Tyrese اسمیت در سرعت به رقابت برای دولت عنوان در وزنه برداری: ارشد سلام

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:01 PM EDT مه 7 سال 2020بسیار زیاد و قدرت می توانید با هر ورزشکا

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

بسیار زیاد و قدرت می توانید با هر ورزشکار کنون در انواع مختلف ورزشی است.

جفت که با یک مرزی-مجنون اخلاق کاری و آسمان را محدود است.

آن دو صفت هستند فقط نوک کوه یخ برای خلیج فارس نسیم ارشد Tyrese اسمیت بود که در راه خود را به یک بنر های نجومی در وزنه برداری.

بیشتر: تماشا کنید: Tyrese Smith, سام تیز همه کاره هستند و رهبران خلیج فارس نسیم

به عنوان یک سنگین وزن برطرف کننده اسمیت برنده چهار به طور منظم فصل در دیدار قبل از بهار ورزشی شد به نام خاموش با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در بهترین رقابت او ثبت 380 پوند پرس سینه و 280 پوند تمیز و در مجموع 660. که در مجموع می شده اند خوب برای یک مکان هفتم به پایان برساند در ULTIMOPREZZO سنگین وزن کلاس 2A قهرمانی کشور در سال گذشته است.

نه به ذکر است, اسمیت هنوز هم تا به حال بیش از دو ماه برای آماده سازی برای دولت نهایی در زمان خود ارشد نجومی نامیده می شد.

در بالا از آن, او را تا دو تکرار 395-پوند بر روی نیمکت و 300 پوند تمیز و در طول یک جلسه تمرین روز پس از آخرین دیدار این فصل اثبات این است که او تا به حال درست کردن یک شات در قرار دادن در می شود مسابقات قهرمانی کشور دیدار در مارس 2.

"من احساس من تا به حال یک شانس بزرگ من مربی (مایک اسپنسر) و من به دنبال اعداد" اسمیت گفت. "من قطعا می خواهم به جای رقابت خواهند اما من خوب بوده است به تازگی. من با تمرکز بر آنچه که من نیاز به انجام به بدن من راست برای کالج و تمرکز در مرحله بعدی است."

اسمیت نیز تاثیر پلیر خلیج فارس نسیم, فوتبال منتقل و در آنجا پس از سال دوم در Foxworth ،

اسمیت و اسپنسر با تشکیل یک باند بزرگ به عنوان اسپنسر نیز دفاعی هماهنگ کننده در علاوه بر این به وزنه برداری مربی.

5-پا-11, 276-پوند اسمیت یک نیروی در دلفین ها خط دفاعی.

او تا به حال دستیابی به موفقیت های نجومی به عنوان یک تازه وارد سود تیم دوم همه افتخارات دولت و تیم اول TEPFER همه افتخارات منطقه پس از racking تا 64 پردازد 6.5 کیسه 17.5 پردازد-برای-از دست دادن (TFL) و دو interceptions.

به عنوان یک ارشد او به رهبری دلفین ها با 60 پردازد. وی افزود: پنج TFL دو کیسه دو اشتباه بهبود و یک پاس انحراف و TEPFER همه-منطقه انتخاب کنید. او حفظ سطح بالایی از بازی با وجود پر نقش در طرف دیگر از توپ به عنوان یک offensive lineman.

"Tyrese بسیار آرام اما هنگامی که شما صحبت کردن با او و او با یک بوق زدن به اطراف" اسپنسر گفت. "او نوع بازیکن که نمی تواند outworked. این قابل توجه است به دیدن او پرتاب وزن در اطراف در اتاق وزن. و سپس او می رود و فشار یو پی اس, افت و تمرینات وزن بدن با مهارت بازیکنان که بسیار سبک تر از او.

"او یک غریزی هوشمند, بازیکن فوتبال است که درک بازی. بسیاری از ما linebackers مبارزه بیش از که به خط تا پشت سر او."

فصل بعدی است که تا حدودی از رمز و راز برای اسمیت اما او دارای یک تنوع از برنامه ها و نگرش – که تحت قوی تر از قدرت فیزیکی خود را – برای آینده خود را.

اسمیت تا به حال علاقه و گزینه ای را برای بازی فوتبال در گرجستان جنوبی, St. mary's موری وزارت امور خارجه شمال شرق اوکلاهما A&M Samford و وبر بین المللی اما به دنبال قلب خود را که منجر به تصمیم به ماندن نزدیک به خانه و حضور در UWF بعدی قرار می گیرند.

او علاقه از Argonauts, فوتبال, برنامه و قصد دارد به همه خود را برای به دست آوردن یک پیاده روی در فرصت بازی برای دفاع از NCAA Division II قهرمانان ملی.

او علاقمند به تحصیل در رشته معماری یا کاردرمانی.

"UWF نگه داشته است من در رادار خود. ...من قصد دارم به انجام بهترین من و ببینید چه اتفاقی می افتد" اسمیت گفت که او نیز قبول کردم به آلاباما و UCF. "به صداقت رفتن به خلیج فارس نسیم یکی از بهترین چیزهایی که برای من اتفاق می افتد. وجود دارد بسیاری از ورزشکاران که از جایی که من هستم از در می سی سی پی, اما آنها نمی دیده است. تهویه ما در خلیج فارس نسیم شگفت انگیز بود. آن را قطعا من سطح دیگری است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب