طوفان گرمسیری کریستبل: طوفان گرمسیری نیروی باد رود به آمار تکدی

از کارکنان گزارش انتشار: 10:57 AM EDT Jun 7, 2020طوفان گرمسیری نیروی باد انتظار می رود برای شروع تأثیر غربی بخ

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

طوفان گرمسیری نیروی باد انتظار می رود برای شروع تأثیر غربی بخش هایی از تکدی روز یکشنبه به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل همچنان به حرکت به سوی خلیج مکزیک و سواحل.

طوفان در انتظار ریزش زمین در جنوب شرقی سواحل لوئیزیانا توسط این شب و پس از آن تضعیف آن را به عنوان حرکت شمال-northwestward در سراسر لوئیزیانا در روز دوشنبه با توجه به پیش بینی.

طوفان مرکز خواهد رویکرد شمالی سواحل خلیج فارس بعد از ظهر امروز اما National Hurricane Center هشدار طوفان گرمسیری نیروی باد وارد خواهد شد و جلوتر از طوفان مرکز و شرق گسترش آن است.

طوفان گرمسیری نیروی باد به خصوص در gusts هستند انتظار می رود به تاثیر ساحلی آلاباما و تا کنون بخش های غربی فلوریدا تکدی امروز صبح قبل از پخش داخلی در سراسر جنوب شرق می سی سی پی بعد از این بعد از ظهر از طریق این شب است.

بادها در حال انتظار باقی بماند طریق امشب قبل از اینکه به تدریج کاهش صبح روز دوشنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama.

یک طوفان گرمسیری هشدار است که هنوز هم در اثر ساحلی قطعات Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است. خدمات آب و هوا هشدار می دهد کسانی که در این هشدار منطقه باید آماده شود امکان آسیب رساندن بادها جزئی ساحلی سیل قوی rip جریان دوره از بارش باران های سنگین و چند گردباد.

بارندگی بین 2 و 4 اینچ است و انتظار می رود در غرب تکدی با جدا مقادیر بالاتر. این می تواند منجر به جاری شدن سیل در برخی از مناطق. هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای تحت فلش سیل دیده بان از طریق پنج شنبه بعد از ظهر.

چند گردباد هستند همچنین ممکن است از طریق در اوایل صبح روز دوشنبه در سراسر جنوب شرق می سی سی پی باد از جنوب آلاباما و غربی فلوریدا تکدی.

بالا گشت و گذار اخطار است که در اثر ساحلی قطعات Escambia و سانتا رزا استان ها از طریق 7 p. m. روز شنبه و بالا وجود دارد rip زمان خطر در اثر از طریق پنج شنبه صبح. پیش بینی می گویند گشت و گذار می تواند به عنوان بالا به عنوان نه به 12 فوت.

پرچم قرمز در پرواز بودند روز یکشنبه در Pensacola Beach نشان می دهد وجود دارد شنا یا wading را در خلیج مکزیک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن