کوچک خانه می تواند آسان تر برای ساخت در Escambia County

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:05 PM EDT مارس 14 سال 2020کوچک خانه می تواند آسان تر برای ساخت در Esc

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

کوچک خانه می تواند آسان تر برای ساخت در Escambia County است.

مقررات جدید از فلوریدا ساختمان کمیسیون تنظیم شده برای رفتن به اثر در پایان سال برای خانه های کوچک. مقررات اجازه می دهد خانه های کمتر از 400 متر مربع را برای دیدار سخت از کد مورد نیاز ساختمان به عنوان خانه های بزرگتر.

Escambia County با استفاده از فلوریدا ساختمان کمیسیون فلوریدا کد ساختمان به عنوان الگو برای خود ایجاد کد. Escambia County کمیسیون گوش به نمایش در طول یک کمیته از کل جلسه پنج شنبه در ساختمان جدید کد و صوتی پشتیبانی از مقررات جدید در خانه های کوچک شناخته شده به عنوان "پیوست Q."

کمیسیون کارگردانی شهرستان و برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات به توسعه زمین کدهای که در نتیجه از ساختمان جدید کد.

تیم Tolbert مدیر خدمات ساختمان برای Escambia County گفت: این کمیسیون که ساختمان یک خانه کوچک در Escambia County است که در حال حاضر قانونی اما باید با همان کد مورد نیاز ساختمان به عنوان هر نوع دیگر ،

کوچک خانه در تالاهاسی: بیشتر خانه های کوچک' باز کردن کمک تالاهاسی مقرون به صرفه مسکن بحران

CivicCon: چگونه برای ساخت مسکن مقرون به صرفه با عزت و خلاقیت

"برخی از چیزهایی که ضمیمه س تسکین می دهد در ارتفاع سقف اتاق, مناطق, برخی از پله مورد نیاز برخی از سکوی فرود الزامات و مانند" Tolbert گفت. "اما آن را باید اتخاذ شده توسط هر گونه صلاحیت محلی است که می خواهد برای به اجرا درآوردن آن است. و آن را نمی خواهد در دسترس تا دسامبر. 31."

لئون شهرستان در حال حاضر به تصویب رسید جدید کدهای ساختمان است و یک خانه کوچک محله شناخته شده به عنوان خانه ارائه می دهد که خانه های بین 190 و 420 متر مربع است.

رئیس کمیسیون استیون بری گفت که او در حمایت از خانه های کوچک برای ترویج مسکن مقرون به صرفه و معتقد است که وجود خواهد داشت بیشتر تقاضا برای این نوع از خانه ها به خصوص با لئون شهرستان در حال حاضر در حال حرکت پیش رو با کدهای ساختمان.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از شهرستانهای استان است که در حال پایین رفتن مسیر است که ما در حال رفتن," بری گفت. "و من فکر می کنم آن است که یک چیز معقول اگر ما در هیئت مدیره به پایان رسید تا درخواست ما برنامه ریزی به بحث در مورد برخی از متغیرهای خواهد بود که به آن ساخته شده نه ساختمان کد اما در استفاده از زمین و آن نوع از همه چیز."

کمیسر Lumon ممکن است گفت که او حمایت از هر گونه تلاش را در مورد مطلب مسکن مقرون به صرفه.

"اندازه از خانه نباید به ارمغان بیاورد محله پایین اما باید تاثیر افزایش تراکم افزایش زیبایی شناسی در یک محله و در همان زمان مردم فراهم جایی که آنها می توانید استطاعت به ماندن" می گفت. "و ما به عنوان ارتجاعی از COVID-19 من فکر می کنم که آن را برای رفتن به اقتصاد در حالی که کمی به عقب می آیند و هر آنچه که ما می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که مردم محل به خانه تماس بگیرید. منظور من به عنوان کسی که به من گفت دیروز اگر شما بزرگ شدم 'هود مثل من همه تا به حال یک خانه کوچک. آن را به نام یک تفنگ ساچمهای خانه بازگشت در روز, و بنابراین من بسیار آشنا با زندگی در یک تفنگ ساچمهای ،

کمیسر جف Bergosh گفت: حمایت از ایده به مردم حق انتخاب بیشتری در مسکن.

"من می گویند به مردمی که فکر می کنم آن را به روزهایی محله و یا چیزهایی شبیه به آن وجود دارد برای رفتن به مخالفان" Bergohs گفت. "وجود دارد رفتن به افرادی که منفی هستند. شما همیشه باید انتخاب به عنوان یک مصرف کننده از بالا پایان زیربخش با صاحب خانه ارتباط پیمان و چیزهایی از این طبیعت است."

کمیسر داگ Underhill گفت که او فکر اجرای کدهای ساختمان معقول و منطقی بود اما او نگران مردم ساخت خانه های کوچک برای استفاده به عنوان اجاره کوتاه مدت و با استفاده از آن اجاره به درایو قیمت ملک در سنتی آبی یقه محله. وی با اشاره به Tanyard محله در شهر به عنوان یک نمونه از چیزی است که در این شهرستان باید آگاه باشند از.

"من عمیقا در مورد سطح gentrification در حال وقوع در Tanyard," Underhill گفت. "اگر ما چیزی را انجام نمی — آن شهرستان را انتخاب و آنها ساخته شده است که انتخاب — اما اگر ما چیزی را انجام نمی فعالانه جلوگیری از آن مکان هایی است که به طور سنتی شده است برای ما یقه آبی اعضا وجود ندارد برای رفتن به یک محل برای آنها است."

این Escambia County برنامه ریزی خواهد شد بحث در مورد کوچک خانه ى قوانین بعد از این سال.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن