مغلوب ساختن پیشی جستن rescinds قوانین قرار دادن دانشجویان خارجی در فلوریدا در خطر اخراج

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 8:33 PM EDT Jul 14, 2020مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز سه شنبه لغو قو

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز سه شنبه لغو قوانین است که می تواند قرار داده اند هزاران نفر از دانشجویان خارجی در فلوریدا در خطر اخراج اگر خود را در ترم پاییز کلاس برگزار شد به طور کامل آنلاین در طول coronavirus بیماری همه گیر.

سیاست برگشت اعلام شد کمی بیش از یک هفته پس از مهاجرت به ایالات متحده و آداب و رسوم مقامات مجری گفت: دانشجویان خارجی اجازه داده نمی شود به باقی می ماند در کشور اگر خود را در دانشگاه ها و کالج ها ارائه شده تنها کلاس های آنلاین به آنها.

مدت کوتاهی پس از, سهشنبه اعلام, دانشگاه بین المللی فلوریدا مرکز دین Leonardo A. Villalón نوشت: به دانشجویان بین المللی به آنها اطمینان می دهم که آنها خواهد بود قادر به ادامه مطالعات خود را در پاییز با مدل است که "تلقی بهترین ها در این زمینه از زمان همه گیر."

"وجود خواهد داشت بدون نیاز به دوره های آموزشی با حضور فیزیکی" Villalón گفت: در یک ایمیل سهشنبه شب.

Pensacola اتصال: 'آن را ' بی رحمانه': UWF دانشجویان بین المللی ممکن است ارسال می شود بسته بندی تحت فدرال جدید COVID سیاست

وقتی فلوریدا دانشگاه ها تعطیل در ماه مارس در پاسخ به همه گیری فدرال و مقامات اداره مهاجرت آرام دانشجو-ویزا و اجازه بین المللی دانش آموزان به ادامه تحصیل آنلاین در طول ترم بهار. دانشجویان خارجی معمولا ملزم به شرکت در اکثر کلاس های خود را در فرد برای دیدار با ویزا مورد نیاز است.

دانشگاه ایالتی مقامات امیدوار بودند این انعطاف پذیری را می توان از طریق ترم پاییز به عنوان بسیاری از مدارس برنامه ریزی برای ارائه ترکیبی از آنلاین و کلاس های حضوری در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

اما برگ برنده دولت در تاریخ 6 ژوئیه گفت: وزارت امور خارجه ایالات متحده نمی خواهد از صدور ویزا برای دانشجویان شاغل به تحصيل در مدارس است که برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آنلاین صرفا در طول پاییز. فدرال دستور چپ فلوریدا مسئولان دانشگاه تقلا برای پاسخ به عنوان هزاران نفر از دانشجویان بین المللی می تواند با آن مواجه شده اند اخراج اگر سقوط آنها برنامه ارائه نمی دهد یک مقدار مشخصی از کلاس های حضوری.

در مورد مفهوم فدرال دستور هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست واصل طرح دعوی در دادگاه به تلاش برای جلوگیری از سیاست از مصرف اثر. تصمیم به معکوس سیاست روز سه شنبه اعلام شد در شروع دادرسی در دادگاه فدرال طرح دعوی در دادگاه.

ایالات متحده منطقه قاضی آلیسون Burroughs گفت: فدرال مهاجرت مقامات توافق به جلو جولای 6 بخشنامه و "بازگشت به وضع موجود" بود که در جای خود در طول بهار آسوشیتد پرس گزارش داد.

"ما پیوستن به دانشگاه های سراسر کشور در استقبال از این تصمیم" Villalón گفت: در ایمیل سه شنبه.

در کنگره ایالات متحده دبی Mucarsel-پاول D-Fla., همچنین با استقبال از تصمیم به فسخ آنچه او به نام "نفرت قانون است."

"دانشجویان بین المللی هستند به یک جزء اصلی از میامی متنوع فرهنگ و تقویت اتصالات مهم برای امریکا لاتین --- نزدیک به 25 درصد از دانشجویان بین المللی از آمریکای جنوبی تحصیل در فلوریدا" Mucarsel-پاول که منطقه شامل بخشی از Miami-Dade County گفت.

او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید توقف حملات در افرادی که از کشورهای دیگر و گفت: دولت نباید تنبیه کردن دانش آموزان, مدیران و مدارس "برای گرفتن این بیماری همه گیر به طور جدی" و امید بستن به برگزاری کلاس های آنلاین.

در ایمیل Villalón همچنین اذعان کرد که استرس دانش آموزان بین المللی از طریق رفت و در هفته گذشته به عنوان آنها در مواجهه با قطعیت فدرال دستور.

"لطفا می دانم که شما در حال هسته ای و با ارزش اعضای Gator ملت" Villalón گفت. "ما به جلو نگاه با لذت به ادامه کار با شما برای موفق 2020-2021 سال تحصیلی در زمانی که دانشگاه ها نقش مهم تر از همیشه به بازی در پرداختن به چالش های پیش روی جهان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن