کلاس 2020 با شماره

یادداشت سردبیر: این اولین سال روزانه به اجرا ارشد بررسی. ما جمع آوری 327 پاسخ نمایندگی کمی کمتر از 20 درصد از

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: این اولین سال روزانه به اجرا ارشد بررسی. ما جمع آوری 327 پاسخ نمایندگی کمی کمتر از 20 درصد از حدود 1800 نفر فارغ التحصیل ارشدsپس از بررسی نتایج باید با احتیاط تفسیر کرد. ما ضمن استقبال از انتقادات و پیشنهادات در سوالات پرسیده شده برای نسخه های آینده از این نظر سنجی.

کلاس 2020 است برخورد با یکی از غیر معمول ترین سال در استنفورد تاریخ است. با COVID-19 مجبور افسانه ای ارشد بهار آنلاین, سالمندان داشته و سال و زندگی طرح میتوانست. یک چهارم از سالمندان مورد بررسی گفت: آنها کمتر به احتمال زیاد به زندگی در یک شهر پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و حدود دو سوم از پاسخ دهندگان احساس کردند همه گیر بود یا منفی تاثیر بسیار منفی بر پیشرفت تحصیلی. بعلاوه 1 در 4 از آنها را از دست کارآموزی و یا فرصت های شغلی با توجه به همه گیر.

سالمندان نظر دولت در پاسخ به COVID-19 با برخی از شک و تردید به عنوان تنها 43 درصد تایید و یا به شدت تایید دولت را از دست داده و وضعیت. هنوز مشخصات خود را از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش بسیار منفی تر; 95% از پاسخ دهندگان نامطلوب و یا بسیار نامطلوب است. با وجود وضعیت فعلی سالمندان هنوز هم به طور کلی مثبت در دانشگاه استنفورد به عنوان یک کل با 80 درصد از سالمندان هم گفت: آنها موافق یا کاملا موافق که در دانشگاه استنفورد به عنوان یک نهاد تاثیر مثبت در جامعه است.

حرکت به هر بخش از داده های نظر سنجی با استفاده از لینک های زیر:

  1. ویژگی های مخاطب
  2. دانشگاهیان
  3. مسکن و شیوه زندگی
  4. برنامه های حرفه ای
  5. تجربه دانشگاه استنفورد منابع
  6. تصویب دولت
  7. COVID-19
  8. نظرات در پردیس مسائل
  9. سیاست

ویژگی های مخاطب

ویژگی های پاسخ دهندگان به نظرسنجی نمی شد به طور کامل نماینده کلاس ارشد ، در حالی که دانشگاه استنفورد گزارش داشتن کلاس با تقریبا برابر با تعداد دانشجویان مرد و زن 61 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی ما شد زن و 36 درصد مرد بودند 3 درصد بودند هیچ باینری/جنس سوم و 1% دلخواه برای خود توصیف و یا پاسخ نمی دهند. از همه دانش آموزان مورد بررسی 2 درصد عنوان نما.

در حالی که هویت داده در سراسر پاسخ دهندگان است اریب نژاد/قومیت داده است که تقریبا نماینده کلی دوره کارشناسی جمعیت بر اساس داده ها از دانشگاه ایده آل داشبورد.

از سالمندان که پاسخ داد: 73 درصد با جنس مخالف یا همجنس 14 درصد شد, دوجنسی, 9 درصد شد, گی یا لزبین, و 2 درصد غیر جنسی. در حالی که 51 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دریافت نشده است و نیاز به کمک های مالی بر اساس دیگر پاسخ دهندگان از دریافت کمک های اولیه به درجات مختلف از جمله 16% دریافت کامل ،

دانشگاهیان

متوسط گزارش شده معدل برای سالمندان بود 3.75 در حالی که متوسط معدل بود 3.8. وجود دارد تنها تفاوت اندکی در میانگین معدل بین بنیادی رشته (3.73) و غیر بنیادی رشته (3.79).

بالا 5 محبوب ترین رشته علوم کامپیوتر, انسان شناسی نمادین و سیستم های زیست شناسی و زبان انگلیسی. حدود یک چهارم از سالمندان مورد مطالعه که فارغ التحصیل با درجه ممتاز.

حدود 69 درصد تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته طبقه بندی شده به عنوان بنیادی در حالی که 28 درصد تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته طبقه بندی شده به عنوان غیر بنیادی (3% پاسخ نمی دهند یا قادر به طبقه بندی شده) که با آهنگ رشد تعداد B. S. s در مقابل B. A. بودن دست توسط دانشگاه استنفورد. از 36 درصد از سالمندان که در حال فارغ التحصیل شدن با یک صغیر سه محبوب ترین افراد زیر سن قانونی بودند اقتصاد و علوم کامپیوتر و نوشتن خلاق است.

در طول دوره خود را در دانشگاه استنفورد در مقطع کارشناسی حرفه 65 درصد از دانش آموزان گزارش شاهد تقلب با هر کسی از جمله خود. در میان بنیادی دانش آموزان 67% شاهد ، در میان غیر بنیادی دانش آموزان تنها 58 درصد شاهد ،

نیمی از سالمندان گزارش شده تحصیل در خارج از کشور حداقل یک بار در طول دوره کارشناسی حرفه ای است. پنج محبوب ترین برنامه ها در آکسفورد, فلورانس, مادرید, سانتیاگو و پاریس.

شیوه زندگی و فرهنگ

به طور متوسط در سالمندان رفت به احزاب بزرگ و یا گردهمایی های اجتماعی در مورد 5.1 هفته به ازای هر 10-هفته چهارم. از 31 ٪ گفت که آنها بخشی از زندگی یونانی 20 درصد گفت: آنها احساس مجبور به مصرف یک ماده با توجه به مشارکت خود را.

هر ارشد بوده است بخشی از 3.8 باشگاه به طور متوسط. تنها 3.6 درصد از کسانی که تا به حال شده است یک قسمت از حداقل یک باشگاه احساس مجبور به مصرف یک ماده با توجه به مشارکت خود را. در حالی که در دانشگاه استنفورد سالمندان مورخ یک نفر بود و دو شرکای جنسی در ميانه. مواد مخدر فرهنگ در دانشگاه استنفورد به طور عمده شامل الکل و ماری جوانا; تقریبا 97% و 66% مورد بررسی را با استفاده از این مواد بود. تنها 9 درصد گزارش شده با استفاده از adderall یا ریتالین استفاده می شود معمولا "مطالعه مواد مخدر." تنها 2 درصد از دانش آموزان گزارش شده با استفاده از مواد مخدر.

برنامه های حرفه ای

سالمندان تمایل دارند که برنامه های اضافی برای تحصیل. از پاسخ دهندگان 57 درصد نشان داد آنها قصد رفتن به مدرسه فارغ التحصیل در برخی از نقطه. از 180 پاسخ دهندگان که قصد کار و یا کارآموز پس از فارغ التحصیلی صنایع سالمندان ملحق خواهد شد تا حدودی متفاوت از کسانی که دانش آموزان برنامه ریزی شده قبل از ورود به دانشگاه استنفورد. در حالی که 33 درصد از دانش آموزان را وارد کنید تکنولوژی تنها 27 درصد از کسانی که همان دانش آموزان گزارش شده است که آنها تا به حال در نظر گرفته شده برای ورود تکنولوژی در آغاز خود را از دانشگاه استنفورد استخدام. علاوه بر این 14 درصد را سرمایه گذاری و یا مشاوره در حالی که تنها 6 درصد در نظر گرفته شده بود در این دو صنایع در آغاز از دانشگاه استنفورد. احساسات تغییر است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده که 67 درصد از سالمندان خود را می گویند پس از فارغ التحصیلی برنامه تغییر کرده در حالی که در دانشگاه استنفورد.

اعضای ارشد کلاس بالا واريانس درآمد انتظار می رود. از کسانی که قصد کار و یا کارآموز پست-کالج 30 درصد می گویند که آنها را در کسب درآمد $70 ، 000 به $110,000 حقوق و دستمزد محدوده 20 درصد انتظار برای به دست آوردن $30 ، 000 تا 50 ، 000 و $$50,000 $70,000 هر 11 درصد از سالمندان درآمد کمتر از 30.000 دلار و 18 درصد را کسب بیش از $110,000.

تجربه دانشگاه استنفورد منابع

بسیاری از سالمندان گزارش شده با استفاده از یکی از برنامه های مختلف دانشگاه حمایت از دفاتر. در این میان دانشگاه استنفورد از تجاوز جنسی & ارتباط سوء استفاده آموزش و پاسخ به (سارا) و مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) که بخشی از Vaden مرکز بهداشت.

کثرت دانش آموزان (32.5%) گزارش شده است که دانشگاهیان به حال "تا حدودی منفی" تجربه بر سلامت روان. نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان (43.3 درصد) بر این باورند که استنفورد "گاهی اوقات" تحت پوشش خود سلامت روحی و روانی نیاز دارد. اکثریت پاسخ دهندگان به استفاده نمی شود کلاه, اما از کسانی که گزارش شده است که آنها 45.5 درصد تا حدودی مثبت یا تجربه بسیار مثبت با خدمات. بیش از نیمی (57.8%) از پاسخ دهندگان استفاده می شود که کلاه گزارش داد که اثرات دانشگاهیان در سلامت روان بودند تا حدودی منفی و یا بسیار منفی است.

حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان به یک خنثی نظر Vaden مرکز بهداشت برای خدمات خارج از کلاه و یکی دیگر از سه ماهه را تا حدودی نظر مثبت. در مجموع حدود 90 درصد از پاسخ دهندگان استفاده می شود Vaden خارج از کلاه.

تنها حدود 13 درصد از پاسخ دهندگان استفاده می شود به سارا و 75.6 درصد از کسانی که به عنوان زن. حدود 8 درصد از پاسخ دهندگان گزارش یک شکل ممنوع رفتار جنسی با 19 درصد از این افراد شناسایی به عنوان نر و باقی مانده 81% شناسایی به عنوان زن. نیمی از کسانی که گزارش ممنوع رفتار جنسی استفاده می شود سارا ،

تصویب دولت

سالمندان تا حد زیادی رد از دانشگاه استنفورد را از دست داده و پرداخت کارگران و مسکن دانشجویان در طول COVID-19 گیر با 83 درصد و 58 درصد مخالف بود. به عنوان در روزانه دانشگاه استنفورد جامعه سنجی دانش آموزان ترجیح می دهند دانش آموز دولت COVID-19 پاسخ بیش از استنفورد و سالمندان بیشتر تایید علمی خود را بخش.

COVID-19

این بیماری همه گیر به کلاس 2020 پایان دادن به آن استنفورد در مقطع کارشناسی حرفه ای است که هیچ کس را دیدم آیند. با توجه به همه گیر در حدود 8 درصد از پاسخ دهندگان در زمان مرخصی و نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان بر این باورند که این بیماری همه گیر تا به حال یک اثر منفی بر پیشرفت تحصیلی. از سالمندان در نظر گرفتن مرخصی 76 درصد بر این باور بودند که همه گیر بود یا منفی تاثیر بسیار منفی بر پیشرفت تحصیلی. حدود 16 درصد از سالمندان به حال پدر و مادر از دست دادن شغل به دلیل همه گیر و یک دهم از پاسخ دهندگان نظر خود را به بخشی از COVID-19 جمعیت در معرض خطر.

این بیماری همه گیر در حال انجام است و تحت تاثیر پس از فارغ التحصیلی ترتیبات زندگی حدود یک چهارم از پاسخ دهندگان. برخی می خواهند به زندگی می کنند در ارزان شهر با توجه به بدتر وضعیت مالی یا توانایی به کار از راه دور. دیگر پاسخ دهندگان می خواهم به زندگی می کنند در کمتر متراکم محل.

در حالی که کلاس 2020 نخواهد بود بازگشت در پاییز به عنوان دانشجویان آنها ارائه افکار خود را در چگونه استنفورد باید بازگشایی شده است. توزیع نسبتا حتی با کثرت حمایت از طرح استنفورد اعلام کرده است که معادل دو کلاس سال در دانشگاه برای هر یک از چهار محله در 2020-21 سال است. دیگر به خوبی پشتیبانی می کند گزینه های عبارتند از آوردن دانشجویان سال اول برای سال کامل در حالی که چرخش طبقات دیگر و آوردن تمام کلاس را برای یک ترکیب آنلاین و حضوری آموزش.

نظرات در پردیس مسائل

اخیر رای از دانشکده سنا و هیئت امنا زده پیشنهادات برای استنفورد به محروم از سوخت های فسیلی است. استنفورد سالمندان احساس متفاوت به عنوان 82 درصد موافق و یا کاملا موافق که در دانشگاه استنفورد باید محروم از سوخت های فسیلی است. خواستار سرمایه گذاری گسترش به دیگر زندانهای خصوصی به 83 درصد از سالمندان موافق و یا کاملا موافق با divestment. جالب است که 52 درصد از سالمندان موافق و یا کاملا موافق است که دانش آموزان باید حضور در تظاهرات نژادی عدالت با وجود همه گیر در حالی که 40 درصد از دانش آموزان خنثی هستند.

با وجود استنفورد را در تصمیمات سرمایه گذاری در مقایسه با سالمندان آرمان 80 درصد از سالمندان بر این باورند این دانشگاه دارای یک تاثیر مثبت در جامعه و 53 درصد را در نظر بگیرید و یا قطعا اهدا زمانی که مسن تر است.

سیاست

مدت کوتاهی بعد از کلاس از سال 2020 وارد در دانشگاه استنفورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد رئیس جمهور ایالات متحده است. به عنوان سالمندان آماده برای شروع یک فصل جدید, انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر آشکار کرده است. پردیس است که به شدت به سمت چپ متمایل با 18.5 درصد از پاسخ دهندگان شناسایی به عنوان بسیار لیبرال و 43.5% شناسایی به عنوان لیبرال. در مقابل تنها 3.7 درصد از پاسخ دهندگان شناسایی به عنوان یا محافظه کار یا بسیار محافظه کار است.

کلاس 2020 دارای یک بسیار نامطلوب از نظر رئیس جمهور با 85.5% داشتن بسیار نامطلوب نظر و 8% داشتن نامطلوب نظر. هر مخاطب که به عنوان سوسیالیست برگزار شد بسیار نامطلوب از نظر رئیس جمهور است.

توزیع نظرات در مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و همه گیر است که اساسا همان طور کلی نظر رئیس جمهور به عنوان 87% نگهداری بسیار نامطلوب از نظر. سالمندان و حتی بیشتر نامطلوب نظر از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و تظاهرات اخیر برانگیخته توسط جورج فلوید مرگ با نزدیک به 90 درصد از پاسخ دهندگان داشتن بسیار نامطلوب مشاهده.

اکثریت قریب به اتفاق سالمندان, طرح برای رای گیری در انتخابات آینده. از کسانی که نه, شایع ترین دلیل است که یک غیر شهروند ایالات متحده است. در میان پاسخ دهندگان جو بایدن محبوب ترین نامزد با حدود 85 درصد برنامه ریزی برای رای دادن برای او. بعدی محبوب ترین نظر این است که نوشتن در نامزد به نام گلوریا لا ریوا سوسیالیست فعال. تنها حدود 3 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که رای خواهد داد برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

لطفا با دیلن Grosz در dgrosz 'در' stanford.edu سوفی اندروز در sophie1 'در' stanford.edu و آرجون Ramani در aramani3 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن