این 8 زن دامپزشکان به ویژه در یادبود در Okaloosa جانبازان پارک در سال 2021

تونی Judnich Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 2:36 PM EDT Jul 30, 2020OKALOOSA جزیره — توسط جانبازان 2021

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

OKALOOSA جزیره — توسط جانبازان 2021, Okaloosa County مقامات برنامه ریزی به زنان جانبازان یادبود تکمیل شده در جانبازان پارک.

یادبود تشکیل شده از هشت برنز و زندگی-مثل مجسمه از زنان ساخته شده است که قابل توجه سربازی سهم در طول دوره از عمده درگیری ها در طول تاریخ ایالات متحده است.

این شهرستان دارای یک کمی بیش از 5.7 میلیون دلار در county, تخت, پول مالیات, کمک های مالی و کمک های مالی برای یادبود و دیگر پارک ارتقاء از جمله خط ساحلی پیشرفت های نوین غرفه دروازه و بالا boardwalks.

مجسمه ها را خط دنباله در 17.5 هکتار پارک که می ایستد در کنار فلوریدا فورت والتون بیچ مرکز کنوانسیون و Choctawhatchee بای.

یادبود پیشنهاد شده توسط منطقه 2 کمیسر کارولین Ketchel. هشت زنان به افتخار در یادبود بودند انتخاب شده توسط دپارتمان زنان جانباز یادبود کمیته مشورتی و تایید شده توسط کمیسیون شهرستان ها است.

در اینجا نام و bios از برندگان با جنگ:

جنگ انقلاب / مارگارت کربین:

هنگامی که جنگ آغاز شد, همجنس باز, نوجوان, شوهر, پیوست, ارتش قاره ای و او با او رفت. در حالی که دفاع از قلعه واشنگتن در نیویورک شوهرش کشته شد توسط یک گونی musket توپ. با هیچ زمان به سرند او ادامه داد: در حال بارگذاری و شلیک کانن توسط خودش.

به دلیل هدف و دقت و موقعیت خود را جلب توجه از 10 میدان توپ از Hessians و آنها به زودی آموزش اسلحه های خود را بر روی او. او ادامه داد: به آتش تا زمانی که او زخمی شده بود توسط grapeshot که پاره شانه او تقریبا قطع چپ او بازوی او را لت و پار قفسه سینه و پاره فک. هر چند او موفق به دریافت مراقبت های پزشکی او هرگز بهبود به طور کامل از زخم او و قادر به استفاده از بازوی چپ خود را برای بقیه زندگی خود را.

کربین بعدها به دریافت حقوق بازنشستگی از دولت به عنوان یک سرباز معلول.

جنگ داخلی / Cathay ویلیامز:

ویلیامز متولد شد و به بردگی کشانده مادر و پدر و به عنوان یک دختر او را به عنوان یک خانه برده توسط شهر Jefferson, Missouri.

در سال 1861 اتحادیه نیروهای اشغال شهر جفرسون در طول مراحل اولیه جنگ داخلی. در این زمان دستگیر برده بودند رسما تعیین شده به عنوان کالای قاچاق شدند و مجبور به خدمت در ارتش نقش پشتیبانی مانند آشپز laundresses یا پرستاران.

دامپزشک دریافت صفحه اصلی: "من آماده هستم به بیش از شروع': Pensacola ارتش دامپزشک سپاسگزار برای 'خانه برای نیروهای ما خانه

دامپزشک نوبت 104: Pensacola کهنه که الهام گرفته از قانون تبدیل 104 سال, شنبه

قبل از او داوطلبانه نام نویسی در فقط 17 سال, ویلیامز به عنوان یک ارتش طبخ و یک زن رختشوی. در این نقش او به همراه پیاده نظام در سراسر کشور است. ویلیامز در خدمت تحت سرویس ژنرال فیلیپ شریدان و شاهد Red River مبارزات و نبرد Pea Ridge.

با وجود ممنوعیت خدمت زنان در ارتش ویلیامز داوطلب خدمت سربازی در ایالات متحده به طور منظم ارتش تحت غلط نام "ویلیام Cathay" در Nov. 15, سال 1866. او داوطلب خدمت سربازی برای threeyear تعامل عبور خود را به عنوان یک مرد.

جنگ جهانی اول / Lenah Higbee:

Higbee اول زن برای دریافت نیروی دریایی صلیب. مواجهه مستمر بی باک مقاومت و نهادینه تبعیض از maledominated پزشکی جامعه Higbee رز از موقعیت خود به عنوان یک rankless پرستار پرداخت می شود بطور قابل توجهی کمتر از مرد او همسالان برای تبدیل شدن به دومین سرپرست نیروی دریایی پرستار سپاه.

او به NNC از 160 به بیش از 1300 پرستاران خدمت در چندین بهداشت و درمان کمیته برای آماده سازی صلیب سرخ برای تاثیرات جنگ جهانی اول شروع آموزش بیمارستان corpsmen و جان سالم به در اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا.

او همچنین لابی برای گسترش بهداشت و درمان برای وابستگان نظامی و رسمی نیروی دریایی لباس پرستاری تحمل برگ بلوط و بلوط بیش از یک لنگر.

در سال 1945 به سفارش نیروی دریایی USS Higbee اول مبارزه با کشتی جنگی به نام یک زن عضو نیروی دریایی است.

جنگ جهانی دوم / ژاکلین کاکرن:

خلبان آمریکایی از DeFuniak Springs برگزار شد که بیشتر و سرعت و فاصله و ارتفاع سوابق از هر گونه بروشور در طول زندگی حرفه ای خود را. او در سال 1964 پرواز یک هواپیما سریع تر از هر زنی تا به حال قبل از.

در ژوئن 1941 او با سرنشین یک هواپیمای بمب افکن به انگلستان و از آنجا پرواز کاپیتان در حمل و نقل هوایی کمکی به آموزش یک گروه از خلبانان زن برای جنگ سرویس های حمل و نقل. پس از بازگشت او به ایالات متحده او را به عهده گرفت یک برنامه مشابه برای نیروهای هوایی و در ژوئیه 1943 نام مدیر از زنان نیروی هوایی خدمات خلبانان (زنبور) که عرضه بیش از 1000 کمکی خلبانان برای نیروهای مسلح.

در سال 1945 او اولین زن غیر نظامی به اهدا مدال خدمات برجسته و در سال 1948 راه اندازی شد یک سرهنگ در نیروی هوایی رزرو.

در سال 1953 مشتاق به انتقال به جت هواپیما کوکران شد اولین زن برای شکستن دیوار صوتی, خلبانی یک F86.

جنگ کره / Jonita بانهم:

پس از خدمت در نیروی هوایی ارتش در فیلیپین و ژاپن پس از جنگ جهانی دوم او دوباره به ارتش این زمان به عنوان یک 1st ستوان در نیروی هوایی زمانی که جنگ کره آغاز شد.

در سپتامبر. 26, 1950 او در خدمت به عنوان یک پرواز در یک C54 هواپیمای باری که تبدیل شده بود به اورژانس بیمارستان.

حدود نیم مایل از ساحل هواپیما متوقف فرود آمد و ناودان به دریای ژاپن شکستن به سه تکه و غرق شدن. بانهم بود که به طور کامل زیر آب فرو رفته در این هواپیما موفق به مبارزه راه خود را به سطح که در آن او در بر داشت خودش شنا برای زندگی او در دریا نوتبوک توسط بادهای تند. او آویزان بر روی یک شناور بازداشتگاه کیسه تا زمانی که او قادر به گرفتن یک قایق زندگی طناب.

او در آنجا ماند در آب گرفتن دیگر بازماندگان و هدایت آنها را به طناب. این بود تا زمانی که 17 نفر از آنها در امان بودند که او به خودش اجازه داده بود کشیده به یکی از دو موجود رفتس.

پس از نجات بانهم صرف نه ماه در بیمارستان دوره نقاهت بعد از یک گونه و استخوان جمجمه شکستگی شکسته شانه و شکسته مچ دست چپ. او بعدها اولین زن دریافت کننده متمایز پرواز صلیب.

جنگ ویتنام / شارون خط فارسی:

او پیوست ارتش ایالات متحده پرستار سپاه رزرو در 18 آوریل سال 1968 و به ویتنام فرستاده شد و یک سال بعد.

1LT لین وارد 312th تخلیه بیمارستان در چو لای در 29 آوریل سال 1969. او در اصل اختصاص به واحد مراقبت های ویژه بود اما reassigned به ویتنامی بخش است. این کار اغلب از نظر جسمی و عاطفی چالش برانگیز و در عین حال خط بارها و بارها کاهش یافته و انتقال به یکی دیگر از بخش. او پنج روز در هفته 12 ساعت در روز در بخش 4 و برد offduty زمان مراقبت از بحرانی ترین مجروح سربازان آمریکایی در فولاد ICU.

در صبح روز 8 ژوئن 1969 312th تخلیه بیمارستان زده شد توسط یک سالوو از 122 شلیک راکت توسط Viet Cong. یک موشک زده بین بخش 4A و 4B به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یکی دیگر از 27. در میان کشته شدگان بود لین که فورا از تکه تکه شدن زخم به قفسه سینه.

لین تنها پرستار آمریکایی کشته شده به عنوان یک نتیجه مستقیم از دشمن آتش. برای خدمات خود را در ویتنام او اهدا شد بنفش قلب ستاره برنز با "V" دستگاه دفاع ملی خدمات مدال ویتنام مدال خدمات ملی منظور از ویتنام مدال و ویتنامی شجاعت صلیب (با نخل).

جنگ خلیج فارس / Leigh Ann هستر:

به عنوان بخشی از 617th پلیس نظامی شرکت گارد ملی واحد از ریچموند, کنتاکی, گروهبان. Leigh Ann هستر و او را دستگیر سایه عرضه کاروان در تاریخ 20 مارس سال 2005 در عراق که antiIraqi مبارزان کمین کاروان.

تیم ملی نقل مکان کرد و به سمت جاده های طرفین شورشیان و قطع مسیر فرار خود را. هستر به رهبری تیم خود را از طریق "کشتن منطقه" و به طرفین موقعیت که در آن او حمله یک سنگر خط با نارنجک و M203 grenadelauncher دور.

او و گروهبان دوم ، تیموتی نين او رهبر تیم ملی و سپس پاک دو ترانشه در آن زمان او به کشته شدن سه شورشی با تفنگ. هنگامی که مبارزه شد بیش از 27 ولسوالی کشته و شش زخمی شدند, و دستگیر شد.

هستر رفت و تبدیل به اولین زن سرباز به اهدا می شود ستاره نقره ای برای شجاعت پس از جنگ جهانی دوم.

او بعدها گفت: اهدا مدال "واقعا نمی باید چیزی برای انجام با یک زن. آن را در مورد وظایف من انجام شده است که روز به عنوان یک سرباز."

جنگ در افغانستان / Nasima دادا:

دادا که متولد افغانستان به آمریکا به عنوان یک نوجوان به آموزش و پرورش. او داوطلب خدمت سربازی در نیروی هوایی در سال 1985 به دست آمده رتبه استاد گروهبان.

911 دادا تنها Airman در نیروی هوایی به درک پشتو (همان زبان توسط شورشیان گروه شناخته شده به عنوان طالبان) و بلافاصله مستقر به عنوان یک خدمه زبانشناس.

پس از استقرار او اختصاص داده بود به آژانس امنیت ملی برای مدت چهار سال. کار او شامل انجام سیگنال های اطلاعاتی پردازش و بهره برداری از طریق هوا و زمین سنسورها و اطلاع رسانی به پرسنل در سراسر جامعه اطلاعاتی.

قبل از بازنشستگی به عنوان یک عمده در سال 2011 او مدیر ساختمان شریک حمل و نقل هوایی, ظرفیت دوره, ایالات متحده آمریکا نیروی هوایی عملیات ویژه مدرسه kayle jo dyer زمینه است. او مسئول برنامه درسی توسعه و اجرای نیروی هوایی اولین و تنها ساختمان شریک ظرفیت دوره. علاوه بر این او تحویل درس در افغانستان فرهنگ و اسلام است.

در روز سه شنبه دادا گفت: او شوکه شده بود و ضعف و عمیقا افتخار زمانی که او در بر داشت او انتخاب شد به یکی از برندگان در زنان جانبازان یادبود در پارک جانبازان.

"من در خدمت با بسیاری از زنان ویژه" او گفت:. "بسیاری وجود دارد مستحق زنان وجود دارد احتمالا خیلی بیشتر شایسته تر از من است."

52 ساله دادا که در حال حاضر در اوهایو زندگی می کند گفت: نیروی هوایی حرفه ای نشان دهنده بهترین 26 سال از زندگی خود را.

"مردم از این خدمات هستند چه آن را آنقدر بزرگ" او گفت:, و اضافه کرد که یکی از بخش های مورد علاقه در خدمت آمریکا بود و محل آن دشمنان به ویژه پس از 9-11.

او به یاد می آورد از آمدن به ایالات متحده از یک روستا در افغانستان بود که آب در حال اجرا. او می دانست که هیچ انگلیسی.

از آن پس او به سفر به تمام نقاط جهان.

در حالی که تأمل در تجارب گذشته و ایالات متحده در ادامه به صورت بسیار زیاد و چالش دادا به اشتراک گذاشته شده است که "این است که هنوز هم بزرگترین کشور در جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن