'The Blues در شهر' سوق Pensacola بومی به ویژه

ارین Stephens ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020زمانی که ایده نوشتن یک آهنگ د

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

زمانی که ایده نوشتن یک آهنگ در مورد فرشتگان آبی آمد به وودی بنوا, خواننده و ترانه سرا گفت: این یک وظیفه دلهره آور است.

به طور کامل تولید نسخه از "بلوز در شهر" منتشر شد و در سال 2018 و پس از بنوا نوشت: یک سرود برای زادگاه خود به نام "این خوب است به خانه (پنساکولا)."

"من به خودم فکر کردم:" آیا من جرات سعی کنید در کار نوشتن چیزی است که می تواند در محفظهای قرار دادن حماسه قدرت و میهن پرستی و شکوه آبی ما فرشتگان؟' اما هنگامی که من با عنوان این آهنگ فقط خود نوشت:," برادشاو گفت.

او در توصیف "The Blues در شهر" به عنوان یک تاب "منطقه خطر" نوع سرود. "من می خواهم به نوشتن از قلب من. این آهنگ مناسب نیست به هر جعبه پس گاهی اوقات آن می گذرد بیش از چند ژانرهای مختلف است."

بنوا با افتخار از این آهنگ زیرا او معتقد است که آن را "قطاری از آنچه که همه ما احساس می کنید زمانی که ما می بینیم پسران ما را به آسمان است." او گفت: این پاسخ از فرشتگان آبی طرفداران در سراسر کشور به شعر تصویری برای تک بود "فقط شگفت انگیز است."

متولد در پسکگولا می سی سی پی بنوا و خانواده اش نقل مکان کرد به پنساکولا زمانی که او 2 ساله است. او گفت: او از خانواده بسیار موسیقی هر چند علاقه خود را در هنر فرم آمد از برادر بزرگتر خود.

مادر خود را که یک زبان و ادبیات انگلیسی و درام, معلم, تشویق شاعرانه خويش منافع از طریق موسیقی و شعر از Jimmy Webb و کلمات از رابرت فراست. اما آن برادر خود را هدیه ای از موسیقی است که الهام بخش او را بیشتر.

"من مطرح شد در اطراف موسیقی," او گفت:. "برادر بزرگتر من است یک استعداد شگفت انگیز بر روی پیانو و روح خواننده. او اولین تاثیر موسیقی و من استفاده می شود به خواندن در کنار او. به من گفت شبیه التون جان و او من رو تبدیل به بزرگ خواننده و ترانه سرایان."

به عنوان بنوا تا به حال علاقه زیادی در ورزش در حالی که در حال رشد و با توجه به آشکار استعداد موسیقی خود را برادر هیچ کس تا به حال یک سرنخ در مورد موسیقی هدیه پنهان در داخل از او که "آرزوی عبارت" سال بعد.

در ابتدا او به دانشگاه رفت و در یک تنیس بورس تحصیلی. به عنوان یک دانش آموز او را کشف تئاتر و پذیرفته شد به معتبر B. F. A. برنامه در دانشگاه ایالتی فلوریدا.

او سپس تنظیم مناظر خود را در شهر نیویورک که در آن ظرف سه ماه او فرود یک نقش در یک ABC در طول روز درام. پس از دو سال در این شهر او نقل مکان به لس آنجلس به دنبال یک حرفه ای فیلم و فرود یک تعداد انگشت شماری از ملی تبلیغات.

"آن نبود تا من یک بازیگر در لس آنجلس که من دیدم من در دوران کودکی نفوذ و مشهور ترانه سرا Jimmy Webb, انجام," او گفت:. "پس از آن بود که الهام بخش من شروع به تعمق به نوشتن من و سپس خود به تدریس خودم در گیتار. سپس من قلاب شده بود و به مسابقات."

حرکت بعدی او بود نشویل که در آن او در حال حاضر ساکن. "مدت کوتاهی پس از کشف اشتیاق من برای نوشتن ترانه من فکر نشویل بهتر خواهد بود مناسب برای نوع از موسیقی," او گفت:. "این یک ترانه سرایان' جامعه است."

برک آوت خود را تک "آخرین چیزی که شما را" گرفتار ملی توجه و رهبری بنوا به رای یکی از پاک کردن کانال "صفحه 10 از هنرمندان به تماشای" در سال 2007.

"این یک ضربه بود به دلیل آن طنین انداز با مردم در سراسر کشور. این آهنگ تا به حال یک پیام جهانی است که هر کس می تواند مربوط به."

برادشاو گفت: این سخت است برای قرار دادن یک برچسب در سبک خود را از موسیقی. "من اقامت به طور عمده در کشور, نوع, چرا که به نظر من این تنها نوع چپ که در آن ملودی و ترانه سرایی باقی می ماند."

او توضیح جدید خود را تنها "چرا شما حتی می خواهم سعی کنید" به عنوان یک شخصی نماز و مبارزه بین بشریت و فضل خدا.

"این آهنگ در مورد شخصی من شکست و مبارزه با بشریت در رابطه با خدا عشق بی قید و شرط. با وضعیت فعلی ما خودمان را پیدا کنید در اعتقاد من این آهنگ واقعا طنین انداز است."

"چرا شما حتی می خواهم را امتحان کنید" در حال حاضر به عنوان یک EP و کامل انتشار آلبوم است که در آن کار می کند.

"این عالی بود با همکاری من تازه تولید استفان Oberhoff در لس آنجلس و Nashville تولید دنیس Dearing," او گفت:. "من بسیار افتخار از این آلبوم است. تولید معصوم است و طراحی شده است برای روح من و موسیقی من است."

ارتباط خود را با زمان برچسب MC1 Nashville آغاز شد و در مدت کوتاهی قبل از این کشور اقامت-در-خانه راهنما به اثر رفت با توجه به COVID-19.

"به اندازه کافی عجیب با من ملاقات کرد MC1 فقط چند روز قبل از جهان رو قرنطینه" او گفت:. "من به پایان رسید آلبوم من در پایان سال گذشته بود و به دنبال برخی از مستقل labels من فکر کردم می تواند مناسب برای من," او گفت:. "من تحقیق و دوست داشت آنچه که من دیدم در MC1, رئیس جمهور Darlene فاولر و زمانی که ملاقات ما این بود ملاقات من در حال حاضر می دانستند."

فاولر در حال حاضر تبدیل به یک فن از بنوا پس از دیدن او در فیلم "آخرین چیزی که شما" در یوتیوب. "زمانی که من بازی او در این آهنگ از آلبوم جدید او با خوشحالی گفت:" من می خواهم شما پردازنده – من می خواهم شما را با MC1!' او به سرعت به ضرب گلوله به " ما نیاز به ارسال 'چرا شما حتی می خواهم سعی کنید' برای کبوتر نامزدهای چون من اعتقاد دارم که آن را یک شانس بزرگ در حال نامزد شده است.'"

"چرا شما حتی می خواهم سعی کنید" ارسال شده است, برای کبوتر جایزه در Bluegrass/کشور/ریشه های ثبت شده آهنگ سال دسته. نامزد خواهد شد در ماه اوت اعلام کرد و مراسم تلویزیونی می شود در اکتبر. 20.

"من می خواهم برای تشکر از پنساکولا برای عشق و حمایت است. من خیلی افتخار می کنم از جایی که من هستم و نمی توانید صبر کنید برای بازگشت – 'علت 'آن را به صفحه اصلی (پنساکولا).'"

برای کسب اطلاعات بیشتر به woodybradshaw.com و او را دنبال کنید Facebook برای به روز رسانی های اخیر. بنوا موسیقی در دسترس است در بسیاری از خدمات دیجیتالی از جمله Spotify, iTunes, Google Play, Amazon, و یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن