U. s. Coast Guard برش سعی و کوشش به پنساکولا آن خانه بندر

جیمز تامپسون Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 27 سال 2020PENSACOLA — یک 210-پا U. s. Coast Guard

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

PENSACOLA — یک 210-پا U. s. Coast Guard برش راه اندازی در سال 1964 توسط رهبری به خانه جدید خود بندر Pensacola از ویلمینگتون کارولینای شمالی که در آن مستقر شده است برای نزدیک به 30 سال است.

گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا کاتر سعی و کوشش برنامه ریزی شده بود به ترک ویلمینگتون در روز دوشنبه "برای انجام یک گشت در حمایت از 7th گارد ساحلی منطقه," با توجه به انتشار اخبار. 7 گارد ساحلی منطقه را پوشش می دهد 1.7 میلیون مایل مربع منطقه از جمله بسیاری از فلوریدا به غیر از دسته ماهی تابه همراه با گرجستان, کارولینای جنوبی, پورتوریکو و نزدیک به سه ده دیگر کشورهای خارجی و مناطق

گارد ساحلی افسر کلاس 3 براندون موری با 7 منطقه اداره امور عمومی نمی تواند اظهار نظر در جزئیات در چه سعی و کوشش را انجام خواهد داد به عنوان آن را می سازد راه خود را به پنساکولا. او گفت که 7 منطقه "معاملات زیادی با عملیات مبارزه با مواد مخدر مهاجرت ممنوعیت و جستجو و نجات است."

یک بار در پنساکولا سعی و کوشش خواهد بود بخشی از 8 گارد ساحلی منطقه را پوشش می دهد که فلوریدا تکدی و 25 کشورهای دیگر از جمله خلیج مکزیک خط ساحلی تمام راه را به مکزیک همراه با آبراه از می سی سی پی, اوهایو, Missouri, ایلینوی و تنسی سیستم های رودخانه.

8 گارد ساحلی منطقه تا به حال نه در پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات در مورد برش را از آمدن به پنساکولا از شنبه بعد از ظهر.

سعی و کوشش شده است در خدمات مداوم پس از آن در سال 1964 راه اندازی به غیر از چند سال در 1990s که شامل $28 میلیون نوسازی و پس از آن بود recommissioned در سال 1994. برش در اصل خانه-ported در کلید غرب فلوریدا., و نیز بر اساس در کیپ کاناورال فلوریدا., در علاوه بر این به ویلمینگتون, N. C., و در حال حاضر خانه جدید خود بندر Pensacola.

با توجه به گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا سعی و کوشش است که در دریا در حدود 185 روز در هر سال است. متوسط-استقامت برش با خدمه 76 است که به طور معمول در گشت برای شش تا هشت هفته در یک زمان با توقف در بنادر مختلف برنامه ریزی شده برای هر 10 تا 14 روز

"گذشته و حال خدمه سعی و کوشش باید واقعا قدردانی از حمایت از ویلمینگتون جامعه در طول سال" Cdr. لوقا Slivinski افسر فرمانده از سعی و کوشش در پیشبرد گفت: از برش خروج از ویلمینگتون.

"ما نزدیک و رابطه استقبال شده است, ویژه" Slivinski اضافه شده در انتشار اخبار "و ما را از دست ندهید تماس ... ویلمینگتون خانه ما, اما ما مشتاق به کشتی سوار در ماجراجویی ایجاد یک خانه جدید بندر پس از این گشت."

فعلی سعی و کوشش است ششم گارد ساحلی برش به خرس است که نام. نام و نام خانوادگی تاریخ قدمت آن به ابتدای U. s. Coast Guard به عنوان ایالات متحده درآمد برش خدمات مسلح گمرک در سال 1790. اولین سعی و کوشش ساخته شده بود در سال 1791.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن