ماه کامل ممکن است حفاظت شده توسط میدان مغناطیسی زمین پس از تمام

یک مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات ژئوفیزیک: فضا فیزیک نشان می دهد که مگنتوسفر می فلپ در سراسر ماه بسیار شبیه

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

یک مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات ژئوفیزیک: فضا فیزیک نشان می دهد که مگنتوسفر می فلپ در سراسر ماه بسیار شبیه به یک بادنما, افشای آن به خطرناک باد خورشیدی ذرات. قبلی شبیه سازی پیشنهاد کرد که قمری ماهواره ها و فضانوردان بر روی سطح می تواند به عنوان امن در طول یک ماه کامل در حالی که آن را ساکن در درون مگنتوسفر.

نویسنده مقاله را شامل دو UCLA محققان جیانگ لیو و Xiaoyan ژو و مطالعه با استفاده از یافته های حاصل از UCLA-led Themis و آرتمیس قمری پروب.

یک طرف ماه همیشه چهره زمین با توجه به هماهنگ سازی با جزر و مد اقیانوس بنابراین درک اثر باد خورشیدی در ماه کامل را به سطح بحرانی برای اداره فعالیت است.

"قبل از اینکه ما ارسال فضانوردان را برای دوره های طولانی تر از آن است که بسیار مهم است که ما درک پویایی فضا آب و هوا در اطراف ما ماه" گفت: Vassilis آنجلوپولوس یک استاد فیزیک فضایی که نظارت Themis و آرتمیس ماموریت در UCLA. "هنوز هم وجود دارد بسیاری از علوم و ایمنی سوالات به آدرس."

خطرات بالقوه به قمری ماموریت شامل افزایش استاتیک شارژ از سطح گرد و غبار که می چسبیدن به لباس های فضایی و آسیب تجهیزات و تخریب پانل های خورشیدی در طول زمان است. باد خورشیدی در معرض قرار گرفتن نیز ممکن است تحت تاثیر قرار دادن طولانی مدت قمری بازها و عملیات استخراج از معادن. از آنجا که آب خود به خود تشکیل شده که باد خورشیدی پروتون تاثیر قمری خاک این پدیده می تواند نفوذ که در آن آب است که می تواند مورد استفاده برای سوخت و مصرف انسان سپرده است در سطح ماه است.

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن