود را."

باپتیست مراقبت های بهداشتی دیده می شود بیش از 12,000 بیماران تقریبا پس از coronavirus گیر با توجه به برت Aldridge معاون راهبرد و توسعه کسب و کار. او موافقت کرد که مقررات نگه داشته بود استفاده از تکنولوژی پایین و قبل از COVID-19.

"حالا که باز شده است و کسانی که محدودیت شده اند شل را در تعدادی از موارد استفاده سرعت در حال رشد" Aldridge گفت. "و بنابراین واقعا وجود دارد یک ارتباط مستقیم بین مقررات و محدودیت برای استفاده."

فیشر گفت: بیماری همه گیر کوروناویروس به جهان نشان داده است که telehealth باید یک مکان دائمی در مراقبت از بیمار و امیدوار است که قانونگذاری فلوریدا طول خواهد کشید تا این موضوع اجازه می دهد تا به طور منظم بازپرداخت برای این سرویس.

هر دو فیشر و Aldridge گفت: معراج و باپتیست بیماران گزارش کرده اند رضایت بالا با telehealth بازدیدکننده داشته است.

برای Alsheikh که می بیند بیماران از عنوان دور به عنوان شهر پاناما و اندلس, آلاباما, یکی از مزایای عمده علاوه بر بیماران و نه نیاز به سفر برای ساعت است که بیماران می توانند صحبت با دکتر خود را با دیگر اعضای خانواده وجود دارد که ممکن است معمولا قادر به رفتن به همراه فرد در بازدید دکتر.

"چه شده است زیبا است که هر بیمار من دیده ام بسیاری از آنها تا به حال سایر اعضای خانواده به پیوستن به در مکالمه" Alsheikh گفت. "بنابراین انعطاف پذیری داشتن کاربران بیشتر به پیوستن به -- و نه فقط کسی را دادن به شما یک سوار و یا کسی است که زمان می آیند و صحبت کردن با شما در مورد وضعیت بیمار — که شده است بسیار مناسب است. احساس کردم در برخی موارد مراقبت شده جامع تر چون شما در بیشتر اعضای خانواده درگیر است."

Alsheikh گفت: پس از COVID-19 نه هر بیمار و یا بازدید از یک حق برای پزشکی از راه دور, اما وجود دارد بسیاری از بازدیدکننده داشته است است که می تواند انجام شود که راه و معتقد است که این یک امتیاز مثبت برای پزشکی که ظهور همه گیر به آمریکا کند.

"من واقعا معتقدم که ما تا به حال بسیاری از تاثیر منفی و بسیاری از چیزهایی که ما تغییر به عنوان یک نتیجه از COVID," Alsheikh گفت. "اما من فکر می کنم در حالی که COVID بحران در زمان دور خیلی عادی و روتین و منظم فعالیت های زندگی من فکر می کنم آن را آورده شگفت آور, مثبت, فرصت هایی که در اینجا به ماندن و برای تاثیر مثبت خواهد شد که در طولانی مدت است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن