دوقلوها پیش نویس انتخاب Soularie ایجاد بزرگترین تصور در آبی Wahoos ورزشگاه

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 5:47 PM EDT Jun 13, 2020چه شد signature feat آبی در Wahoos ورزشگاه کم

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

چه شد signature feat آبی در Wahoos ورزشگاه کمک Tennessee Vols outfielder Alerick Soularie پیوستن به دوقلوها مینه سوتا.

Soularie که شد دوقلوها' دور دوم انتخاب سهشنبه شب در MLB پیش نویس شد و هنوز هم پیدا کردن راه خود را به عنوان یک دانشگاهی بازیکن یک سال پیش.

در تاریخ 1 مارس 2019 او لعنتی به یاد ماندنی سه اجرا هشتم-دور-هومر در کاکس الماس دعوتی منجر جلد به یک 7-2 پیروزی در پنساکولا در برابر لوئیزیانا-مونرو.

بازی بود که جلد اول در یک آخر هفته مسابقات در bayfront ورزشگاه اسپانسر شده از طرف Pensacola ورزشی. آن را قبل از به آبی Wahoos فصل اول به عنوان دوقلوها' دو یک وابسته در جنوب لیگ.

به نفع خود نگه داشته تنسی شکست نخورده (10-0) در آن زمان در مسیر به 40 برنده فصل و NCAA Tournament ظاهر.

مهمتر از آن متقاعد تنسی مربی تونی Vitello به Soularie یک موقعیت شروع. او را به تبدیل شدن به یکی از تیم های برتر بازیکنان آسانسور پیش نویس خود را از وضعیت و بالا بردن امکان او می تواند بازگشت به آبی Wahoos ورزشگاه در آینده به عنوان یک دوقلو' دو یک چشم انداز.

"ما می دانستیم که او برای رفتن به یک بازیکن برتر برای ما" گفت: Vitello زبان به twinsbaseball.com. "اما هنگامی که (Soularie) برای اولین بار در اینجا او نبود بدون شک استارت برای ما. و در پنساکولا وقتی که او رسید که اجرای خانه بود که لحظه ای. او هرگز به سمت چپ صف دوباره.

"ما او را در وسط صف. واقعا از آن نقطه او مسلما ما بهترین hitter."

در واقع 20 ساله Soularie تولید .357 طور متوسط پنبه حلاجی شده برای تنسی در سال 2019 از جمله 11 خانه اجرا می شود و 13 برابر است. او فقط در 16 بازی در سال 2020 قبل از coronavirus همه گیر به پایان رسید و همه بیس بال کالج در اواسط ماه مارس.

ترجمه: تنسی بیس بال نوردد Cox الماس دعوتی روابط برنامه بهترین شروع

این جلد شد 15-2 در آن زمان است.

Soularie اتصال تنها کسی نیست که در میان اخیر دانشگاهی بازیکنان در آبی Wahoos ورزشگاه.

اتباع واشنگتن انتخاب اوکلاهما پارچ حیوان دست اموز کاوالی در دور اول. Cavalli تن به تن در پنساکولا در برابر ویرجینیا در فوریه. 14 در افتتاحیه Wahoos کلاسیک.

Cavalli زده از هشت مورد در 4.2 نوبت در یک 6-0 از دست دادن آن شب در مقابل کاوالیرز. همچنین بازی اوکلاهما که آخر هفته بود گیر بردی Lindsly یک چهارم-دور انتخاب در پیش نویس است.

دوقلوها در ضمن به امید Soularie ادامه توسعه خود را به عنوان همه کاره outfielder که همچنین قادر به پخش دوم و اول پایه.

خانه اجرا Soularie راه اندازی رک و بی پرده مرکز که در سال 2019 روز در آبی Wahoos ورزشگاه ساخته شده Vitello خود را متوجه ویژگی های خاص است.

"این بلندترین من تا کنون شنیده ام بت" Vitello گفت. "هر یک از ما صحبت در مورد چگونه آن را صدا مانند یک باک شات. و بحث ما که در مورد اجرای خانه... هنوز هم. و صدای خفاش ساخته شده است. آن باور نکردنی بود.

"بدون شک بهترین حافظه من باید او را در میدان بیس بال را با برنامه های ما بود که در پنساکولا."

Soularie یک هوستون بومی بود 59 بازیکن انتخاب شده در یک MLB پیش نویس بر خلاف هر گونه دیگر است. برگزار شد تقریبا مانند پیش نویس NFL به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در این سال انتخاب شد کوتاه به پنج دور. از آن شده است 40 دور است و نیز به احتمال زیاد محدود به 20 یا کمتر دور در آینده زمانی که MLB بازسازى عملیات خود را. تیم قادر امضای یک تعداد نامحدود رایگان undrafted عوامل اما تنها برای حداکثر $20,000.

Soularie خود را آغاز کرد کالج حرفه ای در سن جکینتو (تگزاس) جامعه ،

"زمانی که او برای اولین بار در آمد خود را از رفت و آمد در بیرون از محیط خود شلاق برای هدف قرار دادن... او هم برخی از چیزهایی که شما نمی توانید مربی" Vitello گفت. "ما می دانستیم که او برای رفتن به یک بازیکن برتر برای ما, اما زمانی که او برای اولین بار در اینجا او نبود بدون شک استارت برای ما است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن