این هفته در دانشگاه استنفورد سابقه ورزشی: ممکن است 1-7

با گپ و ورزش حرفه ای در حال حاضر در خود نگه دارد با توجه به COVID-19 ماه مه به نظر می رسد کاملا متفاوت از سال

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

با گپ و ورزش حرفه ای در حال حاضر در خود نگه دارد با توجه به COVID-19 ماه مه به نظر می رسد کاملا متفاوت از سال گذشته است.

همانطور که ممکن است بسیاری از تأمل در آنچه 2020 بهار ورزش می توانست در اینجا یک نگاه در گذشته پوشش از هفته مه 1-7 در دانشگاه استنفورد دو و میدانی تاریخچه.

مارس 1:

2010: کاردینال و میدانی باز ماه از یک دهه پیش با سالانه Payton اردن دعوت در محوطه دانشگاه برگزار شد هر سال به افتخار مربی سابق که گذشت در سال 2009. این سال خاص بود قابل توجه, اما, با توجه به standout اجرای برنامه در هر دو حرفه ای و دانشگاهی سطح.

نایک و اورگان آهنگ Club Elite pro دونده کریس Solinsky شکست رکورد ایالات متحده آمریکا در 10 ، 000 متر با زمان 26:59.60, تبدیل شدن به اولین غیر آفریقایی به اجرا در زیر 27 دقیقه. Solinsky است که در حال حاضر بازنشسته و دستیار مربیان در دانشگاه فلوریدا است.

همچنین در این روز پس از دوم Amaechi مورتون تا به حال حرفه ای بعد از خود را: او را شکست استنفورد 400 متر رکورد پرش از روی مانع با زمان 50.03 ثانیه است. مورتون بعد شکست رکورد خود را در سال 2011 در آینده در 46.52. زمان ایستاده بود و برای دو سال قبل از آن-دانشجوی سال اول استیون جزایر زد این رویداد در 46.41 در سال 2013 است که می ایستد در حال حاضر به عنوان سریع ترین زمان در کاردینال تاریخ است.

مورتون آنجا رفته حرفه ای و رقابت در المپیک 2012 نیجریه.

قابل توجه دیگر مقالات از این روز:

  • 2013 — ویژگی در آن دانشجویان سال اول جیمز شاو و Josef Ctvrtlik از مردان والیبال
  • 2019 — ارشد ویژه: Alanna اسمیت

مارس 2:

2012: فقط 43 ساله سابق NFL و USC linebacker Junior Seau درگذشت خودکشی. شوک و مرگ او را در ارسال امواج از طریق ورزش جهان و استنفورد جامعه بالا بردن سوال در مورد ورزشکار سلامت جسمی و روانی — یعنی پس از سانحه مزمن انسفالوپاتی (CTE) که از آن بعدها کشف Seau رنج می برد.

هشت سال پیش نویس یعقوب Jaffe پرسید: "فوتبال است فقط ذاتا بیش از حد خشونت آمیز برای زنده ماندن؟" — و این که هنوز هم یک سوال بسیاری از درخواست در سال 2020: تنها تغییرات جزئی شده است در آخرین فیوز برای محافظت از بازیکنان و خاموش میشه.

"وجود دارد هیچ پاسخ آسان به حل مسائل با فوتبال و بازیکن ایمنی اما اذعان دارد که یک مشکل واقعی است اولین گام به سوی صرفه جویی و بهبود بازی" Jaffe نوشت. "و هنگامی که روز مانند روز شنبه در اطراف آن غیر ممکن است به چشم پوشی از آن وجود دارد یک مشکل واقعی با فوتبال است."

دیگر حوادث قابل توجه از این روز:

  • 1978 — دو کاردینال های انتخاب شده در دور اول پیش نویس NFL (wide receiver جیمز Lofton گرفته و ششم به طور کلی توسط Green Bay Packers و مقابله با گوردون پادشاه گرفته 10th کلی توسط New York Giants)
  • 1984 — گیرنده گسترده اریک Mullins پیش نویس در دور ششم توسط هوستون Oilers
  • 2010 — چوگان سرپهن ادعا MPSF عنوان

مارس 3:

2012: پس از آن-ورزشی مدیر باب Bowlsby اعلام کرد خروج خود را به فرض نقش بزرگ 12 کنفرانس کمیساریای پس از پیشرو استنفورد برنامه به مدت چهار سال. به عنوان از سال 2020 Bowlsby هنوز هم دارای موقعیت.

تحت Bowlsby رهبری استنفورد تیم برنده 10 NCAA قهرمانی و گروه ادعا کرد که هفت تن مدیران,' جام غنائم. او همچنین کلیدی در شکل دادن به Pac-12 بحث برانگیز رسانه ها حقوق است گسترش از طریق 2024.

Bowlsby اثرات هنوز هم احساس در ورزشگاه استنفورد به عنوان او استخدام جیم هر دو ما در سال 2006 و دیوید شاو در سال 2011 به عنوان سر مربیان فوتبال.

دیگر حوادث قابل توجه از این روز:

  • 1978 — کارفرمایی پسر بنیامین پیش نویس در دور دوم با میامی دلفین ها و گیرنده گسترده لایحه Kellar پیش نویس در هفتمین دور توسط Kansas City Chiefs

ممکن است 4:

2019:

دیگر حوادث قابل توجه از این روز:

  • 1977 — پنج کاردینال های انتخاب شده در پیش نویس NFL (تونی هیل دانکن McColl مایک میشل گری اندرسون مایک Cordova)
  • 1979 — کارفرمایی استیو Dils پیش نویس در دور چهارم توسط وایکینگها مینه سوتا و در حال اجرا به عقب فیل فرانسیس پیش نویس در هفتمین دور توسط San Francisco 49ers

مارس 5:

2010: پس از آن-ارشد والیبال مردان گذارنده Kawika شوجی بود به نام Division I-II ملی بازیکن سال در این روز از یک دهه پیش بود و یک جزء کلیدی در سال 2010 قهرمانی ملی تیم. تنها دو کاردینال که تا کنون به خانه آورد جایزه: شوجی و دره Ceman در سال 1993.

در سال آخر خود را در مزرعه هونولولو-بومی به طور متوسط 13.78 کمک و 2.46 حفاری در هر مجموعه ای که هر دو در کشور.

شوجی در حال حاضر رقابت برای تیم ایالات متحده آمریکا شده است و یک بازیکن حرفه ای برای 10 فصل اخیرا برای acceso Resovia در لهستان.

قابل توجه دیگر مقالات از این روز:

مارس 6:

تلنگر از طریق 2011 موضوع از این روز است.

مارس 7:

2012: مردان گلف باز پاتریک راجرز بود به نام Pac-12 دانشجوی سال اول از سال, به مناسبت سومین بار استنفورد گلف باز است برنده این جایزه است. در آن زمان راجرز قرار گرفت شماره 3 توسط Golfweek.

"در Pac-12 قهرمانی در Corvallis, ساعت., راجرز قرار می گیرد هشتم با امتیاز 8-زیر از جمله مسابقات-بهترین مارک 65 در دور سوم. او بالا بود دان در میان کنفرانس دانشجویان سال اول و دوم-بهترین استنفورد که ششم به پایان رسید به طور کلی در یک نمایش ناامید کننده."

راجرز به آنجا رفته حرفه ای در سال 2014 و در حال حاضر جوراب در PGA.

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن