مردم را در انجمن پاسخ به "زوم-بمب گذاری' حادثه

به عنوان بخشی از مبارزه ما برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی سنا انتخابات مردم

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

به عنوان بخشی از مبارزه ما برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی سنا انتخابات مردم جلسه برنامه ریزی مجازی تجمع در روز شنبه در کنار ASSU اجرایی نامزدها منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 و یکی دیگر از دانشجویان در حال اجرا برای سنا دنی Nguyen '22. ما برنامه ریزی شده این تجمع با هدف درگیر شدن مستقیم با اعضای جوامع ما به طوری که ما بهتر می تواند نشان دهنده و خدمت به آنها. اعضای ما حزبی قرار دادن مقدار زیادی از کار و انرژی به این رویداد برای اطمینان از این امر می تواند دقیقا آنچه که ما پیش بینی. با پیش بینی ما تا به حال در طول هفته منتهی به رویداد همراه با هیجان ما برای تعامل با جامعه ما همه ما پیوست تماس آماده برای لذت بردن از این تجمع است.

اما مدت کوتاهی پس از شروع این رویداد ما "زوم-بمباران" و قطع شده توسط یک گروه از افراد که گفت و نوشت و جلب نژادپرستانه تهمت ها و تصاویر در سراسر هر صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده — از جمله اما نه محدود به ما اطلاع رسانی است که آنها "نفرت [N-کلمات]" و نقشه کشی صلیب های شکسته. ما به سرعت متوقف و راه اندازی مجدد آن را چند دقیقه بعد تنها برای یکی از افراد برای شروع یک صفحه نمایش تلفن همراه-به اشتراک گذاری و نمایش خودکار سلاح. آن را یک حادثه تکان دهنده و تجربه است که ما را قطع تجمع در نیمه چپ و برخی از اعضای ما قادر به ادامه با این رویداد است. ما تصمیم گرفتیم به عنوان یک حزبی به حرکت به جلو با یک وبینار-سبک تماس که در آن امکانات را برای غیر اعضا محدود شد. اگر چه ما متناسب با وضعیت این رویداد احساس نمی همان. اعضای ما حزبی آن را سخت به تمرکز و ما نیاز به زمان پس از وبینار به انتخاب و بررسی در هر یک از دیگر.

ما می دانیم که این چیزی است که اتفاق می افتد به مردم دیگر اعضای جامعه به حاشیه رانده شده و کسانی که نور و مبارزه با انواع بی عدالتی مواجه هستیم. آن را به معنای ارعاب سکوت و تضعیف روحیه ما به عنوان دانشجویانی که حاضر به پذیرش اجتماعی و نهادی نابرابری. آن است که بسیار مایه تاسف و انده که ما تا به حال به این تجربه همراه با اعضای جوامع ما بودند که در حضور و غیاب.

این حادثه وجود ندارد و در انزوا وجود دارد طولانی و دردناک تاریخ از دانشگاه استنفورد آموزان در حال doxxed — داشتن خود را شناسایی اطلاعات منتشر شده آنلاین باز کردن آنها را به آزار و اذیت از قایل به برتری یهودستیزانه و ضد, مردم سیاه و سفید. این شامل وقایع اخیر مربوط به اعضای افراد حزبی و زمان سناتور داشتن خود را شناسایی اطلاعات چاپ در alt-مناسب وب سایت است.

این نیز بوده است به خصوص زمان دردناک برای دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه استنفورد — با اخیر و با مشخصات بالا قتل Breonna تیلور شان نی و Ahmaud Arbery از دست دادن یکی از خود ما اعضای جامعه و حوادث اطراف مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت.

همانطور که ما حرکت مجازی دانشگاه استنفورد ضد سیاهی ما با تجربه در پردیس تنها بزرگ شده. نه تنها ما بیشتر در معرض خشونت و نفرت, اما ما قادر به فرار از آن. آن را تقریبا غیر ممکن است برای دانش آموزان ما برای محافظت از خود. اگر این زمان عادی ما خواهد بود قادر به خاموش کردن دستگاه های ما و استراحت. با این حال نه زمان عادی. زندگی ما وجود دارد تقریبا به طور کامل آنلاین — با زوم کلاس ها و رسانه های اجتماعی جوامع — و به ترک اینترنت به معنی به ترک سیستم های پشتیبانی ما هنوز.

این تعصب و حوادث مشابه آن رخ داده است و دقیقا به همین دلیل مردم حزبی تشکیل شد و به همین دلیل هر یک از ما در حال اجرا هستند برای ASSU سنا. سیاه دانشجویان و دانش آموزان از رنگ در دانشگاه ما و در بسیاری از دانشگاه های دیگر تجربه های بی شماری و ثابت حملات هدفمند علیه خود تشخص در تلاش برای ترساندن آنها و جلوگیری از آنها را از دنبال کردن رویاهای خود. بسیاری از اعضای جامعه ما بر این باورند که ضد سیاهی تنها در موارد شبیه به این, اما که به سادگی درست نیست. ضد سیاهی است که یک ساختار است که اشکال تجارب مردم سیاه و سفید در دانشگاه استنفورد و در سراسر جهان — و ضد سیاهی است که نیروی محرکه در microaggressions کلیشه تعصب نادان نظرات و چیزهای دیگر دانش آموزان سیاه پوست را تجربه کنند. تجربه مانند این باید در هر شکل و فرم جدید تبدیل عادی در یک یا مجازی در دانشگاه استنفورد.

اما حوادث مانند این درمان مانند آنها طبیعی: هنگامی که ما صحبت در مورد تجربیات روزانه به دانش آموزان سیاه پوست در پردیس بسیاری اهمیتی نمی دهند و مالیات احساسی, کار, پاسخ, واکنش و تغییر این موسسات می افتد بر روی دانش آموزان سیاه پوست خود را. این نباید اتفاق می افتد — ما دانش آموزان هستند که باید برای مقابله با نگرانی و ترس است که همه ما در حال مرور. این دانش آموزان بودند که تحت تاثیر این وضعیت باید برای حرکت در این وضعیت توسط خودمان وجود دارد باید قوی تر راه به گزارش جنایات نفرت و دریافت پشتیبانی در هنگام نژادی و خشونت و حملات رخ می دهد.

ما باید مدیران ما به ایستادگی ما در برابر نفرت اقدامات سوخت ضد سیاهی و یهودستیزی و نژادپرستی و اقدامات لازم را برای اطمینان حاصل شود که این اتفاق نمی افتد دوباره. علاوه بر این ما نیاز به نگه داشتن کسانی که مرتکب اعمال خشونت نژادی پاسخگو و موضوع مناسب اقدامات انضباطی را نشان می دهد که دانشگاه استنفورد جامعه را قبول نمی کند به هر شکل از خشونت نژادی. در حالی که ما نمی دانیم که مرتکب این اقدامات و یا اینکه آیا آنها در دانشگاه استنفورد وابسته به ما هشدار داده اند لازم است مقامات خواهد شد که بررسی این برای ما.

در حال حاضر ما در حال گرفتن فضا برای پردازش و درمان از این, و ما امیدواریم که شما قادر به به عنوان به خوبی در زیر لیست کرده ایم برخی از منابع است که ما به نوبه خود و امیدواریم که شما می توانید به عنوان به خوبی. در حالی که ما در حال صدمه زدن ما باقی خواهد ماند انعطاف پذیر و همچنان به مبارزه برای پایان نژادی و خشونت و نفرت در دانشگاه استنفورد. ما مصمم برای اطمینان از حملات مانند این است که در برابر جوامع ما در دانشگاه استنفورد به طور کامل حذف شود. ما خیلی ممنون و سپاسگزار از outpour از عشق و حمایت است که ما دریافت کرده اید را از دانشگاه استنفورد جامعه ASSU و سیاه و سفید در خانه و ما همچنان به مبارزه تا دانش آموزان مثل ما دیگر مجبور به تجربه چیزهایی مانند این.

در همبستگی و قدرت

Daryn راکت '23 (او/او)
امیلی نیکولز '23 (او/او)
منیر Alimire '22
Vianna Vo '21 (او/او)
مایکل براون '22 (او/او)
الکسیس ماک '22 (او/او)
کوبه هاپکینز '22 (او/او)
شاهزاده Vongchanh '23 (او/آنها)
Gabby کلاهبرداران '23 (او/او)
Michaela پهن '23 (او/او)
آلن پرز '23 (او/او)
لنی دفو '21 (او/او)
دنی Nguyen '22 (آنها را)

مردم حزبی است که یک تخته سنگ از 10 دانش آموزان از رنگ در حال اجرا برای ASSU سنا به حمایت برای تغییر اجتماعی و ایمنی از گروه های به حاشیه رانده شده در محوطه دانشگاه. Follow us on Instagram @thepeoplescaucus_.

منابع موجود:

مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) در دسترس است برای دانش آموزان 24/7 در (650) 723-3785 و این لینک. دانش آموزانی که در خارج از دانشگاه هنوز هم می توانید تماس کلاه به عنوان یک منبع.

کلاه متصل برای جامعه سیاه و سفید: شما می توانید یک قرار ملاقات از طریق Vaden پورتال به صحبت در اعتماد به نفس با یک کلاه سیاه کارکنان برای 30 دقیقه.

پل همکار مرکز مشاوره ارائه مشاوره توسط دانش آموزان آموزش دیده و می تواند به بیش از زوم.

جامعه سیاه و سفید خدمات مرکز: این منبع برای هر اجتماعی یا علمی پشتیبانی می کند. این خانه سیاه و سفید است و یک فضای امن برای انعکاس و گفت و گو با دیگران است.

گزارش یک عمل تحمل می توان در این لینک.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن