تام هنکس و ریتا ویلسون به افزایش بزرگ به UCLA COVID-19 تحقیقات

اغلب نیست که بهداشت عمومی مطالعه می شود عمده افزایش دید از تلفن های موبایل زن و شوهر و قدرت. اما این هیچ عادی

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

اغلب نیست که بهداشت عمومی مطالعه می شود عمده افزایش دید از تلفن های موبایل زن و شوهر و قدرت. اما این هیچ عادی بار دانشگاه UCLA COVID-19 محققان در حال عادی هیچ دانشمندان و تام هنکس و ریتا ویلسون در حال عادی هیچ قدرت ،

در طول همه گیر UCLA اپیدمیولوژی آن Rimoin به اشتراک گذاشته است تخصص خود را به عنوان یک مهمان مکرر در MSNBC را تفسیر خبر برنامه "11 ساعت با برایان ویلیامز." پس از یکی از آن ظاهر Rimoin گفت: ویلیامز تماس او بپرسید که آیا او می تواند اتصال خود را با "برخی از دوستان" که در حال تماشا نشان می دهد که شب. او گفت: بله.

دوستان کسانی که معلوم بود هنکس دو بار برنده اسکار و ویلسون بازیگر-تهیه کننده-خواننده و ترانه سرا.

"آنها می خواستند به یاد چه چیزی می تواند آنها را برای کمک به COVID بازماندگان" Rimoin گفت. "آنها تا به حال بسیاری از سوالات. من اجازه دهید آنها را می دانم آنچه ما انجام شد در UCLA و آنها بسیار علاقه مند است و می خواستم به شرکت کنند."

چه Rimoin و تیم او — co-محقق اصلی دکتر فضل Aldrovandi از دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA محقق فوق دکترا Adva Gadoth و دانشجوی دکترای مگان Halbrook — در حال انجام است که منجر به UCLA COVID-19 پاسخ سریع ابتکار. این مطالعه ارائه تست غربالگری آنتی بادی و خدمات بهداشت روانی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان.

اگر چه هنکس و ویلسون نمی تواند شرکت به طور مستقیم در Rimoin مطالعه آنها روشن ساخته است که آنها می خواستند به قرض دادن حمایت خود را. و از آنجا که زن و شوهر بودند و بازیافت از COVID-19, Rimoin همچنین قرار دادن آنها در تماس با دانشگاه UCLA Dr. Otto یانگکه تیم تحقیقاتی در حال جمع آوری نمونه پلاسما به مطالعه ایمنی.

در روز از اولین تماس تلفنی هنکس و ویلسون شد اهدای پلاسما در UCLA و نوشتن در مورد آن تجربه در رسانه های اجتماعی.

هنکس مشترک تجربه با 16.7 میلیون پیروان توییتر اجازه خوانندگان می دانند که چگونه ساده آن این است که برای اهدای پلاسما, namechecking Rimoin (او نوشت: او "خرد کردن آن در UCLA"), تماس از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی و تشویق مخاطبان خود را برای کمک به حمایت از تحقیقات است. و ویلسون که بیش از 1 میلیون Instagram followers, ارسال شده یک شات از خودش مصرف آنتی بادی آزمون.

"توجه آنها را به برنامه های ما بوده باور نکردنی" Rimoin گفت. "این خیلی مهم است که به مردم اجازه می دانم که نه تنها در مورد تحقیقات ما بلکه اهمیت آنها چه می توانید انجام دهید. داشتن این نوع از مشخصات بالا در حمایت از آنچه که ما در حال انجام است که غیر ممکن است برای قرار دادن یک ارزش است."

Halbrook گفت: پیگیری بسیار مورد نیاز بینش در مورد این ویروس این است که چه درایوهای کار خود را. "اما آن را به خوبی می توان اذعان کرد کسی که به عنوان یک لیست است که به عنوان," او گفت:. "راه ما در حال رفتن به از طریق همه گیر است و با عمل جرم بنابراین داشتن مردم می خواهم که با استفاده از سیستم عامل خود را برای کمک به تلاش های است که می تواند به تسریع بهبود بزرگ برای مردم در لس آنجلس و به طور گسترده تر."

سریع پاسخ ابتکار عمل را کمک به محققان در درک که چگونه بسیاری از مردم مبتلا به این ویروس هستند اما لازم نیست که علائم این که آیا افراد آلوده می تواند بیش از یک بار اگر حضور آنتی بادی در سیستم شخص اعطا ایمنی و چگونه ایمنی ممکن است. آن را نیز روشن چگونه همه گیر مؤثر است و بهورزان بهداشت روان.

"قادر بودن به زیرک و انجام این تحقیقات را در زمان واقعی است بنابراین مهم" Rimoin گفت. "داشتن این کلید اطلاعات بسیار مفید خواهد بود از نظر باز کردن جهان دوباره, و من خیلی خوشحالم که این فرصت را به استفاده از skillset که من با باور نکردنی مهارت های علمی از فضل Aldrovandi و اتو یانگ. این یک مثال عالی از Bruin قدرت — از UCLA با هم کشیدن و ساختن چیزی اتفاق می افتد که نمی تواند اتفاق می افتد در غیر این صورت."

چگونه شما می تواند کمک به: خیریه حمایت از COVID-19 پاسخ سریع ابتکار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن