طوفان گرمسیری هانا: طوفان و بادهای توفانی انتظار می رود در پنساکولا در طول آخر هفته

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:06 PM EDT Jul 24, 2020این یک بارانی غم انگیز نیمه دوم از هفته پر ا

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

این یک بارانی غم انگیز نیمه دوم از هفته پر از دوش پراکنده در سراسر Pensacola منطقه و هواشناسان پیش بینی بیشتر از همان آخر این هفته.

Pensacola باید ببینید توفانی و وزش باد و بارش باران و مکرر روشنایی جمعه و شنبه و یکشنبه با توجه به کریستینا صافی هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama.

طوفان نباید بیش از حد شدید صافی گفت: اما آنها به احتمال زیاد به باقی بماند حداقل تا جمعه شب.

"ما دوره در اواخر شب و یک شب که در آن نوع دیگر کم, کمی, اما ما هنوز هم طوفان شانس به خصوص به سوی ساحل" صافی گفت. "ما به دنبال در یک ادامه داد: بی قراری الگوی طریق آخر هفته.

ردیابی گونزالو: فصل طوفان گونزالو: طوفان گرمسیری هشدارهای صادر شده برای سنت لوسیا باربادوس

خدمات ملی آب و هوا پیش بینی 70 درصد از رعد و برق هر دو روز شنبه و یکشنبه و 60% شانس طوفان شنبه. درجه حرارت بالا در تمام سه روز باید در بین 86 و 88 درجه است.

طوفان به احتمال زیاد به رخ می دهد در پنساکولا در طول روز و نه در شب. روز جمعه طوفان باید سنگین ترین با توجه به هجوم گرمسیری در رطوبت.

صافی افزود که این هفته بارانی تر است از اثر باقی مانده از طوفان گرمسیری هانا را تشکیل سواحل خلیج فارس از طوفان گونزالو را تقویت وضعیت در نزدیکی جزایر بادگیر.

پیش بینی انتظار می رود طوفان گرمسیری هانا به حرکت غرب از طریق خلیج مکزیک و ضربه جنوب تگزاس ساحل بعد از ظهر شنبه, ایالات متحده امروز گزارش شده است.

در جنوب تگزاس هانا است که انتظار می رود به تولید 4 تا 8 اینچ باران با جدا حداکثر مجموع 12 اینچ از طریق پنج شنبه شب, National Hurricane Center گفت.

"واقعا با عبور از در حال حاضر-توفان هانا که احتمالا بیشتر به (آب و هوای بارانی)" صافی در روز جمعه گفت. "گونزالو است که بیشتر در جنوب شرقی. پس از آن بیشتر به گرمسیری رطوبت است که کشیده شده است تا از هانا از گونزالو."

علاوه بر این وجود یک خطر تبدیل جریان در Pensacola Beach طریق پنج شنبه شب.

"ما آن را کاهش به یک خطر متوسط شروع پنج شنبه از طریق شنبه شب و البته که همیشه می تواند تغییر کند اگر ما دیدن شرایط حکم که در معرض خطر" صافی گفت.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن