سایه یک فرد مسلح

من متولد نشده در سایه 9/11. نه من رشد تحت وزن از جنگ عراق. اما هر دو از آن حوادث مشخص جوانی من با ترس و بی اعت

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

من متولد نشده در سایه 9/11. نه من رشد تحت وزن از جنگ عراق. اما هر دو از آن حوادث مشخص جوانی من با ترس و بی اعتمادی. من متولد به پژواک از هولوکاست. من مطرح شد تحت رنگ پریده 101 کالیفرنیا خیابان.

تعداد بسیار کمی از مردم به یاد داشته باشید 101 کالیفرنیا. من تنها سه. و در تئوری من به یاد داشته باشید. من به یاد داشته باشید مادر من گرفتن یک تماس تلفنی از پدرم گفتن او که یک مرد آمده بود به دفتر خود را و شروع به تیراندازی. من به یاد داشته باشید او گفت: "من زندهام" و سپس حلق آویز کردن گوشی به رفتن در یک نوار در سراسر خیابان را به ببینید که چه کسی دیگری تا به حال جان سالم به در برد و چه کسی نیست از بیرون آمدن از 101 کالیفرنیا هرگز دوباره. اما من به یاد داشته باشید در حال رشد با غیر قابل توصیف ترس است. مادرم در حال مرگ است. پدر من نه آمدن به خانه. از بیچهره عصبانی مردان سفید که احساس جهان ستم کردند آنها با استفاده از اسلحه و گاز برای کشتن کسانی که آنها را متهم به صورت درد خود را.

هنگامی که مادر من در نهایت به من گفت در مورد 101 زمانی که من گوگل اخبار مقالات نوشته شده در سان فرانسیسکو کرونیکل اسکن صفحه ویکیپدیا آن را توضیح داد برخی از وزن. برخی از تنش هایی که پر از خانه ما مانند گاز است. برخی از مواد منفجره خشم که در کمین همیشه درست در زیر سطح. و سپس یاد گرفتم در مورد پدربزرگ و مادربزرگ من در مورد چگونه آنها فرار کرده بود جان سالم به در برده و در بازگشت به کشور تنها به درک که آنها تنها یهودیان چپ و هیچ کس می خواست آنها را به عقب. و من نفهمیدم که چرا من می ترسم چرا که او نگران بود چرا که همیشه وجود دارد این مه از ناامیدی.

ما صحبت های زیادی در این کشور در مورد آزادی است. آزادی به صحبت می کنند. آزادی خود را. آزادی را انتخاب کنید. ما ارزش آزادی بسیار است که آزادی برای کشتن به نظر می رسد به بالاتر از آزادی به زندگی می کنند. حق حمل سلاح است که در مورد حق حفاظت از آن است که در مورد حق کشتن. که بدان معنی است که به مقابله با اشتباهات شخصی شما احساس می کنید خود را به بیگانگی و خشم و استفاده از آن به سکوت شخص دیگری برای همیشه لطفا برای. ارتباط بین Columbine و سندی هوک و Incel قاتلان و KKK به نظر می رسد روشن یکی است. عصبانی مردان سفید با استفاده از "خدا داده حق حمل سلاح" را به دور شخص دیگری حق زندگی می کنند. ترس یا خشم است و همه به این دلیل آنها نیاز به تبدیل نفرت به مرگ است. و من خیلی از آن خسته.

هولوکاست به وجود آمد برای بسیاری از پیچیده و پیچیده دلایل اما در هسته ی اصلی آن بود عصبانی مرد سفید پوست که یک دیگر به سرزنش برای درد و رنج خود را برای اعتراضات خود را به غرور و با استفاده از خشونت به آنها را به سکوت. طاعون از مدرسه تیراندازی که زخم خورده و مشخص شده نسل ما همان احساس است. ظهور نئو نازی ها هم در امریکا و خارج از کشور آشنا است. هیچ چیزی در مورد نفرت جدید است. هیچ چیزی در مورد قتل سپر بلا منحصر به فرد است. اما آن را ندارد به. وجود دارد راه هایی برای جلوگیری از آن و مبارزه با آن است. و اولین راه این است که به استدلال می کنند که من را زنده بیشتر از شخص دیگری حق خود را وسیله ای برای کشتن من. من نمی بینم که چگونه یک کشور که ارزش اسلحه بالای دانش آموزان تا کنون می تواند درست و یا تا کنون بود. در سلاح های خودکار در اسلحه وجود دارد تنها یک ابزار برای تخریب و نفرت.

همه ما احساس ناتوانی می کنند گاهی اوقات به خصوص در حال حاضر. اما چرخه خشونت و مرگ تنها پایان هنگامی که ما تصمیم به ارزش زندگی انسان بالاتر به معنی مرگ است. فرهنگ ما نیاز به یک تنظیم مجدد سخت; جامعه ما نیاز به طراحی و صفحه پشت با یک سیستم عامل جدید. که طول می کشد دور تسبیح و در دسترس بودن اسلحه و دیگر اجازه می دهد تا پلیس را به قتل برسانند. ما نیاز به دیدن سفید نر خشم و خوراک آن چیزی غیر از خشونت است. من می خواهم ما را به را انتخاب کنید برای ایجاد یک جهان که در آن خواهر زاده و برادرزاده و شاید یک روز من در کودکان, رشد نیست تا در زیر سایه. که در آن خانه های خود را نیست پر از ناگفته غبار از ترس. یک جهان که در آن آنها می دانند که زندگی خود و زندگی از همه همسالان خود مهم تر از آزادی برای نفرت.

تماس با جن, Ehrlich در jene91 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن