پیشگام UCLA فضا فیزیک استاد دریافت سه نفر از افتخارات

لیزا Y. Garibay | 4 ژوئن 2020 Margaret Kivelson برجسته استاد ممتاز فیزیک فضایی در UCLA دانشگاه, به دست آورده

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

لیزا Y. Garibay |

Margaret Kivelson برجسته استاد ممتاز فیزیک فضایی در UCLA دانشگاه, به دست آورده و سه معتبر تمجید در هفته های اخیر: انتخابات را به انجمن سلطنتی و جوایز اعطا شده توسط دانشگاه هاروارد و دانشگاه لستر.

"Margaret Kivelson است که به عنوان قدرتمند پیشگامی برای فیزیک فضایی به عنوان ماری کوری بود که به فیزیک و روزالیند فرانکلین بود برای کشف DNA" گفت: Miguel García-Garibay رئیس بخش UCLA فیزیکی علوم و استاد شیمی و بیوشیمی.

Kivelson یکی از 10 جدید خارجی اعضای نامگذاری این سال به انجمن سلطنتی یکی از جهان ترین ها علمی دانشکده. لندن-سازمان مبتنی بر ذکر او را برای "کار خود را در شکل دادن به درک ما از میدان های مغناطیسی از زمین و مشتری و زحل و آشکار زیرسطحی اقیانوس در Ganymede و اروپا."

در مه 27, Kivelson دریافت از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده هنر و علوم Centennial مدال. بالاترین افتخار فارغ التحصیل مدرسه ارزانی جایزه افتخارات فارغ التحصیلان که به کمک جامعه پدید آمده از خود فارغ التحصیل مطالعه در دانشگاه هاروارد. (این جایزه بود که ارائه شده در فرد اما دانشگاه هاروارد مراسم به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.)

در Kivelson را مدال استناد جرمی Bloxham دانشگاه هاروارد را Mallinckrodt استاد ژئوفیزیک گفت: "این دقیقا به این خاطر از او... که ما آمده ایم تا متوجه چقدر جالب قمر مشتری واقع شود."

► Read یک 2018 نیویورک تایمز مشخصات استاد Kivelson

Kivelson به دست آورده مدرک لیسانس خود را از رادکلیف, دانشگاه هاروارد در رابطه با این دانشکده در سال 1950 او در ادامه به کسب مدرک کارشناسی ارشد (1952) و دکترای خود را در فیزیک (1957) از دانشگاه هاروارد. در حالی که وجود دارد او تنها زن دانشجوی همیشه توصیه شده توسط برنده جایزه نوبل جولیان Schwinger. (منn اوایل دهه 1970 Schwinger پیوست دانشکده در UCLAجایی که او همچنان به تدریس و انجام تحقیقات تا زمان مرگش در سال 1994.)

در طول اوایل زندگی حرفه ای Kivelson بود و اغلب تنها زن در اتاق بود و او بود که اغلب گفته "شما به نظر نمی آید مانند یک فیزیکدان."

اما تحقیقات خود را بر روی سیاره ای magnetospheres تبدیل شده است به طور گسترده ای تاثیرگذار است. او مطالعات منجر به مشارکت در ماموریت توسط آژانس فضایی اروپا و ناسا. به عنوان محقق اصلی در مغناطیس در هیئت مدیره ماموریت گالیله به سیاره مشتری (1989 تا 2003) او کمک کرد کشف میدان مغناطیسی زحل Ganymede و شواهد قوی برای اقیانوس زیرسطحی در اروپا — یک پیشگامانه پیدا کردن که تغییر این دوره از اکتشافات سیاره ای.

در 2018, تیم او منتشر شده مطالعه تعیین plumes ممکن است بخار آب در اروپا بر اساس داده ها از گالیله ماموریت.

در ماه مارس این دانشگاه لستر اعلام کرد که Kivelson خواهد بود به رسمیت شناخته شده با دکتر افتخاری در رشته علوم. (افتخار بود که اعطا طول لستر جولای شروع تمرینات اما در این مراسم شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد.) Kivelson کار کرده و از نزدیک با لستر ارومیه به عنوان بخشی از مغناطیس تیم برای ناسا ماموریت کاسینی به زحل (سال 1997 تا سال 2017) و "مقدمه به فضا فیزیک" کتاب درسی او همكاري توسط دانش آموزان وجود دارد و همچنین در تعداد زیادی از دیگر دانشگاه ها است.

Kivelson پیوست UCLA در سال 1967 به عنوان دستیار تحقیقاتی متخصص ژئو فیزیك. در مصاحبه ای با"او به یاد می آورد که او آمد به دانشگاه با توجه به فضا, فیزیک, حتی اگر او نبود هنوز باید خیلی تخصص در آن موضوع است.

"من تا به سرعت و تصمیم گرفتم این بود که در یک منطقه فوق العاده بود و در آنجا بود که خیلی نمی فهمیدم. این خیلی هیجان انگیز بود درگیر می شود و از یادگیری در مورد چگونه میدان مغناطیسی و پلاسما در فضای تعامل و پویایی سیستم های آنها بررسی شد," او گفت:.

Kivelson استاد کامل در آنچه که به عنوان شناخته شده بود بخش زمین و فضا علوم در سال 1980 و او از صندلی وزارت از سال 1984 تا 1987 و 1999 تا 2000. او شده است از نویسنده و یا co-نویسنده بیش از 350 نشریات است که جمع شده اند بیش از 12000 استنادو او همچنین دارای یک دانشکده انتصاب در دانشگاه میشیگان.

در علاوه بر این به سه آخرین افتخارات Kivelson اهدا شد به انجمن نجوم سلطنتی با کسب مدال طلا در رشته ژئوفیزیک در سال 2019 برای او "عمر دستاورد برجسته در درک سیاره magnetospheres و اتصالات آنها به سیارات آنها را احاطه کرده است."

"آن را لذت بخش را به فکر می کنم که همکاران من در اینجا و در خارج از کشور ارزش علمی سهم من بیش از چندین سال" گفت: Kivelson که خود را جشن تولد 91 در اکتبر گذشته. "من تا به حال فرصت خوبی است برای کار با الهام همکاران و دانشجویان ممتاز که باید به اشتراک گذاری این recognitions.

"بهترین بخش این است که وجود دارد بیشتر به آمده! بسیاری از ما هنوز در حال کار با هم در این زمان در این Europa Clipper ماموریت که کشف بسیاری از اسرار مشتری یخی قمر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن