امروز در دانشگاه استنفورد ورزشی تاریخ: 8 مه

یک دهه پیش, امروز, مردان, والیبال, آورده خانه خود را برای اولین بار عنوان ملی از سال 1997. این برنامه در حال ح

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

یک دهه پیش, امروز, مردان, والیبال, آورده خانه خود را برای اولین بار عنوان ملی از سال 1997. این برنامه در حال حاضر دارای دو NCAA قهرمانی را به نام خود. در سال 2010 دانشگاه استنفورد برنده MPSF فصل به طور منظم عنوان MPSF مسابقات و NCAA Tournament — سه نفر از موفقیت های که تا به حال انجام شده است در شش سال.

اما سال 2010 عنوان شده بود و حتی بیش از خاص به سه دلیل آن را اولین بار است که تیم مردان موفق به کسب عنوان در صفحه اصلی چمن قهرمانی آمد و به عنوان یک داستان-کتاب نوبه خود در اطراف از یک بدبختی 2007 فصل و این تیم همچنان با وجود از دست دادن غم انگیز یک کلام مربی.

پس از پایان فصل 2007 با شرم آور 3-25 سابقه دیرین دستیار مربی به نام Al Roderigues — که کار بدون پرداخت خواهد تشویق این تیم با "روزی شما برو بدترین برای اولین بار" بر روی اتوبوس سواری برای و از بازی. عبارت گیر کرده و در واقع به حقیقت است. فقط سه سال بعد از شماره 1 استنفورد مردان تیم والیبال جاروب شماره 3 Penn State 30-25, 30-20, 30-18 برای NCAA بالاترین افتخار است.

Roderigues گذشت بود پیش از آن در سال 2010 از سرطان معده, اما تاثیر او پایان نیست با مرگ او در 19 مارس ، "آل" دوخته شد هر بازیکن را برای عنوان مسابقه و روح او زندگی می کردند در بازیکنان و مربیان به طور یکسان.

"تنها چند دقیقه پس از رسیدن به اوج NCAA volleyball, بازیکنان و مربیان توصیف شد چقدر این عنوان به معنی به Roderigues و صداقت مشهود بود در همه آنها" نوشت: پس از آن-روزانه نویس یعقوب Jaffe در سال 2010. "این مرد را خیلی استنفورد, والیبال, و این واقعیت است که این تیم می تواند رسیدن به خیلی کمتر از دو ماه پس از درگذشت او صحبت می کند حجم در مورد شخصیت این برنامه است."

نهایی برگزار شد افرای غرفه قبل از چشمگیر 6,635 تماشاگران که با عجله دادگاه به عنوان قهرمانی ملی پیراهن و کلاه توزیع شد پست بازی. جو بود مسلما rowdiest تا کنون در مردان بازی است که گفت: خیلی لطف همیشه حاضر KA تشویق بخش است.

استنفورد پیروزی بود با تشکر در بخش های بزرگ به شوجی برادران: ارشد گذارنده و 2010 ملی بازیکن سال Kawika و دوم libero شوجی. جفت شد در همگامی برای تقریبا کل بازی راه اندازی hitters به اجرای جرم باعث Nittany Lions به باز کردن در نزدیک مجموعه دوم. (هر دو Shojis در حال حاضر رقابت برای تیم ایالات متحده آمریکا و به خانه آورد مدال برنز در سال 2016 المپیک ریو.)

مجموعه سوم آغاز شد و با کشتن از خارج hitter وظیفه براد لارسون و استنفورد هرگز به عقب نگاه کرد. به عنوان سر مربی جان Kosty اشاره کرد: "زمانی که یک بازیکن می شود در منطقه شما لازم نیست به او صحبت می کنید شما نمی, با کف دست زدن دست خود را, شما لازم نیست هر چیزی را فقط با اجازه او بود. براد [در منطقه] امشب."

"جمعیت شروع به شعار 'شما نمی توانید او را متوقف کند!' با اشاره به Lawson ستارگان بازی" نوشت: پس از آن-روزانه کارمند کارولین Caselli در مقاله اصلی گذاشتن درپوش بازی.

لارسون به پایان رسید با تقریبا کامل 24 کشد و فقط یک خطا (غیر قانونی ردیف عقب حمله که به نظر می رسد رفته اند برای کشتن). او همچنین قرار دادن پنج حفاری و یک تیم پیشرو چهار مطلب.

"در اوایل اول [مجموعه] به صداقت من عصبی" لاوسون گفت. "اما همانطور که من شروع به رفتن را از طریق حل و فصل در. Kawika [شوجی] بود فقط ارائه توپ به نقطه... و آن را آسان از آن نقطه است."

Kawika شوجی تا به حال 47 کمک آوردن فصل خود را در مجموع به 1,455. هر دو او و برادرش رهبری کاردینال دفاع با 10 حفاری هر کدام.

پس از بازی, Kawika شکی و براد لارسون شد نام شرکت-برجسته ترین بازیکنان در این مسابقات است. هر دو مردان و جوانتر شوجی نیز تمام مسابقات تیم است.

"این یک راه طولانی برای ما" Kosty گفت. "این یک احساس باور نکردنی برای تماشای این تیم و چگونه آنها رشد کرده است بیش از چهار سال است. آن را واقعا نشان می دهد که چه کار سخت و فداکاری می تواند برای شما انجام دهد."

برای کسانی که بدانم که در آن دارندگان عنوان در حال حاضر Kawika میزبانی "سلام جمعه ها" در اوایل امروز به بحث در مورد زندگی و ورزشی با تیم همکار ایالات متحده آمریکا گذارنده میکا Christenson.

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب