کالج UCLA به میزبان مجازی جشن بهار صدمین سالگرد فارغ التحصیلان

دانش آموزان + پردیس George Takei پیشگام بازیگر فعال عدالت اجتماعی نویسنده و رسانه های اجتماعی ستاره برای ار

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399
دانش آموزان + پردیس

George Takei پیشگام بازیگر فعال عدالت اجتماعی نویسنده و رسانه های اجتماعی ستاره برای ارائه آدرس

UCLA کالج میزبان مجازی جشن بهار صدمین سالگرد فارغ التحصیلان در جمعه 12 ژوئن در 3 p. m. PDT, این برنامه شامل یک آدرس از بازیگر عدالت اجتماعی فعال پرفروشترین نویسنده و رسانه های اجتماعی ستاره George Takei.

"George Takei یک مثال برای همه برونز از قدرت پشتکار با وجود سختی. او نشان داده است و بدون شک که در زیر یکی از رویاهای آن را ممکن است تاثیر زیادی بر برای بهبود تمام گفت:" پاتریشیا ترنر ارشد دانشکده UCLA دانشگاه و معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش است. "من می دانم که ما دانش آموزان و مهمانان خود را خواهد شد الهام گرفته که ما عملا این جشن محکم کلاس از دانش آموزان است."

مجازی جشن راه اندازی کلاس 2020 را برای به رسمیت شناختن دستاوردهای خود که اوج خواهد با یک رویداد فرد در طول 2020-21 سال تحصیلی زمانی که آن را دوباره امن برای جمع آوری. کالج کار کرده است و با فارغ التحصیل شدن دانشجویان به هنر و صنعت مجازی رویداد, که به جشن پایان سال تحصیلی و conferral از درجه برای امسال صدمین سالگرد کلاس. این برنامه شامل سخنان UCLA صدراعظم ژن بلوک Takei, یک کلاس از سال 2020 دانشجو سخنران و دیگران.

"من عمیقا افتخار برای کمک به راه اندازی این جشن همکار من برونز" Takei گفت. "آن را احساس می کند که حق با این گروه جوان و فوق العاده ای مردم برای UCLA اولین مجازی جشن چون من بیش از حد صرف بخش زیادی از زندگی حرفه ای من با قاطعیت رفتن به جایی که هیچ کس قبل از رفته!"

شناخته شده UCLA فارغ التحصیل, Takei تا به حال چشمگیر حرفه ای پوشا بیش از شش دهه است. او به نظر می رسد در بیش از 40 فیلم سینمایی و صدها تلویزیون نقش مشهورترین, به عنوان Hikaru سولو در "Star Trek" و با استفاده از موفقیت خود را به عنوان یک پلت فرم به مبارزه برای عدالت اجتماعی و تجاوز به حقوق و برابری ازدواج. حمایت خود را شخصی است: در طول جنگ جهانی دوم Takei صرف دوران کودکی خود را در آمریکا و اردوگاه های اقامت اجباری همراه با 120,000 ژاپنی دیگر آمریکایی است.

Takei قوی رسانه های اجتماعی زیر تزریق طنز به رویکرد او به زندگی است. او همچنین به قلم تعدادی از پرفروشترین کتاب. او به عنوان رئیس بازنشسته ژاپنی موزه ملی آمریکا به هیئت امنا و عضو ایالات متحده–ژاپن پل بنیاد هیئت مدیره. Takei همچنین خدمت در هیئت مدیره از ژاپن–ایالات متحده دوستی کمیسیون تحت ریاست جمهوری بیل کلینتون و در سال 2004 مفتخر طلا اشعه با روزت منظور از خورشید توسط امپراتور ژاپن برای سهم خود را به آمریکا و ژاپن روابط. Takei دریافت هر دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد هنرهای درجه از UCLA ('60 و '64).

Takei دعوت شد به کلاس 2020 شروع سخنران پس از انتخاب توسط 2020 شروع کمیته متشکل از UCLA دانشجویان دانشکده و مدیران قبل از به تعویق افتادن این رویداد با توجه به COVID-19. Takei لطف توافق برای ارائه سخنرانی به صورت مجازی جشن.

"در این لحظه در تاریخ که در آن بسیاری از افراد و خانواده ها در حال تجربه چالش های بی سابقه ای این مجازی جشن فرصتی است برای گرفتن یک جشن مکث ستایش دانش آموزان ما دستاوردهای با دوستان و خانواده و ارائه یک لحظه از شادی و الهام" ترنر گفت.

UCLA که میزبان رویداد مجازی شامل آن بخش از علوم انسانی, علوم زیستی و علوم فیزیکی علوم اجتماعی و کارشناسی آموزش و پرورش و شامل حدود 83 درصد از دانشگاه UCLA در مقطع کارشناسی جمعیت.

اولین مجازی جمع سالمندان نیز نشانه پایان UCLA جشن صدمین سالگرد آن سال. اطلاعات بیشتر در مورد مجازی جشن و آینده فرد رویداد در طول سال 202021 سال تحصیلی را می توان در UCLA کالج شروع سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب