طوفان گرمسیری کریستبل هوا را سنگین باران به پنساکولا این آخر هفته

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:34 PM EDT Jun 3, 2020Pensacola به احتمال زیاد متوسط تا سنگین بارند

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

Pensacola به احتمال زیاد متوسط تا سنگین بارندگی در این آخر هفته مهم نیست که مسیر طوفان گرمسیری کریستبل طول می کشد بیش از چند روز آینده با توجه به پیش بینی.

طوفان گرمسیری کریستبل محصل در دولت مکزیک از کامپچه فقط پس از 8:30 صبح روز شنبه با بادها معلق در هوا در حدود 60 مایل در هر ساعت با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

بعد از 24 تا 36 ساعت کریستبل پیش بینی شده است برای ایجاد یک حلقه و به نوبه خود در شمال به عنوان آن را به طور موقت ضعیف به افسردگی با پنجشنبه و یا جمعه با توجه به تیموتی palm bae, هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama.

با تعطیلات آخر هفته کریستبل باید سرعت بخشیدن به شمال به شمال خلیج مکزیک و می تواند restrengthen به یک طوفان گرمسیری. Pensacola است که انتظار می رود برای دیدن یک جریان ثابت از بارش در تمام آخر هفته و همچنین به عنوان یک بالا rip زمان خطر در Pensacola Beach, به خصوص اگر طوفان شیفت شرق به سمت شمال غرب فلوریدا.

بیشتر در کریستبل: پس از ریزش زمین در مکزیک را طوفان گرمسیری کریستبل رسیدن به پنساکولا? دنبال آخرین.

"باران شانس رفتن به بالا آیا کریستبل آهنگ های دورتر در شرق نزدیک به تکدی یا نه" palm bae گفت. "از آنجا که حتی اگر طوفان آهنگ های خود را به ما و غرب وجود دارد بسیار بزرگ پر از خاک می رود."

اگر طوفان می کند بیشتر از یک غربی تبدیل به تگزاس و یا لوئیزیانا, Pensacola باید بیشتر باران در طول روز و تجربه نسبتا خشک شب, به عنوان مخالف به سازگار باران منطقه را ببینید آخر این هفته اگر طوفان شیفت شرق.

در هر صورت غربی فلوریدا را تحت بالا rip زمان خطر تمام آخر هفته.

"تبدیل جریان ما انتظار بسیار قوی در این آخر هفته" palm bae گفت. "ما صادر بالا rip زمان خطر این صبح و اجرا می شود که مستقیما از طریق این آخر هفته. ما در حال انتظار پرچم قرمز اگر نه قرمز بسته به اینکه چقدر بد rip جریان دریافت کنید."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب