'آینده از فلوریدا': رژیم صهیونیستی است. DeSantis می گوید: مدارس باید — و نیاز به بازگشایی

CD Davidson-Hiers تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 5:30 PM EDT Jul 22, 2020فلوریدا مدارس دولتی باید با اجازه پدر و ما

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

فلوریدا مدارس دولتی باید با اجازه پدر و مادر انتخاب چه چیزی بهترین را برای فرزندان خود را با هر فرد در آموزش و پرورش و یا آموزش از راه دور در پاییز فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در روز چهارشنبه.

اعلام می آید به عنوان مناطق آموزش و پرورش سراسر فلوریدا همچنان به مبارزه با چگونه با خیال راحت بازگشت فرزندان و کارکنان به کلاس های درس در ماه اوت است.

فلوریدا گزارش شده 139 مرگ و میر در میان ساکنان از رمان coronavirus شنبه به بالاترین سطح خود از یک رکورد 156 در جولای 16. فلوریدا وزارت بهداشت نیز گزارش داد 9,785 عفونت های جدید پنج شنبه, افزایش, دولت را در مجموع به 379,619.

"انتخاب قبل از ما این است که آیا ما با چالش ... و یا اجازه می دهد خودمان را به فلج ترس" DeSantis گفت: در سخنرانی آماده.

DeSantis' اعلام نشده به طور کامل راه رفتن به عقب فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران اخیر اضطراری سفارش الزامی مدارس به مدارس باز حداقل پنج روز در هفته است.

اما DeSantis اضافه شده است که مناطق که نیاز اضافی هفته برای آماده شدن برای بازگشایی باید "در آن را داشته باشد" و این که معلمان که نیاز به کار از راه دور در طول همه گیر باید اجازه داده شود.

"اجازه دهید فقط پیدا کردن یک راه را به انجام," او گفت:. "در حالی که خطر ابتلا به دانش آموزان از فرد در یادگیری کم هزینه نگه داشتن مدارس بسته هستند زیاد است."

فرماندار گفت: مهم ترین چیز در مورد بازگشایی مدارس است که والدین باید یک انتخاب است.

وی با ذکر آموزشی شکاف بدتر از راه دور یادگیری در گیر و سلامت روانی و جسمانی نگرانی به کودکان و نوجوانان قرنطینه با خانواده.

"به دانش آموزان ما: شما آینده فلوریدا" DeSantis گفت. "اجازه دهید اجازه ندهید ترس دریافت بهترین ها را از ما و از آسیب کودکان ما در این روند است."

"ما با هم می تواند استقامت در این. با هم ما می توانیم از طریق این مشکل فصل است."

CD Davidson-Hiers یک خبرنگار آموزش و پرورش برای تالاهاسی دموکرات. تماس با او در 850-631-0958 یا CDavidsonH@Tallahassee.com. توییتر: @DavidsonHiers.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن