"آنها نمی آن را تشکیل می دهند.' مصاحبه ضبط سطوح در پسکگولا ربودن بیگانه مورد

برایان جارو می سی سی پی شیپور لجرمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020آن بوده است که 47 سال پس از

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

آن بوده است که 47 سال پس از Calvin پارکر و چارلز Hickson تماس جکسون شهرستان کلانتر دفتر ادعا آنها توسط بیگانگان ربوده شدند. به تازگی ضبط گفته می شود که شب از چه گفتند کلانتر فرد الماس و سروان. گلن رایدر ظاهر شده.

"این در مورد زمان coronavirus ضربه" پارکر, از ماس پوینت گفت: از زمانی که او موفق به دریافت دو نسخه از ضبط. "من می خواهم به صحبت کردن با او در اینترنت. او فقط نشان داد تا در خانه من است."

بشقاب پرنده ها شاهد صحبت می کنند: 'داستان بسیار درست است. این چیزی است که من زحمت برای 45 سال است.'

پارکر توضیح داد مردی که به او نسخه هایی از ضبط شد و یک افسر با پسکگولا اداره پلیس در شب آدم ربایی رخ داده است اما نمی توان شناسایی. پارکر گفت: افسر درگیر شد چرا که او سابقه حدود 50 تماس تلفنی که شب از مردم ادعا می دیده اند چیزی غیر عادی در آسمان است.

"وقتی که من نشستم و گوش به آن ضربه به من چه واقعی همه این بود که" پارکر گفت. "این نوع فشرد تا کمی.

"من هرگز آن را شنیده و نه ضبط کامل — فقط قطعه ای که در آن چارلی و من قفل شده بودند در اتاق و آنها راه می رفت. من شگفت زده شد آنها تا به حال همه چیز بر روی نوار."

در آن زمان پارکر گفت: "نمی دانم وجود دارد ضبط در اتاق.

"من تا به حال هیچ ایده" پارکر گفت. "ظاهرا چارلی نمی یا. آنها همه مخفی می کردند."

مصاحبه صورت گرفت در اکتبر. 11 سال 1973 پس از پارکر و Hickson ادعا کرد که آنها توسط بیگانگان ربوده شدند در حالی که ماهیگیری از بانک پسکگولا رودخانه. اخبار این رویداد محوری این دو را به کانون توجه رسانه ها قرار داده و شهر لاپلاس بر روی نقشه. آن توجه ناخواسته برای پارکر که سعی در دور کردن خود از آن.

اما حوادث در پارکر زندگی او منجر به احساس او نیاز به گفتن داستان خود را و او به چاپ کتاب در سال 2018 با شرح تجربه خود را. یک بار دیگر این رویداد شد مرکز توجه برای بسیاری از افراد و شیپور لجر منتشر شده داستان در مورد کتاب و دیگر افراد این ادعا را شاهد اشیاء ناشناس در آسمان آن شب.

در حال حاضر 47 ساله داستان ادامه دارد با انتشار این مصاحبه ضبط شده است.

"من مسدود است.': 45 سال پس از گزارش پسکگولا آدم ربایی بیگانه بیشتر بشقاب پرنده ها شاهد بحث

'این یک نور خیره کننده'

در یک سال 2018 مصاحبه با شیپور لجر پارکر گفت که او متوجه نور آبی را منعکس کردن آب و اولیه او فکر مأموران اجرای قانون وارد شده بود به دو ماهیگیران آنها نیاز به ترک اموال. اما زمانی که پارکر نگاه کرد تا او متوجه نور بود که از یک هنر و صنعت مانند هیچ چیز او تا کنون دیده ام.

"یک نور از ابرها" پارکر گفت. "این یک نور خیره کننده.

"آن را سخت به بگویید که با چراغ روشن است اما آن نگاه مانند آن را به شکل یک توپ فوتبال. من می خواهم بگویم فقط برآورد (آن) حدود 80-پا. (آن ساخته شده) بسیار کم صدا است. این فقط یک صدای خش خش سر و صدا."

پارکر گفت: سه legless موجودات شناور از هنر و صنعت است. یکی تا به حال هیچ گردن با رنگ خاکستری چین و چروک پوست. دیگر به حال گردن و به نظر می رسد بیشتر زنانه است. پارکر توصیف خود را به عنوان که به شکل دستکش یا خرچنگ پنجه.

زمانی که یکی از موجودات قرار داده و یکی از آن پنجه در اطراف بازوی خود پارکر گفت که او وحشت زده شد اما پس از آن دیگر احساس آمد بیش از بدن خود را.

"من فکر می کنم آنها تزریق می شود ما با چیزی به آرامش ما را" پارکر گفت. "من نوع بی حس و رفت و همراه با این برنامه است."

پارکر گفت: موجودات خود را برگزار و Hickson اسلحه و شناور آنها را به پیشه وری که در آن معاینات انجام شد ، سپس آنها را به بانک رودخانه.

پس از بحث دو تصمیم گرفتند که آنها نیاز به هشدار مقامات و به پایان رسید تا در یک اتاق مصاحبه در کلانتر ، در طول مصاحبه پارکر سکوت — چیزی که او پشیمان که او گوش به ضبط.

"من آرزو من می خواهم واقعا باز کردن به آنها و به آنها گفت همه چیز" پارکر گفت.

مرتبط با: UFO آدم ربایی بیگانه داستان الموت می سی سی پی تاریخی نشانگر

'من نمی تواند مقاومت در برابر آنها'

Hickson, که پس از درگذشت سعی کردم به توضیح در طول سال 1973 مصاحبه آنچه اتفاق افتاده و آنچه که او را دیدم از جمله رفتن به هنر و صنعت است.

"و آنها glided من به آن چیزی که" Hickson گفت. "شما می دانید که چگونه شما فقط راهنمای کسی.

"همه ما نقل مکان کرد و مانند ما شناور از طریق هوا. زمانی که من در آنها وجود دارد به حال من, شما می دانید, آنها فقط نوع به من وجود دارد. وجود دارد هیچ صندلی هیچ زنجیره ای آنها فقط نقل مکان کرد و من در اطراف. من نمی تواند مقاومت در برابر آنها. من فقط شناور احساس هیچ احساس درد. آنها را نگه داشته و من در این موقعیت در حالی که کمی پس از آن آنها می خواهم raise me back up."

Hickson نیز تلاش برای توصیف یک ماشین او فکر استفاده برای یک معاینه پزشکی.

"هیچ نبود مثل هیچ x-ray machine" Hickson گفت. "وجود ندارد و هیچ راهی برای توصیف آن است.

"آن نگاه مانند یک چشم مانند یک چشم بزرگ. آن را به نوعی از دلبستگی به آن است. آن را نقل مکان کرد. آن نگاه مانند یک چشم بزرگ و آن رفت و تمام بدنم بالا و پایین. و سپس آنها به سمت چپ من است."

Hickson پاسخ بسیاری از پرسش ها و توصیف بیگانگان به عنوان حدود پنج فوت قد تنها با یک پا و پا مانند زائده بدون پا. او گفت که آنها تا به حال آنچه به نظر می رسد گوش, بینی و دهان, اما هیچ یک از ویژگی های نگاه انسان است. او گفت که او خیلی ترسیده بود او نمی تواند به یاد داشته باشید اگر آنها تا به حال چشم. او همچنین گفت که او نمی تواند به یاد داشته باشید جزئیات در مورد خروج صنایع دستی تنها پارکر واکنش.

"تنها چیزی که من به یاد داشته باشید این است که بچه کالوین فقط ایستاده وجود دارد" Hickson گفت. "من هرگز دیده می شود که نوع ترس در چهره یک مرد به عنوان من تو را دیدم در Calvin است.

"آن زمان من در حالی که به او به عقب بر گردیم به حواس خود و اولین چیزی که من به او گفتم این بود 'پسر ain't nobody میخوام باور این. بیایید فقط نگه داشتن این همه چیز به خودمان است.' خوب من بیشتر در مورد آن فکر بیشتر من فکر کردم من تا به حال اجازه دهید به برخی از مقامات می دانم."

پس از بازجویی الماس و رایدر سمت چپ اتاق. رایدر در حال حاضر بازنشسته شده و زندگی در Vancleave گفت که او باور نمی کند هر یک از Hickson داستان.

"من واقعا تحت تاثیر قرار با آنها" رایدر گفت. "شما باید از مردم در تلاش برای دریافت معروفیت و من فکر می کردم آنها در تلاش بودند به بد نامی با یک سفینه فضایی است."

'آنها را ندارد آن را'

در حالی که پارکر و Hickson شد به تنهایی پنهان ضبط شد و هنوز هم ضبط. چه ثبت شد تغییر رایدر ذهن. این دو صحبت در مورد ترس بی خوابی و نیاز به یک پزشک را ببینید, در میان چیزهای دیگر. در زمان آن تقریبا مانند آنها صحبت کردن به خود را دارند.

"عیسی مسیح خداوند رحمت من فکر کردم من می خواهم از طریق شده است به اندازه کافی از جهنم بر روی زمین و در حال حاضر من به رفتن را از طریق چیزی شبیه به این را ببینید," Hickson گفت. "اما آنها می تواند به شما می دانید, من حدس می زنم آنها به خوبی می تواند آنها را آزار ما ،

"آنها تا به حال ما. آنها انجام داده اند می تواند هر چیزی را به ما, اما آنها نمی به من صدمه دیده است."

پارکر صحبت عمدتا در مورد اضطراب خود.

"من فقط می خواهم به گریه در حال حاضر" پارکر گفت. "چه طوری لعنت بد در مورد آن است که کسی به باور ما.

"من به خانه و رفتن به رختخواب و مقداری عصبی قرص یا چیزی دیدن یک دکتر و یا چیزی. من نمی توانم این ایستاد. من در مورد رفتن به قطعات. من خواب نمی تواند مانند آن است. من لعنت نزدیکی دیوانه است."

این دو در ادامه صحبت و رایدر هنوز هم به یاد پارکر کلمات.

"من قرار داده و آنها را در یک اتاق با صدای فعال ضبط و متقاعد شده است که من" رایدر گفت. "وقتی که صحبت کردن در مورد آنها را به آینده را به ما — شما تا به حال 18 سال که تا به حال هرگز دیده می شود هر چیزی.

"او واقعا می ترسم. او با گفتن چارلی, 'don't talk to نمایندگان. آنها می آیند و به ما.' آنها نمی آن را تشکیل می دهند. من می تواند تضمین کند که."

لطفا کمک کار ما در شیپور لجر با اشتراک. تماس با برایان جارو در 601-961-7225 یا bbroom@gannett.com. او را دنبال کنید Facebook و @BrianBroom در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب