شهر جی solicits کمک کند و کمک های مالی به نصب نام تجاری جدید زمین بازی موجب صرفه جویی در $95,000

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020شهر جی باز خواهد شد تا یک نام ت

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

شهر جی باز خواهد شد تا یک نام تجاری جدید زمین بازی به زودی و به لطف چند مفید اعضای جامعه این شهر را نجات داد حدود $95,000 در این پروژه است.

بیش از آخر هفته یک تیم از جی ساکنان از دانش آموزان دبیرستان به سالمندان کمک نصب یک $110,000 زمین بازی کیت در بری-Hendricks پارک در بوکر ، کیت خود را ممکن است هزینه $110,000 اما آن را هزینه اضافی $20,000 در هزینه نصب و راه اندازی به آن را قرار داده و هم حرفه ای.

شهر و قرار دادن یک تماس به عمل به جامعه برای کمک به صرفه جویی در پول در هزینه های نصب و غرق شد پاسخ. حدود یک دوجین یا بیشتر مردم نشان داد تا بیش از آخر هفته برای کمک به قرار دادن زمین بازی با هم پیچ پیچ.

بزرگ بودجه برای شهرهای کوچک: مت Gaetz متعهد به کمک جی و قرن پیدا کردن بودجه برای زیرساخت

"ما در حال کار واقعا خوبی با جامعه در حال حاضر گفت:" اریک Seib شهر و مدیریت عملیات. "ما تا به حال احتمالا چهار دبیرستان بچه که داوطلب در ساعت به سوی خود روشن آتی بورسیه و ما تا به حال احتمالا شش یا هفت پیمانکاران در منطقه محلی است."

سانتا رزا شهرستان کمیسیون منطقه 5 نامزد Colten رایت و منطقه 3 نامزد جری Couey نیز در پا کمک کند. چند Jay اعضای شورای شهر نشان داد تا به عنوان به خوبی. یک کارمند با تجهیزات زمین بازی شرکت را به اطمینان حاصل شود که زمین بازی درست نصب شده است.

Maverick منابع طبیعی که در عمل یک پالایشگاه نفت در جی اهدا $50,000 سمت زمین پروژه در پایان سال 2019 رژه کریسمس. زمان منطقه 3 کمیسر همین سالتر اهدا $25,000 به پروژه خود را از کمیسر تفریح صندوق.

صرفه جویی در $20,000 در هزینه های نصب و $75,000 نسبت به هزینه های کیت خود شهر Jay شد و تنها در قلاب برای حدود $15,000 برای نام تجاری جدید دولت از هنر زمین بازی.

"ما با دریافت یک دسته از شکایات در مورد زمین بازی در طول چند سال گذشته" Seib گفت. "ما می دانستیم که این زمین بازی شد و از هر چیزی که سخت در تلاش بود برای پیدا کردن پول برای آن است."

از آرشیو: شهر جی را برگزاری انتخابات ویژه بیش town clerk

جدید زمین بازی تمام نشده است فقط رتبهدهی نشده است — بتن هنوز به هم ریخت و برای کمک به ایجاد ثبات در ساختار است که باید انجام شود زمانی که وجود ندارد هر باران. Seib گفت که او امیدوار است این زمین بازی آماده خواهد شد برای کودکان در چهارم ژوئیه آخر هفته.

زمین بازی نوسازی اولین بار است که در چند فاز پروژه برای جی 40 هکتار بری-Hendricks پارک. باقی مانده فاز شامل زمین تنیس در دادگاه های بسکتبال و بیس بال و سافت بال و توپ را روی گوه توپ زمینه و همچنین به عنوان امتیاز می ایستد و دستشویی.

آن را بخشی از تلاش برای کمک به احیای شهر خواب آلود از جی تخمین زده شده است که به حدود 620 تمام وقت ساکنان.

"این شهر آرام. اما اگر ما آرام ماندن ما رفتن به دور" Seib گفت. "شما یا باید برای ساخت بهتر و یا محو دور. بنابراین ما فقط در تلاش برای ایجاد پیشرفت ها و تغییرات و ساخت در اینجا آنچه که ما می توانیم. ما در تلاش هستیم."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن