نیروی دریایی ایالات متحده جانباز فدرال تحت تعقیب به اتهام تلاش برای ورود به پنساکولا و در حالی که مسلح

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:12 PM EDT 26 مه سال 2020یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه شده

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه شده است تحت تعقیب در فدرال اتهامات مربوط به تلاش برای ورود به پنساکولا امور جانبازان درمانگاه در اوایل این ماه در حالی که با مسلح AR-15-سبک تفنگ و تفنگ دستی.

هاول E. اردوگاه, 58, از پنساکولا بود تحت تعقیب توسط یک هیئت منصفه فدرال با توجه به ایالات متحده وکیل لارنس Keefe.

اردوگاه بود توسط پلیس متوقف و به زندان برده شد مارس 6 قبل از ورود به پنساکولا امور جانبازان درمانگاه در حالی که مسلح است.

کیفرخواست اتهامات اردوگاه با حمل پنهان اسلحه گرم در تخلف از قانون و دو فقره در اختیار داشتن سلاح گرم به قصد ارتکاب جرم است. این ادعا او به طور غیر قانونی در اختیار یک 5.56 میلیمتر دلم تن ثبت تفنگ و 9 میلیمتر Smith & Wesson تپانچه در مرکز فدرال.

اردوگاه چهره به هشت سال زندان.

حادثه: FBI: Veteran در تلاش برای ورود Pensacola VA درمانگاه مسلح با آر-15-سبک, تفنگ, تفنگ دستی

اردوگاه وارد درمانگاه در 790 جانبازان راه حدود 10:45 صبح مه 6 برای پر کردن نسخه های زیر روش و اجرا در میان COVID-19 بحران با توجه به FBI استشهاد.

او سوار به منطقه ای در نزدیکی درمانگاه درب جلو خود را نشان داد نسخه به اعضای هیات سوار وسیله نقلیه خود را به یک منطقه تعیین شده در پارکینگ و منتظر نسخه خود را.

پس از رشد نا امید شده توسط منتظر, کمپ صحبت با یک VA عضو هیات قبل از VA افسر پلیس از او خواست به بازگشت به وسیله نقلیه خود را. او گفت: یک شاهد عینی "آن MF را جلو فقط از من خواست به ترک اموال. ... زمانی که من می آیند من میخوام چیزی برای آنها" استشهاد اعلام کرد

اردوگاه بازگشت به درمانگاه دو ساعت بعد و دو و افسران پلیس را دیدم اردوگاه راه رفتن به سمت درمانگاه حمل AR-15-سبک تفنگ. افسران جلب سلاح های خود را و او را دستگیر قبل از او وارد ساخت.

اردوگاه را بازداشت گرفته شده توسط VA پلیس و بعد از انتقال به اف بی آی بازداشت کرده است. هیچ کس مجروح شد در این حادثه با توجه به FBI

او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد مارس 28 برای تفهیم اتهام در داخل Pensacola فدرال دادگاه است.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن