این زن و شوهر بود که بانک مرکزی با گران اجاره به طوری که آنها تبدیل یک اتوبوس قدیمی مدرسه به خانه

Dalvin قهوه ای ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020Starla سالیوان 29 و ش

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

Starla سالیوان 29 و شوهرش برایان بودند housesitting هنگامی که الهام بخش برای یک غیر متعارف اقامت آمد.

این زن و شوهر بود اقامت موقت در یک گسترده کوکی-برش خانه متعلق به سالیوان مامان که دور در تعطیلات. آن نگاه مانند هر دیگر خانه در بلوک با چمن آراسته. این کلاسیک آمریکا, خانه رویایی سالیوان گفت.

"ماندن وجود دارد به من کمک کرد تا متوجه من نمی خواهم یکی از آن بزرگ ticky رنگ ورو رفته آنها-همه-نگاه-فقط-the-same خانه" سالیوان گفت. "برای من این بود که فقط بزرگ, تاریک, تنهایی و غم انگیز است."

در حالی که housesitting زن و شوهر cozied بالا در مقابل آتش سوزی و تماشای فیلم های یوتیوب. آنها تصادفا "تصادفی" زن و شوهر زندگی می کردند که در داخل یک تبدیل اتوبوس مدرسه.

"یک ماه بعد از ما خریداری یک" سالیوان گفت.

خسته تحت مستند: این زن و شوهر ساخته شده است یک وان آب داغ تریلر' بر روی چهار چرخ در طول COVID-19

ماسک های مورد نیاز: Walmart, Target, در میان خرده فروشان اضافه کردن ماسک صورت مورد نیاز با توجه به COVID-19

این جفت ارز از خارج از سیاتل در واشنگتن به سر برد در سال آینده نوسازی بازنشسته اتوبوس مدرسه آنها خریداری برای $2,800. روند خسته کننده بود با Starla باردار و برایان کار تمام وقت حفاری قطعات هواپیما.

زمانی که او در محل کار آنها YouTubed راه خود را به تبدیل طولانی ون به یک خانه مناسب است. آنها خود را مستند سفر بر روی یک کانال YouTube و Facebook صفحه. خانه پروژه اجازه Starla سالیوان قرار داده و با طراحی داخلی درجه به خوبی استفاده, او گفت:.

"این واقعا سرگرم کننده بود قادر به طراحی فضای خود من. اما فراتر از آن شوهر من تمام لوله کشی تمام برقی و گازی" او اضافه شده است. این زن و شوهر در اصل نقاشی بیرونی خودرو با هم, اما ناگهانی باران دوش خراب آن است. به طوری که آنها برون سپاری کمک در کار رنگ.

بیش از پنج سال سه بچه و بیش از $30,000 بعد از آن بود به خوبی به ارزش آن در پایان سالیوان گفت.

"قبل از ما زندگی می کردند در یک $1,600 آپارتمان با وحشتناک روشنایی و می تواند بوی همسایگان ما دود درب بعدی" او به یاد می آورد. "در حال حاضر ما در حال پرداخت شاید یک سوم از که و ما زنده پارک شده در چهار هکتار از زمین. من 100% به فروش می رسد در اتوبوس."

دنبال Dalvin قهوه ای در توییتر: @Dalvin_Brown.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن