تریسی جانسون به نام دین از UCLA بخش علوم زندگی

تریسی Johnson, استاد مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی و دارنده کیت و سیسیلیا Terasaki ریاست جمهوری صندلی عطا

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

تریسی Johnson, استاد مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی و دارنده کیت و سیسیلیا Terasaki ریاست جمهوری صندلی عطا شده به نام رئیس بخش علوم زندگی در UCLA کالج, موثر, Sept. 1.

برنده جایزه دانشمند است که تحقیقات در درک مکانیسم های ژن مقررات به خصوص RNA پیرایش, کروماتین اصلاح و تقاطع بین این واکنش Johnson شده است یک عضو هیئت علمی از سال 2013 و به عنوان دانشیار دین برای فراگیر تعالی در بخش علوم زندگی پس از ژانویه 2015.

"من عمیقا فروتن به عنوان دانشگاه UCLA بعدی رئیس بخش علوم زندگی. زندگی ما علوم محققان و مربیان همواره در لبه پیشرو علمی و آموزشی نوآوری و بین المللی ما شهرت برای تعالی اجازه داده است این بخش را به خود جلب واقعا استثنایی به دانش آموزان گفت:" جانسون, که همچنین یک Howard Hughes Medical Institute استاد.

"این زمان فوق العاده ای ارائه فرصت برای UCLA علوم زندگی به ورزش رهبری در جدید و قبلا غیر قابل تصور راه در سراسر دانشگاه UCLA شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا در کشور و فراتر از آن" جانسون گفت. "من مفتخرم که به عنوان یک مباشر از این فرصت باور نکردنی برای ساخت یک پایه و اساس تعالی همانطور که ما حرکت رو به جلو به یک بازی هیجان انگیز آینده است."

قبل از انتصاب در UCLA جانسون عضو UC سن دیگو علوم زیستی دانشکده از سال 2003 تا 2013 و یک جین تابوت کودکان فوق دکتری محقق در موسسه فناوری کالیفرنیا.

به رسمیت شناخته شده برای او علمی رهبری و کمک به نوآوری آموزشی و به عنوان یک قهرمان از تنوع سهام و ورود جانسون به عنوان یک عضو از UCLA انسانی پرتوان تحقیقات سلول های بنیادی نظارت کمیته; صندلی و مدیر تحقیقات پزشکی جزئی; co-مدیر و عضو کمیته راهبری برای برونز در ژنومیک برنامه تابستان; و همکاری مدیر/شرکت اصلی محقق موسسه ملی بهداشت با بودجه بالا بردن/IRACDA برنامه است که پشتیبانی از محقق فوق دکترا در حال آماده شدن برای مشاغل دانشگاهی.

جانسون نیز آغاز شده UCLA-HHMI مسیر به موفقیت برنامه است که از طریق تامین Howard Hughes Medical Institute برای حمایت از موفقیت دانش آموزان از زمینه های متنوع در زمینه های بنیادی. او همچنین محقق اصلی برای یک ثانیه HHMI کمک مالی با هدف ترویج دسترسی بیشتر و موفقیت برای دانشجویان رشته های علوم زندگی است که انتقال از کالج ها.

علاوه بر این Johnson خدمت متعدد در پردیس کمیته از جمله کمیته مشورتی دانشکده برای رالف J. Bunche مرکز آمریکایی مطالعات و UCLA مرکز مطالعات زنان مورنو گزارش اجرای کمیته Jonsson مرکز جامع سرطان کمیته اجرایی و تنوع در کمیته تحقیقات.

"صدراعظم بلوک و من با اعتماد به نفس هستند که بخش علوم زندگی ادامه خواهد داد به رشد تحت تریسی قادر به رهبری است. لطفا مرا در تبریک و استقبال از او را به این نقش جدید" امیلی گفت: کارتر, UCLA اجرایی معاونت ها و کشيش که همچنین تشکر دین ویکتوریا Sork برای رهبری بخش علوم زندگی.

فراتر از UCLA جانسون به عنوان صندلی از یک NIH ژنتیک مولکولی مطالعه بخش موسسه ملی سرطان هیئت علمی مشاوران کمیته اجرایی سالانه تحقیقات پزشکی کنفرانس برای دانش آموزان اقلیت و هیئت اجرایی جامعه Howard Hughes Medical Institute اساتید.

او دریافت کننده جوایز متعددی از جمله بنیاد ملی علوم حرفه ای جایزه; ریاست جمهوری در اوایل زندگی حرفه ای جایزه برای دانشمندان و مهندسین; UCLA علمی سنا جایزه به صورت حرفه ای و تعهد به تنوع سهام و ورود و UCLA علوم زندگی جایزه برای فراگیر تعالی از طریق, آموزش, آموزشی, خدمات و پژوهش است.

جانسون به دست آورده او لیسانس خود را در رشته بیوشیمی و زیست شناسی سلولی at UC San Diego و دکترای خود را در بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی در دانشگاه برکلی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب