ترافیک هشدار: آنچه رانندگان انتظار می رود در Escambia, Santa Rosa, استان ها در هفته آینده

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 2 سال 2020رانندگان انتظار می رود تعدادی از تاخی

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

رانندگان انتظار می رود تعدادی از تاخیر ترافیک در هفته آینده. در زیر لیست انتظار فلوریدا بخش حمل و نقل کار را از طریق چهار شنبه, آوریل 8.

Escambia County

Pensacola خلیج پل جایگزین پل ساخت و ساز ممکن است نیاز به زیر خط تعطیلی از 8 p. m. به 5 ساعت در هفته است.

  • متناوب شرق و westbound خط تعطیلی در آمریکا 98 از شمال 14th خیابان در پنساکولا به شرق Pensacola پل خلیج در خلیج فارس نسیم.
  • متناوب خط تعطیلی در شمال خیابان 17 در پنساکولا بین ایالات متحده 98 و نقاشی های دیواری پل.

ایالات متحده 29 گسترش از بین 10 تا و نه مایل جاده – رانندگان موارد زیر را تجربه ترافیک اثرات این هفته است.

  • نه مایل جاده ها در ایالات متحده 29 گذشتن و ایالات متحده 29 ترافیک بین من-10 و 9 1/2 مایل جاده ممکن است تجربه متناوب خط شیفت و یا تعطیلی به عنوان خدمه در ادامه و زهکشی سنگ فرش ،

و نه مایل جاده گسترش از Beulah جاده به جنگل های کاج جاده — رانندگان را تجربه متناوب خط تعطیلی بین پاتریک لین و نیروی دریایی فدرال راه در این هفته از 8 p.m.به 6 صبح به عنوان خدمه تعمیرات به جاده. یک خط سفر خواهد شد و در طول کار. ترافیک flaggers خواهد بود در سایت با خیال راحت به رانندگان مستقیم از طریق کار منطقه است. دور و سمت راست من-10 رو به مشرق کردن سطح شیب دار است که متصل به نه مایل جاده (خروج 5) باقی می ماند بسته شده است. رانندگان هنوز هم می توانید دسترسی و نه مایل جاده شرق و westbound با استفاده از دیگر بخش های شیب دار. بخشی از سطح شیب دار بسته است و نیاز به بازسازی سطح شیب دار.

Perdido کلید درایو عابر پیاده عبور ساخت و ساز در فلور-باما — پیمانکار نصب مته محور است و انتظار درمان زمان قبل از بازگشت به این پروژه است. وجود دارد هیچ خط تعطیلی و یا اثرات به ترافیک در این زمان.

ایالات متحده 29 متداول از جنوب Muscogee جاده به آتمور بزرگراه — رانندگان انتظار می رود متناوب در طول روز lane محدودیت به عنوان خدمه انجام عملیات سنگ فرش. نیز وجود داشته باشد در حال انجام به نوبه خود لین, گسترش و ميانه کار در مکان های مختلف بر روی این پروژه.

موبایل تقاطع بزرگراه پیشرفت های جدید در وارینگتون جاده — فعالیت های ساخت و ساز در حال انجام است. رانندگان انتظار می رود خط تعطیلی بین 9:30 p. m. و 6 صبح

سانتا رزا شهرستان:

S. R. 4 متداول و زهکشی بهبود از Escambia پل رودخانه به بازار جاده در جی – رانندگان انتظار می رود شانه تعطیلی در طول پروژه محدودیت به عنوان خدمه انجام عملیات سنگ فرش.

ایالات متحده 98 ایمنی بهبود از ویلا جنگل دایره به ارتگا پارک درایو — سنگ فرش عملیات در حال انجام در طول پروژه محدودیت. رانندگان می توانند انتظار شب لین محدودیت.

S. R. 87 پل بازسازی و تعمیر بیش از رودخانه زرد— رانندگان ممکن است روبرو می شوند در طول روز عازم جنوب خط تعطیلی به عنوان خدمه در ادامه توسعه کار مشترک.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب