عجیب و غریب و استریل مواد غذایی هنر آینده

در 2015, استودیو Lernert & Sander قطع 98 غذاهای مختلف را به مکعب های یکسان و مرتب آنها را در ردیف. عکس با

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

در 2015, استودیو Lernert & Sander قطع 98 غذاهای مختلف را به مکعب های یکسان و مرتب آنها را در ردیف. عکس با عنوان "مکعب" بلافاصله رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی. مستقل نویسنده کریستوفر Hooton آن را به نام "مینیمالیستی رویای." همه چیز خیلی تازه و gleaming و رنگارنگ است. آن نگاه مانند یک اشتها آور کسب و کار مردم را می خورند در یک سفینه فضایی.

من خال خال یک پرتقال و یک فلفل یک ماهی تن. این بود جای تعجب دشوار است به کشف کردن آنچه که هر یک از مواد غذایی بود که در حال حاضر آنها دیگر خود را در فرم طبیعی. بیشتر به من خیره شد من بیشتر احساس مضطرب است. دانه در ذرت اجازه نداشتند به منحنی کردن. در عوض آنها قطعه قطعه مستقیما از طریق. پرتقال به طور مشابه به پایان رسید اواسط خمیر به جای در پوست.

من در همه به دیدن استفاده می شود مواد غذایی به این ترتیب و شاید این نقطه است. "ما متوجه شد که اگر شما قطع کردن همه چیز, آن, این, nastiness, از همه چیز در حال تبدیل شدن پردازش" لرنر Engelberts گفت: به Bon Appétit.

در سن Instagram سختگیر و موزه بستنی می دهیم غذا با فیلتر و نور مناسب. مواد غذایی ما است نئون و براق و ظاهرا خوشمزه است. در این راه آن را نیز اغلب بیشتر بصری از خوراکی. شاید به همین دلیل مواد غذایی شده است به دست آوردن کشش به عنوان یک رسانه هنری.

مانند "مکعب," جن مونرو هنر ویژگی های مواد غذایی را می کند که کاملا شبیه به مواد غذایی است. او وعده های غذایی تک رنگ با دقت سرپرستی که آنها تبدیل شدن به زیبا و بیگانه. سبز انگور نشستن در کنار یک نارس starfruit گل کلم و ساقه و آمورف ژله. ما در برخی از واقعیت دیگری است. گاهی اوقات میوه پوست گهواره ژله به عنوان اگر جوجه ریزی آنها. گاهی اوقات ژله در صدف با رنگ بنفش دانه, همه در یک پچ بنفش خز.

Green grapes sit next to an unripe starfruit, cauliflower stems, and amorphous jellies.
تک رنگ مواد غذایی تنظیم توسط جن مونرو. (عکس: کوری اولسن)

او طول می کشد تمایل به تبدیل مواد غذایی به زیبایی اشیاء به شدید. هنر او این است که اشتها آور در راه است که دچار سردرگمی من. من نمی خواهم به خوردن مواد غذایی, اما پس از آن کار کنم. من می دانم که من می خواهم مفهوم گندم شات و ارتباط آن به سلامتی, فرهنگ — خیلی بیشتر از من دوست دارم طعم و مزه.

مونرو کار نیز مرا به یاد استریل فرم های ما از رویا تا برای مواد غذایی در آینده است. ما در حال حاضر در جهان زندگی می کنند با sap india و 3-D چاپ مواد غذایی و آزمایشگاه-رشد گوشت. آنها خوردن بژ احساسات بیش از حد در "ماتریکس". مواد غذایی سینت سایزر در "پیشتازان فضا" را یخ sundaes کرم از هوا نازک. مواد غذایی است که یک اتصال موضوع در فیلم علمی-تخیلی, فیلم, کوچکترین کمی آشنایی حمل و نقل مخاطبان به واقعیت های مختلف. مهم نیست که چه, در صدها سال, ما احتمالا هنوز هم می خوردن.

جالب است برای دیدن این فعل و انفعال بین مواد غذایی را هدف عملی و زیبایی شناسی و چگونه ما ضمیمه ارزش برای هر دو. غذایی گران است و سالم مواد غذایی گران قیمت است. این یک امتیاز بسیار زیاد قادر به بازی با مواد غذایی و هنر به جای نمایش آن به عنوان یک ضرورت برای بقا است.

این امر به ویژه فشار دادن میان افزایش نابرابری ثروت و تغییر آب و هوا است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر آسیب پذیر جوامع است. "چگونه ما می تواند همچنان به ابداع لذت برای خودمان در جهان از کمبود و آنچه می تواند تجسم که در آینده انجام دهید برای تغییر فعلی ما ارتباط با غذا و یا به جهان است؟" مونرو خواسته در مصاحبه با خلاق و مستقل است.

او در مجموعه "بعد از منوی" یک مهمانی شام که تصور غذاهای دریایی در آینده 30 سال از در حال حاضر که در آن ما نمی ramped تا تلاش های ما برای پرداختن به تغییرات آب و هوا. مهمانان نشسته و خوردن وعده های غذایی با جلبک دریایی و ماهی کولی و ژله. آنها ارائه شد تا کنون چندان کمی از حذف چه آشنا — خرد شده در سالاد و پخته شده را به دقت تارت. آنها از نوشیدن کوکتل با جلبک دریایی منجمد در یخ. Microalgae مجری توضیح داد: به سرعت تکامل می یابد و بیشتر انعطاف پذیر به تغییر آب و هوا.

“The Next Menu,” a dinner party that imagined seafood in a future 30 years from now.
(عکس: Steven هکتار)

شاید این بود که در عین حال یکی دیگر از فرصت برای مردم به ارسال عکس از دسر خود را در رسانه های اجتماعی. شاید آن را نیز تحت فشار قرار دادند و آنها را برای بازجویی از آنچه که انتظار آنها از مواد غذایی و در نظر گرفتن چگونه کمیاب است. مواد غذایی فرآوری شده هر چند با برچسب "زننده" طول می کشد. من تعجب می کنم اگر "مکعب"'s عکاسان خوردند قطعات و یا پرتاب آنها را دور.

تماس با امیلی ژانگ در ezhang3 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب