کانتور و اندرسون مجموعه ارائه عضویت رایگان به کلاس 2020

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای تجربه هنر در فرد — و ما می دانیم که تجربه کوتاه قطع شد و برای بسیاری از دانش آموز

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای تجربه هنر در فرد — و ما می دانیم که تجربه کوتاه قطع شد و برای بسیاری از دانش آموزان در دانشگاه استنفورد کلاس 2020 که خود را صرف چهارم نهایی دور از پردیس گفت: یک سخنگو از دانشگاه استنفورد را Cantor Arts Center و اندرسون مجموعه در دانشگاه استنفورد.

هر دو موزه ها ابراز داشته اند که آنها را از دست ندهید دیدن بازدید کنندگان "را طراوت و چالاکی به ما فضاهای موزه — چه از طریق, اصلی, بورس, منجر, تورهای پیوستن برای اولین جمعه برنامه با دوستان و یا تحصیل در حیاط" و مشتاق به استقبال جامعه بازگشت به دانشگاه. در انتظار بازگشایی این کانتور و اندرسون مجموعه در حال ارائه یک سال از سفیر به سطح عضویت به طور معمول در قیمت 100 دلار به صورت رایگان به دانشگاه استنفورد اعضای کلاس 2020 در تمام سطوح. این عضویت را پوشش می دهد تا به دو بزرگسالان و کودکان در یک خانواده است.

Kaylee پرتو '20 است که درگیر در کانتور برای چندین سال است که کسی که تا به حال این شانس را به تجربه دست اول ایجاد تغییر و تحول قدرت از هنر است. او شروع به کار در کانتور او frosh سال به عنوان یک رسانه های اجتماعی دستیار و عضو اولین جمعه تیم سوم و آخر سال.

"موزه ها شده اند غیر قابل تعویض بخشی از دانشگاه استنفورد تجربه" پرتو گفت. "من احساس کردم که موزه شد و برخی از آرامش بخش ترین مکان در طول استرس زا چهارم — لکه های پردیس من می تواند به باز کردن از پیچ در تعامل با هنر و در حوادث اویختن با دوستان و ایجاد کنید."

پرتو اضافه شده است که "بودن قادر به حضور در نمایشگاه دهانه و شنیدن از هنرمندان خود می افزاید: خیلی ارزش به موزه تجربه است." او به خصوص به خاطر مزایای ارائه شده با توجه به گران موزه پذیرش و عضویت می باشد.

"ما اعتقاد به قدرت هنر برای ارتباط با ما — چیزی که مهم است در حال حاضر به عنوان افراد" گفت: جان و جیل Freidenrich مدیر Cantor Arts Center سوزان Dackerman و اندرسون مجموعه در دانشگاه استنفورد و مدیر Jason Linetzky. "اگر ما را از دست ندهید دیدن اعضای دانشگاه ما جامعه در موزه ما نگاه به جلو به آینده دوباره با هم بیش از هنر هنرمندان و ایده هایی که پیشبرد معاصر گفت و گو است."

پرتو نیز خوش بینانه در مورد نقش هنر و تخفیف نوشیدنی — بازی خواهد کرد در آینده: "به عنوان کسی که همیشه دوست داشتم تجربه و تعامل با هنر من نمی توانم صبر کنید برای آن که همچنان در فصل بعدی از زندگی من است. (و به عنوان یک عاشق از صنایع نوشیدنی, من می خواهم اگر من دروغ گفت من stoked در مورد کافه تخفیف!)"

با توجه به کانتور سایت, مزایای, عبارتند از: دسترسی سریع به حوادث در کانتور و اندرسون مجموعه در دانشگاه استنفورد; یک پیش نمایش از سال آینده سالانه مدیر فروم; ویژه برنامه نویسی دعوت نامه از جمله به نمایشگاه دهانه; 10% تخفیف در کانتور کافه; تخفیف در موزه' نشریات; یک سال اشتراک به کانتور مجله و رایگان پذیرش و متقابل مزایای عضو در بیش از 70 دانشگاه های موزه. این موزه واقع در 37 کشورهای مختلف در سراسر کشور پس از تقریبا در هر منطقه از ما grads می توانید تجربه تحول قدرت هنر است.

این پیشنهاد از عضویت رایگان در دسترس است در حال حاضر از طریق Aug. 31, 2020, و می توان ادعا کرد کانتور سایت. تبریک به کلاس 2020!

تماس داخ دونگ در daxduong 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن