گرمسیری سیستم نزدیک شدن به خلیج مکزیک ممکن است به افسردگی گرمسیری در روز بعد و یا دو

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:23 AM EDT Jun 1, 2020با دو طوفان به نام در حال حاضر در دست م

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

با دو طوفان به نام در حال حاضر در دست ما کمربند 2020 فصل طوفان رسمی از امروز آغاز می شود و پیش بینی در حال نگه داشتن یک چشم بر روی یک سیستم جدید نشان نشانه قوی از توسعه آینده.

طوفان گرمسیری آماندا اول به نام طوفان از شرق اقیانوس آرام در فصل طوفان محصل صبح یکشنبه در گواتمالا و آوردن سنگین باران و جاری شدن سیل و رانش زمین به آمریکای مرکزی.

بیشتر: شلوغ فصل طوفان و بیماری همه گیر کوروناویروس "یک زمین شناسی سناریو'

آماندا است که هوا را به حرکت به خلیج مکزیک در این هفته و پیش بینی خود را برای دیدن اینکه آیا آن را توسعه و چه عواملی تعیین خواهد کرد که در آن آن را به سر بعدی.

بعدی به نام طوفان در حوضه اقیانوس اطلس خواهد بود Cristobal.

سلامت: پیگیری فعال طوفان

منطقه وسیعی از اختلال آب و هوا همراه با بقایای شرقی اقیانوس آرام طوفان گرمسیری آماندا واقع شده است طول این شبه جزیره یوکاتان مکزیک با توجه به ساعت 8 صبح مشورتی از National Hurricane Center.

این اختلال این است که هوا به حرکت باد از شمال بر بخش جنوب شرقی از خلیج کامپچه بعد از امروز یا امشب که در آن شرایط محیطی به شمار می رود منجر به حمایت از توسعه و افسردگی گرمسیری است که به احتمال زیاد به شکل ظرف در روز بعد یا بیشتر.

بیشتر: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

بیشتر: گرمایش جهانی است که ساخت طوفان قوی تر مطالعه می گوید:

این سیستم پس از آن هوا به رانش غرب یا غرب-جنوب غربی بیش جنوب خلیج کامپچه طریق وسط هفته.

بارش باران های سنگین انتظار می رود برای ادامه بر بخشهایی از جنوب مکزیک و گواتمالا و ال سالوادور بلیز و غربی هندوراس در طول چند روز آینده.

  • تشکیل شانس را از طریق 48 ساعت: متوسط 80 درصد است.
  • تشکیل شانس را از طریق 5 روز: بالا 80 درصد است.

آماندا می تواند رکورد

آماندا است که هوا را به حرکت به خلیج کامپچه قبل از اواسط هفته و با توجه به قدرت این طوفان می تواند مجموعه ای از پرونده های, با توجه به AccuWeather.

"اگر آماندا بودند برای زنده ماندن و آن را به خلیج کامپچه به عنوان یک نام سیستم را بی سابقه ای گفت:" AccuWeather هواشناس کورتنی تراویس.

"تنها گرمسیری سیستم برای عبور از اقیانوس آرام به اقیانوس اطلس حوضه از سال 1950 بود Hermine در سال 2010. اما Hermine نامگذاری شد, در خلیج مکزیک, داشتن تنها رسیده گرمسیری افسردگی وضعیت در شرق اقیانوس آرام," او اضافه شده است.

ما احساس هر گونه تاثیر?

عوامل متعددی را تعیین خواهد کرد که در آن بقایای آماندا خواهد شد هنگامی که آن را می رسد خلیج مکزیک است.

در حالی که شانس برای توسعه بالا هستند که در آن از آن خواهد شد ممکن است مشخص شود تا نسبت به این موضوع تا پایان هفته پیش بینی گفت.

بدون در نظر گرفتن, National Hurricane Center توصیه می کند هر کس را در این فصل به طور جدی و به سهام تا در منابع در حال حاضر.

بیشتر: 2020 فصل طوفان آغاز می شود ژوئن 1; فروش تعطیلات مالیاتی کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در پول به عنوان شما آماده

فلوریدا فروش تعطیلات مالیاتی در منابع همچنان به تاریخ 5 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن