در کنگره ایالات متحده مت Gaetz منکر تخلف در پرداخت به سابق کاخ سفید speechwriter

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:55 PM EDT Jul 22, 2020در کنگره ایالات متحده مت Gaetz دفاع از اتهام تخ

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

در کنگره ایالات متحده مت Gaetz دفاع از اتهام تخلف شامل بیش از 28000 دلار در پرداخت های خود را از کنگره دفتر که به نظر می رسد به نقض قوانین خانه.

این کنگره جمهوری خواه فلوریدا تکدی است زیر آتش پس از سیاسی گزارش داد که دفتر او ساخته شده $28,000 در پرداخت به یک وایومینگ-شرکت بر اساس نام ریاست جمهوری ارتباطات و استراتژی LLC برای یک مشاور در نقض قوانین خانه. Gaetz همچنین به طور بالقوه نقض قوانین در پذیرش هدیه اجازه می دهد یک استودیوی تلویزیون را در خانه پدرش در نورر.

پرداخت آمد از Gaetz را عضو بازنمودی کمک هزینه است که یک صندوق دولتی برای هر یک از اعضای کنگره به اجرا در دفتر خود و پرداخت کارکنان.

وایومینگ وزیر امور خارجه در دفتر ریاست جمهوری نشان می دهد ارتباطات و استراتژی LLC ثبت شده است به عوامل ثبت نام, Inc., یک شرکت است که تبلیغ نگه داشتن هویت صاحبان کسب و کار خصوصی.

سیاسی گزارش این شرکت متصل است به بیتی دارن سابق کاخ سفید aide که مجبور شد کار خود را پس از ظاهر شدن در کنوانسیون است که به ترویج سخنرانان با supremacist views. سیاسی ذکر شده "منابع متعدد آشنا با تنظیم" برای ارتباط بین بیتی و وایومینگ شرکت.

Gaetz اعلام کرد در سال 2019 که او استخدام بیتی به عنوان یک مشاور ویژه برای speechwriting.

► بیتی استخدام: مت Gaetz استخدام سابق کاخ سفید speechwriter با سفید ملی, روابط

► سوال در اجاره: Rep. مت Gaetz اجاره فضای اداری از اهدا کننده مشتری سابق با وجود قوانین خانه

► در مرکز صحنه: 'حرکت بیش جو عجیب و غریب': Rep. مت Gaetz سهام تریلر برای HBO doc تنه زدن کنار 'Tiger King'

یک بیانیه نوشته شده است به مجله اخبار از Gaetz دفتر هرگونه تخلف و نام سیاسی گزارش "ناامید کننده" گفت: بحث شد به دلیل یک خطا مذهبی.

"اگر چه قراردادی تنظیم شده بود لازم خانه مقامات دوم نقد و بررسی توسط اداره امور مالی مشخص است که خدمات نمی تواند قرارداد برای در که دقیقا مد و دفتر ما در حال حاضر از طریق بهترین راه برای ادامه با هر دو امور مالی و خانه کمیته اخلاق" خواندن بیانیه ای از Gaetz ،

"بودجه تمام شد بلافاصله بازگشت به خانه به عنوان به زودی به عنوان این بررسی مشخص شد این بود که در راه حق به ساختار این. این چیزی بیش از یک جلال خطا مذهبی – و در حالی که آن را گیج کننده است که سیاسی باید در پیدا کردن این ارزش خبری دارند – آن است که ناامید کننده توطئه سیاسی به رفتار افرادی که ساخته ام یک گناه, روحانی اشتباه و در حال تلاش برای اصلاح آن است."

اخلاق نقد و بررسی باعث دیگر سیاسی گزارش Gaetz کاهش یافته بود این ماه. این گزارش مطرح شده سوال در مورد اجاره نامه خود را در سویل برج در پنساکولا برای یک اتاق در زیر نرخ بازار از دوست دیرین و کمک کننده ذغال سنگ مریل.

در این بیانیه از Gaetz را در روز چهارشنبه تایید کرد که این کنگره پرداخت 100 دلار در ماه از دفتر صندوق به اجاره یک دوربین برای "برقراری ارتباط با ترکیبات و ملت" برای تلویزیون استودیو در نورر.

در این بیانیه از Gaetz دفتر گفت: تنظیم انطباق با قوانین مجلس.

"سخت هزینه های استودیو در نورر پرداخت شد توسط یک شرکت خصوصی است که پس از آن به اتهام شرکت های رسانه ای در هر uplink به دوربین – همان گونه استودیو در هر نقطه در کشور برای هر عضو کنگره" بیانیه ای گفت:. "کنگره Gaetz است و نه درگیر در این معاملات. دفتر ما در مشورت با خانه کمیته اخلاق و خانه اداره کمیته در طول کل فرایند راه اندازی برای راهنمایی در مورد چگونه به حفظ انطباق با قوانین مجلس است که ما انجام داده اند."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن