این مورد برای یک تابستان سه ماهه

اگر من مجبور به انتخاب یکی از مادر بزرگ من بیش از حد کلیشه به بهترین خلاصه آن را بدون شک خواهد بود: تنها چیزی

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

اگر من مجبور به انتخاب یکی از مادر بزرگ من بیش از حد کلیشه به بهترین خلاصه آن را بدون شک خواهد بود: تنها چیزی که برای برخی ناامنی است. و به نظر می رسد که چند قایق های نجات ما در مرور این دریای ناشناخته ممکن است یک سوراخ یا دو یا سه. مقدار COVID-19 آزمون در دسترس هنوز هم می افتد abysmally کوتاه, تست آنتی بادی ممکن است یا ممکن است دقیق و حضور آنتی بادی ممکن است یا نه ممکن است تضمین ایمنی. در واقع ما هنوز هم نمی فهمم چرا این ویروس علائم span تمامیت محدوده شناخته شده: از غیر موجود را کاملا کشنده است. با این وجود قریب به اتفاق قطعیت دو حقایق باقی می ماند کاملا روشن: خوردن سفید کننده است که هنوز یک ایده بد و زوم دانشگاه است که هیچ جایگزینی برای استنفورد تجربه.

من می تواند بی مبالات اگر من برای اولین بار اذعان به تلاش فوق العاده ای ما اساتید و مدیران ساخته شده اند برای نجات ما بهار سه ماهه. شده اند وجود دارد قطعا موفقیت. من هنوز هم نمی توانم باور آنلاین لانه خرگوش و غیره این نسخهها کار به عنوان به خوبی به عنوان آن می کند (بر خلاف من بازگشتی حلقه صبر ابدی نیست). و من خیلی تحت تاثیر قرار چگونه بسیاری از استادان من شده اند فوق العاده عمدی با محتوای خود را تحویل و با وجود داشتن تنها دو هفته به طرح: کوتاه درس با نیش اندازه قبل از سخنرانی ماژول های قابل ملاحظه ای افزایش توانایی خود را به طور کامل حفظ مواد. اما حتی با موفقیت زوم صرفا لحظه ای کافی است. من نمی اتلاف زمان و یا فضا قانع کننده شما از بیآنکه از آموزش آنلاین — همه ما می دانیم که آنها بیش از حد نزدیک. اما من حاضر به ترک شما را با عنوان منفی از احساسات به عنوان سرايت داده بود در بند اول. به جای من آرزو می کنم به استدلال می کنند برای یک راه حل است که در حال حاضر بحث شده است: استنفورد باید ارائه انتخاب یک فرد در تابستان سه ماهه در سال 2021 با معادل دوره ارائه قیمت شهریه از سقوط سه ماهه به طور کامل جایگزین آنلاین و یا اساسا تنظیم می گیرند.

حتی اگر این نمی شد کاملا بی سابقه نیوز — آنها — تابستان سه ماهه خواهد بود نه مجنون پیشنهاد. در واقع, آن را در حال حاضر شده است با موفقیت اجرا شده برای سال های بسیاری است. دارتموث ارائه می دهد یک "متمایز سال-دور سیستم ... [در آن] شما خود را سفارشی تقویم دانشگاهی." مدرسه در وب سایت خود می بالد که همه دانش آموزان می توانند "نگاهی به استفاده کامل از تمام دارتموث را ارائه کرده است بدون توجه به این فصل است." در عمل دارتموث در تابستان سه ماهه بسیار محبوب به دلیل آن است که یک خوش آمدید کردند از بسیار سرد سرد است که یک هانوفر زمستان. اگر دارتموث دانش آموزان اعطا شد پناهگاه با توجه به آب و هوای جهانی و همه گیر به نظر می رسد کافی به اندازه کافی دلیل برای بی سابقه ای تغییر دهید.

غیر قابل انکار ترین فشار دادن دلیلی برای ارائه گزینه تابستان سه ماهه با معادل دوره ارائه شده است برای پایان دادن به نابرابری است که رخ داده است به عنوان یک نتیجه تبدیل به یک فرمت آنلاین. یک اتصال به اینترنت پایدار و دسترسی به تکنولوژی لازم و امن و خصوصی برای کار منابع که در دسترس هستند به هر دانش آموز. به عنوان این بیماری همه گیر میکشد در این منابع شکاف تنها ادامه خواهد داد به رشد است. اگر سقوط آنلاین دوباره دانش آموزان بدون ثبات زندگی و یا محیط کار ممکن است مجبور به تاخیر در تکمیل مدارک تحصیلی خود را اگر آنها هنوز هم لازم نیست که ابزار لازم برای موفقیت است. حتی اگر استنفورد می توانید مدیریت به انجام یک تنظیم بسیار در شخص گیرند, که هنوز هم ممکن است بسیاری عادلانه در عمل است.

قریب الوقوع نگرانی های بهداشتی نمی توان نادیده گرفت: حتی اگر تنها درصد کمی از بدن دانش آموز نقض اجرایی و مقررات با یک بیماری است که اسپرد نمایی این چند خواهد ژست فوق العاده ای خطری برای کل جامعه است. به عنوان یک نتیجه کسانی که می ممکن است به سقوط به طور کامل خاموش برای جلوگیری از یا مقررات و یا به سادگی به اولویت بندی های بهداشتی خود را. کسانی که بدون لوکس صبر کنید یک سال کامل از سوی دیگر مجبور خواهد شد برای حل و فصل یک با کیفیت پایین تر و خطرناک تر است — سه ماهه. اگر تابستان است و یک گزینه بیشتر دانش آموزان باید توانایی را انتخاب کنید کمتر کنترل شده و امن تر چهارم با ارائه یک فرصت برای خود را به پایان برساند درجه حداقل در این تقویم سال. پس از همه, در تمام احتمال, توسط تابستانی 2021 ما باید ابزارهای بیشتری در اختیار ما برای مبارزه با این بیماری حتی اگر نه ما باید حداقل آموخته به همزیستی بیشتر موثر است. در یک زمان که در آن ویروس گرفته تقریبا همه ما از استقلال استنفورد باید کمک مالی به دانش آموزان آزادی را انتخاب کنید.

در دانشگاه ها بخشی وجود دارد که به دلایل اقتصادی به نظر در تابستان سه ماهه گزینه را به عنوان به خوبی. به عنوان مورد بحث دانش آموزانی که می توانیم به سقوط انجام این کار ممکن است به فراغت خود را به از دست دادن خود را از دانشگاه استنفورد تجربه. این بدان معناست که دانشگاه استنفورد برنده را جبران شهریه در این سال مالی. اگر تابستان سه ماهه است یک گزینه استنفورد هنوز هم می تواند جمع آوری است که درآمد و دانش آموزان هنوز هم می توانید دریافت ارزش پول خود را برای آموزش و پرورش خود را.

سابقه تعیین شده توسط بهار آنلاین فرمت شمار دیگر موانع برای آنلاین سقوط نیز هست. در حال حاضر که دانشگاه استنفورد به طور رسمی اعتراف کرد که این محیط منجر به یک استاندارد نمره فرمت آن خواهد بود در نزدیکی غیر ممکن است به ولگرد از اجباری رضایت بخش/هیچ اعتباری (S/NC) سیستم اگر سقوط شد آنلاین دوباره. بسیاری از دانش آموزان نمی توانیم به یکی دیگر از سه ماهه که در آن آنها دریافت نامه نمرات. اگر چه فارغ التحصیل موسسات ادعا کرده اند که آنها را قبول S/NC نمرات به عنوان معادل دانشگاه های دیگر هنوز هم اعطای خود را به دانش آموزان فرصت برای کسب نرمال نمرات. به منظور رقابت برای ورود به برخی از رقابتی ترین فارغ التحصیل موسسات بسیاری از دانش آموزان باید از این فرصت برای بالا بردن خود را GPAs و یا به سادگی نشان دادن تسلط دوره های مربوطه در پیشنهادی خود را در منطقه از مطالعه آینده. یک فرد در تابستان سه ماهه خواهد حل این مشکل به طور کامل.

برخی از منتقدان از یک زمستان/بهار/تابستان گزینه به درستی نگران تاخیر خواهد بر چشم انداز شغلی به خصوص که ما وارد یکی از بدترین رکود در تاریخ است. اولین و مهمترین بسیاری از این نگرانی ها می تواند به کاهش ساخت تابستان سه ماهه یک انتخاب است. پس از همه, برخی از دانش آموزان — به خصوص جوانان — ممکن است تصمیم بگیرد که آنها قادر به رها کردن یک تابستان کارآموزی و کار کردن چرخه به جای آنها باید آزادی را که انتخاب شده است. اما برای برخی از بودن در پردیس در واقع بهبود کار بالقوه: برخی از دانش آموزان تکیه بر رابطه خود را با دانشکده برای تضمین شغل و یا موقعیت پژوهشی و این روابط به سادگی نمی توان تکرار بیش از زوم.

بیشتر مربوط به این است که دانشگاه استنفورد حداقل برخی از قدرت به عنوان یک نهاد برای کمک به کاهش برخی از عوارض جانبی ممکن است دانش آموزان در صورت. اول آن به معنای مالی برای جبران بخشی از مسائل با تاخیر کار را از طریق قوی تر کمک های مالی بسته است که این را در نظر. علاوه بر این بسیاری از شرکت ها به احتمال زیاد اجازه می دهد برای شروع با تاخیر اجازه می دهد تا دانش آموزان به پایان تحصیلات خود. پس از همه, جهانی همه گیر و واقعا بی سابقه شرایطی نیاز به یک درجه بالاتر از نرمی. حتی اگر برخی از شرکت های موافق نیست در ابتدا استنفورد می تواند کمک کند. بسیاری از شرکت های استخدام در دانشگاه استنفورد را دانشگاه و ارزش توانایی خود را برای انجام این کار فوق العاده. اگر استنفورد به وضوح مجموعه انتظار است که بعد از تاریخ شروع باید قابل قبول به اجازه می دهد برای تکمیل مدرک دانشگاهی شرکت به احتمال زیاد به توجه است که به منظور قادر به ادامه استخدام در دانشگاه. علاوه بر این استنفورد انتخاب به ارائه تابستان چهارم گزینه احتمال شروع یک آبشار اثر در سراسر کشور به عنوان دیگر موسسات به ارائه تابستان چهارم به عنوان به خوبی. استنفورد به عنوان یکی از معتبرترین موسسات در جهان برخوردار قدرت فوق العاده ای برای شروع این مهره های بازی دومینو. و اگر دانشگاه های سراسر کشور در حال همه گیری این سوئیچ از دست دادن شغل به عنوان یک نتیجه از یک تاریخ شروع تاخیر محدود خواهد شد.

شاید اکثر قریب الوقوع نفع قوی سه ماهه تابستان گزینه خواهد بود به دانش آموزان چیزی ملموس برای نگاه به جلو به. یکی از سخت ترین بخش از این ادامه داد: عدم قطعیت شده است از دست دادن امید است. آن را تبدیل به طور فزاینده دشوار برای خوش بینی باقی می ماند زمانی که وجود دارد این است که هنوز معنی پیشرفت در تست ظرفیت درمان یا واکسن. و به عنوان رئیس جمهور Marc-Tessier Levigne اذعان کرد در آخرین, ایمیل, این عدم پیشرفت ممکن است باقی بماند برای بسیار طولانی تر از ما می خواهم: "ما نیاز به در نظر گرفتن امکان بسیار واقعی که در زمستان می تواند بسیار مانند سقوط از نظر پیشرفت ما در برابر COVID-19 و اقدامات احتیاطی لازم است به عنوان یک نتیجه است." این باعث می شود قوی سه ماهه تابستان گزینه همه مهم تر: اگر زمستان است که تحت تاثیر قرار به عنوان یک بی پیرایه تابستان می شود حتی بیشتر گزینه مطلوب. پس از همه, تنظیم زمستان قابل تحمل تر می شود زمانی که از دست دادن از سقوط است کاهش. استنفورد دولت قدرت برای بازگرداندن برخی از امید برای آینده ای روشن تر. ما در حال حاضر از دست ما محبوب در سه ماهه بهار اما وجود دارد یک فرصت برای رستگاری. به ما تبادل معنی دار و پر جنب و جوش افراد است. به ما شادی از تجربه یادگیری دست اول. است که به ما اردوگاه استنفورد تابستانی 2021.

اگر شما توافق می کنید — و یا حتی اگر شما نمی — صدای شما را شنیدم: پر کردن معاون شهردار دانشجویی' بررسی در اینجا.

تماس با کارولین Spertus در cspertus 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب