برگرد. Al Sharpton می پرسد استنفورد به فاش کردن تنوع خود را وقف مدیران

برگرد. Al Sharpton, یک دیرین فعال مدنی به نام در دانشگاه استنفورد به انتشار یک گزارش در تنوع خود را وقف مدیران

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

برگرد. Al Sharpton, یک دیرین فعال مدنی به نام در دانشگاه استنفورد به انتشار یک گزارش در تنوع خود را وقف مدیران در نامه ای به رئيس دانشگاه Marc Tessier-لوین در مارس 29.

Sharpton خواسته است که دانشگاه استنفورد فاش آیا هر گونه ارشد آمریکایی آفریقایی حرفه ای درگیر در مدیریت مدرسه وقف — به ارزش $27.7 میلیارد دلار در ماه اوت سال 2019 — اعم از داخلی و یا خارجی. این درخواست با توجه به Sharpton می آید پس از مطالعات متعددی مشخص شده زیر استفاده توسط دارایی allocators بسیار بالا انجام و مردم از رنگ.

"سوال ساده است" Sharpton نوشت. "اگر شما کار با بهترین و موفق به ردیابی و یا گزارش با آنها شما در حال کار با چگونه شما می دانید که شما در واقع به حداکثر رساندن عملکرد؟"

استنفورد سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه است که دانشگاه استنفورد متعهد به تنوع و موافق با Sharpton که موفقیت آن بستگی به استقبال و پیشرفت تنوع در کلاس های درس و برنامه های دانشگاهی و واحدهای کسب و کار.

"استنفورد مدیریت شرکت کار می کند با طیف گسترده ای از متنوع همکاران که درایو های برتر سرمایه گذاری نتایج و تراز دانشگاه استنفورد منافع و اهداف," او نوشت. "ما به طور مستمر برای ترویج تنوع و ورود به محدوده وسیع تری از صدای ما در برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت."

میراندا نمی دیدگاهها برای تنوع استنفورد را وقف مدیریت.

Sharpton رئیس جمهور از شبکه اقدام ملی غیر انتفاعی سازمان دفاع از حقوق مدنی او در سال 1991 تاسیس. Sharpton فرستاده است شبیه نامه به دانشگاه ها از جمله دانشگاه هاروارد و پرینستون و دانشگاه میشیگان. این نامه بخشی از مبارزه گسترده تر را به توجه بیشتر به این موضوع از تنوع در میان مدیران و نخبگان دانشگاه اوقاف.

"هیچ راهی وجود دارد که در قرن 21 شما می توانید نشستن در اطراف و نه عادلانه و فراگیر سیاست تنوع در که مدیریت پول خود را" Sharpton در مصاحبه با گفت: روزانه Princetonian.

دانشگاه ییل جمهور Peter Salovey تنها آیوی لیگ مدیر که نوشته است به Sharpton, با توجه به روزانه Princetonian.

در نامه خود به دانشگاه استنفورد Sharpton ذکر شده دانشگاه کالیفرنیا گزارش جزئیات تلاش برای ترویج متنوع استخدام شیوه های میان خود را وقف مدیران به عنوان یک عهد به "تعهد به تنوع" و به نام او در دانشگاه استنفورد به دنبال رد پای خود را. از جمله دیگر یافته های این گزارش کالیفرنیا نشان داد که مردم از رنگ را تشکیل می دهند 60 درصد از دانشگاه های داخلی سرمایه گذاری تیم در حالی که حداقل 59 درصد از شریک زندگی خود را, شرکت های متعلق به در اکثریت توسط مردان سفید پوست.

Sharpton با اشاره به استنفورد را وقف یکی از بزرگترین در این کشور نوشتن "در حال حاضر زمان برای نشان دادن چگونه دانشگاه استنفورد است که دستیابی به آن وظیفه امانتی و زندگی ایده آل های خود را از هر دو عملکرد و برابری است."

استنفورد را وقف توسط دانشگاه استنفورد شرکت مدیریت (SMC) که در سال 1991 تاسیس شد به عنوان یک دفتر در داخل دانشگاه. آن سایت آمده است که SMC اهداف هستند "برای ارائه حمایت مادی به صورت فعلی دانشگاه عملیات از جمله کمک های مالی دانشجویی و برای حفظ قدرت خرید از وقف به طوری که نسل های آینده از دانشجویان و دانش پژوهان به طور مشابه پشتیبانی می کند."

اطلاعات در مورد دانشگاه استنفورد را تخصیص دارایی و عملکرد و میان مدت اولویت های منتشر شده در SMC سالانه سرمایه گذاری, گزارش, اما این شرکت فاش نمی کند سرمایه گذاری های فردی یا جمعیتی اطلاعات در مورد وقف مدیران.

در یک سال 2018 Q&A با دانشگاه استنفورد اخبار SMC مدیر عامل راب والاس گفت: این منابع از دانشگاه استنفورد موقوفه هستند و در دسترس عموم نیست چرا که "انجام این کار خواهد تضعیف توانایی ما برای افزودن ارزش از طریق مدیریت فعال." والاس گفت: SMC سرمایه گذاری شرکای حساس هستند به میزان سرمایه آنها می تواند قبول کند و رقابت را از دیگر سرمایه گذاران پس SMC به سرمایه گذاری خواهد آسیب نتایج.

او همچنین گفت که "اخلاقی و اجتماعی عوامل" نقش بسیار مهمی در SMC را تجزیه و تحلیل اقتصادی.

"نه تنها آن را درست انجام دهید اما به عنوان یک سرمایه گذار بلند مدت استنفورد باید در رابطه با مسائل اخلاقی," والاس گفت.

تماس با ماریان Lu در mlu23 'در' stanford.edu.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب