تامی بنده به یاد می آورد بزرگترین تماس با آبی Wahoos

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 9:54 PM EDT Jul 25, 2020تامی بنده مشغول به کار 950 بازی ها را و یا در

توسط NEWSSALAM در 5 مرداد 1399

تامی بنده مشغول به کار 950 بازی ها را و یا در طول هفت فصل به عنوان پخش صدای Pensacola آبی Wahoos.

که بسیاری از بازی ها است. او را دیدم بسیاری از شاهکارهای.

انتخاب یک بالا 10 آسان نبود. اما بنده افت ارزش آن را قبل از ترک در سال 2019 برای شروع کار جدید با Cincinnati Reds. این خود بهترین بهترین لحظات با آبی Wahoos.

1. افتتاحیه افتتاحیه شب (5 آوریل 2012)

شماره یک واجد شرایط به عنوان یک دوگانه اولین. حق رای دادن اول بازی شروع با بنده در غرفه کار خود را برای اولین بار زنده رادیو پخش در آبی Wahoos ورزشگاه. .

"این یک روز پر هرج و مرج. من به یاد داشته باشید در اینجا که در اینجا 4 صبح بود آماده برای رفتن بر روی هوا برای کانال 3 (WEAR-تلویزیون) صبح نشان می دهد," او گفت:.

"زمانی که من در اینجا کردم و متوجه شور و شوق در اطراف تیم من هرگز یک قسمت از هر چیزی شبیه به آن."

2. تایلر Mahle کامل بازی (مارس 22 2017)

اتفاق افتاده در موبایل برابر BayBears. زمان آبی Wahoos رادیو صدای کریس Garagiola کار فصل اول خود را با تیم.

"من و کریس نگاه در هر یک از دیگر در ششم یا هفتم زمین باز یافته و گفت:" این واقعا اتفاق می افتد.'

"معلوم شد که طرفداران بسیار زیادی تا به حال یک ایده بسیار خوبی از آنچه که قرار بود" بنده گفت. "من نمی دانم اگر آنها می دانستند آن را یک بازی کامل اما آنها می دانستند آن بود که هیچ یک hitter

"از یک بازی بیس بال, چشم انداز و دوست داشتنی این بازی بیشتر بود استادانه تن به تن بازی من تا کنون دیده اند. من هرگز نام یک بازی کامل است. او فقط تا نقطه ای در."

3. آبی Wahoos برنده جنوبی لیگ Co-قهرمانی: (Sept. 10, 2017)

با یک طوفان خروشان عمیق در خلیج مکزیک جنوبی لیگ تصمیم به چشم پوشی از هفته آینده و اعلام تقسیم حذفی برندگان به عنوان co-champs. بنده تا به حال به سرعت ترک به پخش یک دبیرستان بازی در منطقه است.

"کل ایالت فلوریدا بود و تقریبا خاموش کردن. تمام مدارس تعطیل شد," بنده گفت. "تمام دبیرستان فوتبال بازی لغو شد به جز یک بازی فوتبال هنوز در جریان بود و این که یکی از من پخش شد."

4. دانیل Corcino و Wilkin De La Rosa پرتاب ترکیب No Hitter وظیفه (17 ژوئن 2012)

Corcino تن به تن هشت نوبت و د لا روزا به پایان رسید بدون hitter وظیفه در نهم به عنوان یک sellout جمعیت در آبی Wahoos ورزشگاه جشن گرفتند.

5. دونالد لوتز بازدید برای چرخه (21 آوریل 2014)

"این یکی دیگر از رادیو و تلویزیون برای اولین بار از آنجا که من تا به حال هرگز دیده می شود آن اتفاق می افتد قبل از" بنده گفت.

6. بیلی همیلتون Inside-The-Park-صفحه اصلی اجرا (جولای 16, 2012)

"این centerfielder در آمد تهاجمی گرفتن و به زودی به عنوان آن را با او می دانستم این بود که" بنده گفت. "که بازی در لیگ کوچک بیس بال است تبلیغی با من تماس بقیه فصل, بنابراین من می خواهم آن را بشنوند در بازی های دیگر است.

7. سه آبی Wahoos کوزه ترکیب به صورت مبهم No Hitter وظیفه (مارس 20, 2016)

این اتفاق در بازی دوم از doubleheader در جکسون در یک 6-0 آبی Wahoos پیروزی در برابر ادم تنومند و بدقواره میگو. جکسون Stephens, مت Magill کارلوس گونزالس همه کار هفت زمین باز یافته بازی بدون اجازه می دهد یک ضربه.

"من به یاد داشته باشید پس از این بازی بازیکنان ما به انتظارنشسته بودند تا به لرزش دست و مانند آن نرمال بود برنده" بنده گفت. "و من بعد از آن که یک زن و شوهر از بچه ها در این تیم حتی نمی دانند."

8. جنوب لیگ همه ستاره بازی صفحه اصلی اجرای دربی. (20 ژوئن 2017)

متاسفانه این بازی خود را روز بعد در آبی Wahoos ورزشگاه شد و بارید به طوری که این تنها بیس بال حاضر در پنساکولا را به نوبه خود به میزبان جنوبی لیگ All-Star Game.

اما آن را به یاد ماندنی به عنوان آبی WahoosGabriel Guerrero outdueled می سی سی پی بریوز (و در حال حاضر آتلانتا بریوز ستاره) رونالد Acuna.

"و من به حال این جایزه را با (Hall of Fame مدیر) تونی لا تخصصی Russa درست در کنار من بود که بسیار خاص است."

9. دیدی Gregorius مقابل Andrelton سیمونز در Shortstop ویترین (6 مه 2012)

این بازی برای اولین بار از یک سری مروارید در می سی سی پی, ویژه, دو زمان عمده بازیکنان لیگ برتر که در حال حاضر با سازمان های مختلف.

"من فکر می کنم این تنها باری بود که دو تن از آنان در همان بازی یا همان سری" بنده گفت. "Shortstop بازی که شب باور نکردنی بود. شما می دانستم که شما به تماشای دو لیگ shortstops."

10. کریس برایانت بازدید ماه شات در برابر مت Latos (آوریل 3, 2014)

برایانت شد و سپس توله شیکاگو مگا-چشم انداز بازی برای تنسی Smokies. او خرد شده یک زمین بیش از سمت چپ-مرکز حصار و به پنساکولا بای.

دفعه بعد تا مت Latos در نوتوانی واگذاری شده plunked او را در پشت.

"کریس به کار گرفته شده است که به خوبی" بنده گفت. "من فقط آرزو می کنم من می خواهم که شناخته شده او بهترین چشم انداز در جهان است. او را کشته است ، که شگفت انگیز بود برای دیدن او بازی است که زمان کوتاه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب