UC برکلی دوم انتخاب به کارشناسی سنا پس از بحث نوشتن در کمپین

UC برکلی دوم تره Kotter انتخاب شد به مقطع کارشناسی سنا پس از آخرین لحظه نوشتن در مبارزات انتخاباتی برای قرار د

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

UC برکلی دوم تره Kotter انتخاب شد به مقطع کارشناسی سنا پس از آخرین لحظه نوشتن در مبارزات انتخاباتی برای قرار دادن نام خود را در انتخابات.

فوق العاده کم رای دهندگان عاملی به این سال نتایج. تغییرات اخیر به انتخابات پروتکل ارسال یک فرد الکترونیکی رای به هر یک واجد شرایط در مقطع کارشناسی رای دهندگان. بسیاری از دانشجویان بودند غافل از این تغییرات و از دست رفته فرصت برای رای دادن.

"من می خواهم از 20.000 ایمیل در روز" گفت: در مقطع کارشناسی گروهی مبادا '21. "من فکر نمی کنید چرا که آنها فکر کردم من می خواهم آن را دیده اند."

مبادا تنها نیست غافل از این تغییرات به انتخابات دیدم که پایین ترین میزان مشارکت حدود 2 درصد پایین از بالا و تاریخی از 8 درصد سال قبل است. پایین مردم در انتخابات کمک کرد Kotter انتخاب کنید به 15 و نقطه نهایی سنا با هشت رای بالاترین آستانه یک انتخاب رسمی در مقطع کارشناسی سنا ،

"من در ناباوری وقتی دیدم نتایج" Kotter گفت. "هنگامی که من به [برکلی] من فقط به حال این نیاز به شروع به ضرب و شتم استنفورد در همه چیز. و در حال حاضر من آنها را ضرب و شتم خود را در انتخابات است. این احساس شگفت انگیز است."

در پاسخ به انتخابات جاری در مقطع کارشناسی سنا تلاش برای بی اثر کردن نتایج. وجود دارد در حال حاضر لایحه علامت بعدی نشست روز سه شنبه ایجاد اورژانس قدرت از کمیسیون انتخابات. این لایحه در این کمیسیون برای کاهش تعداد سناتورها به 10 و منع نوشتن در رای به تعداد بدون قبل از تایید که نامزد استنفورد در مقطع کارشناسی.

"من شخصا فکر می کنم این مسخره" Kotter گفت. "منظورم این است که اگر آنها نمی تواند ضرب و شتم یک کال دانشجو, آنها سزاوار نیست در قدرت است."

این دومین بار است که در حافظه اخیر انتخابات کمیسیون تا به حال به مرحله به لغو نتایج انتخابات. در سال 2016 امپراتور Palpatine نیز موفق به کسب رای کافی برای جلب یک کرسی در شورای, اما بعدها نسخ با توجه به lightsaber جنگ در اصلی چهار که در آن Palpatine کشته شد.

آنیتا Meswichu '20 استنفورد دانشجویی که پیشگام نوشتن در کمپین وحشت زده شد توسط سنا در واکنش به نتایج آن خواستار "یک واکنش افراطی به مشروع مبارزه است."

"من فقط آن را دریافت نمی, این چیزی است که رای دهندگان می خواستند" Meswichu گفت. "من فکر می کنم بسیاری از دانشجویان محترم مقطع کارشناسی سنا قبل از, اما آن را سخت برای دیدن چگونه آنها را پس از این."

Meswichu نیز رد نکرد پر کردن یک قانون اساسی مورد در برابر سنا بیش از آنچه که او خواستار "فساد در مراحل انتخابات" — یک تاکتیک استفاده می شود اغلب به عنوان آخرین چاره در برابر سنا به حکمیت مواردی که مجلس سنا به نظر می رسد به شکستن قوانین مشخص شده در قانون اساسی خود باشد.

Meswichu است و با توجه به این تاکتیک به عنوان یک جایگزین امن تر به مشترک دیگر داوری روش های مطرح شده توسط سنا در قانون اساسی مانند دادگاه های مبارزه با همان روش Palpatine استفاده می شود دو سال پیش از آن.

"مطمئن شوید که من می خواهم برای ایجاد یک دانشگاه برکلی: دانشگاه استنفورد گفت:" Meswichu. "اما من نمی خواهم کسی به مرگ تا زمانی که ما خسته از همه از گزینه های ما."

در زمان نوشتن Meswichu نیز تحقیق "واقعا واقعا از چرم گاومیش دیدن" در Craigslist.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس John Coffey در jcoffey2 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن