UCLA بنیاد از 6 عضو به هیئت مدیره

شش نفر از اعضای UCLA بنیاد هیئت مدیره عضو هیئت مدیره جدید صندلی کریگ Ehrlich که انتخابات پارلمانی در ماه ژانوی

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

شش نفر از اعضای UCLA بنیاد هیئت مدیره عضو هیئت مدیره جدید صندلی کریگ Ehrlich که انتخابات پارلمانی در ماه ژانویه اعلامخواهد شد فرض پست جدید آغاز ژوئیه 1.

Ehrlich موفق صندلی جان Mapes که هیئت مدیره خدمات همچنان به عنوان فوری گذشته رئیس هیئت مدیره.

داوطلب-led هیئت مدیره که شامل دانشگاه رهبری شامل 24 پرشور اعضای که به اشتراک گذاری تخصص خود را نفوذ و سخاوت با تمام UCLA جامعه است. با اهدا کننده داوطلب رهبران درگیر در مناطق در سراسر محوطه دانشگاه مدیره به طور فعال ترویج بشردوستی برای UCLA و نظارت UCLA شرکت سرمایه گذاری که مدیریت بنیاد وقف و دارایی. هیئت مدیره بنیاد همچنین مجموعه سالانه نرخ پرداخت.

هیئت مدیره منتخب دنیس کیگان کریستین سیمونز و Zev Yaroslavsky به دو سال مدیر نظر. پیوستن به هیئت مدیره به عنوان مدیران همزمان با دانشگاه نقش رهبری هستند که D ' Artagnan Scorza رئيس جمهور از انجمن فارغ التحصیلان; Cheryl Lott, فارغ التحصیلان السلطنه-تعیین و Chau لو صندلی از UCLA صدر اعظم جامعه است.

  • دنیس کیگانرئیس دیجیتال دارایی های استراتژی. دنیس کیگان با تجربه صنعت مالی اجرایی است. او به خصوص آگاه با توجه به سرمایه گذاری های جایگزین و مدیریت ریسک بازار با توجه به اوراق قرضه و سهام و مشتقات. او پس از دریافت M. B. A. از UCLA اندرسون در سال 1980 کیگان شروع به کار در Salomon Brothers, جایی که او یک عضو از شرکت کمیته اجرایی در سال 1993 در سن 41. در حالی که در سالومون کیگان به اتهام شرکت اختصاصی فعالیت های تجاری علاوه بر اینکه سر و مدیریت ریسک شرکت از درآمد ثابت. پس از ترک Salomon در سال 1995 کیگان اجرا شده است خانواده شرکت سرمایه گذاری Karkiden LLC, co-نویسنده کتاب "بررسی واقعیت" و مدیریت کلان صندوق های تامینی Auspex LLC که در بسته سال 2008 است. او همچنین در حال حاضر به عنوان رئیس دیجیتال دارایی های استراتژی. کیگان خدمت در تابلوهای بسیاری از سازمان های خیریه محلی در زادگاه خود از Greenwich, Connecticut. او همچنین عمیقا درگیر با اندرسون مدرسه. او نشسته در کمیته اجرایی اندرسون هیئت مشاوران و همکاری ریاست اخیر اندرسون صدمین سالگرد کمپین که مطرح $320 میلیون. در علاوه بر این به او M. B. A. کیگان به دست آورده لیسانس در رشته اقتصاد از دانشگاه UCLA در سال 1974. او خدمت در ارتش ایالات متحده از سال 1974 تا 1978.
  • Chau لوchief operating officer شمال غربی متقابل در لس آنجلس. Chau لو رانده است او آرزوی به نفوذ بازرگان و رهبر جامعه. او پرشور در مورد ایجاد یک جهان کلاس خدمات مالی سازمان متخصص در مدیریت ثروت. او اختصاص داده شده او 25 سال فعالیت حرفه ای در حال توسعه استراتژیک خدمات متمرکز بر رشد بالا انجام مشاوران و تیم. او منجر تمام عملیات شامل برنامه ریزی مالی, سرمایه گذاری, مدیریت منابع انسانی و تکنولوژی است. لو با موفقیت یکپارچه انسان دوستی با اهداف کسب و کار برای پیشبرد مسئولیت شرکت های بزرگ. در سال 2017, او و جان Klemm همچنین یک UCLA فارغ التحصیل همکاری با UCLA سبد خرید/می و راه اندازی همسالان برای مشاغل پیشگام برنامه طراحی شده برای کمک به دانش آموزان در طیف اوتیسم بهبود کالج خود تجربه و کاریابی. سابق صندلی صدراعظم دولت عضو از زنان و انسان دوستی و نیکوکار به ماتل بیمارستان کودکان Chau متعددی دریافت افتخارات و جوایز برای کار خود از جمله UCLA جایزه برای خدمت به جامعه است. او فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA با مدرک لیسانس خود را در رشته اقتصاد در سال 1988 به دست آورده و او M. B. A. از دانشگاه.
  • Cheryl Lott, Buchalter APC. Cheryl Lott نشان دهنده مشتریان شرکت های بزرگ و بانک ها و شرکت های وام مسکن و دیگر موسسات مالی در دولت و دادگاه فدرال. عمل او را با تمرکز بر کسب و کار عمومی و تجاری دادخواهی. لوت نیز دارای تجربه ی گسترده کار بر روی محلی و ایالتی و فدرال نظارتی مسائل و تدارکات دولت مهم است. او صندلی شرکت لس آنجلس دادخواهی گروه و عضو این شرکت تنوع و طرفدار بونو کمیته. لات رهبری UCLA فارغ التحصیلان به عنوان رئیس جمهور آن از سال 2018 تا 2020, همزمان با خدمت در UCLA مدیره بنیاد. لات مفتخر UCLA School of قانون در حال ظهور رهبر جایزه در سال 2019 است یک عضو از UCLA دانشکده حقوق فارغ التحصیلان هیئت مدیره و یکی از اعضای موسس قانون UCLA زنان منجر مدیره. در حالی که در UCLA قانون Lott به عنوان co-صندلی برای دانش آموزان قانون ارتباط درون سازمانی صندلی برای La Raza قانون انجمن دانشجویان مدیریت ویرایشگر برای Chicano, لاتینی بررسی قانون و کنوانسیون هماهنگ کننده ملی سیاه قانون انجمن دانشجویان-غربی منطقه است. در به دست آوردن او J. D.) در سال 2004 لوت نیز به دست آورده غلظت بحرانی مسابقه مطالعات و تخصص در قانون شرکت های بزرگ. لات دریافت مدرک لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی با یک جزئی در Chicano مطالعات انجام شده در UCLA در سال 2001.
  • D ' Artagnan Scorzaمدیر اجرایی و بنیانگذار عدالت اجتماعی موسسه آموزش. D ' Artagnan Scorza است مدیر اجرایی و بنیانگذار عدالت اجتماعی موسسه آموزش و رئیس هیئت مدیره آموزش و پرورش برای Inglewood Unified School District. همچنین یک سخنران برای UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت Scorza یک UC السلطنه سابق و رئیس جمهور فعلی از UCLA فارغ التحصیلان. Scorza یک نیروی دریایی ایالات متحده در جنگ عراق جانباز و پس از بازگشت به زادگاه خود را از Inglewood او ایجاد شهری دانشمندان برنامه برای کمک به دانش آموزان دریافت حمایت علمی و شغلی و مسیر هدایت و رشد شخصی و بورس های تحصیلی کالج. او همچنین نوشت و همكاري مقالات که متمرکز بر بهبود شیوه های سواد برای جوانان رنگ در جوامع شهری. او به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از 40 نوظهور مدنی مدیران زیر 40 در سال 2018 برای هموار کردن راه در, دفاع, سیاست و انسان دوستی و دریافت UCLA اخیر فارغ التحصیل جایزه دستاورد در سال 2016. او آموزش و پرورش پیشگامان همکار و اتحاد کسب و کار محلی برای زندگی اقتصاد همکار, کار برای پایان دادن به تبعیض در مناطق روستایی و جوامع شهری. او همچنین خدمت در مسیرهای بالا مشورتی هیئت مدیره حمایت از نیروی کار و توسعه فن آوری است که درمان بیماری های مزمن در مناطق محروم. Scorza نقل شده است در نشریات در مورد کار خود را و به طور منظم سخنران و مجری در موضوعات مختلف از جمله پیشرفت نژادی و عدالت اجتماعی است. او خود را به دست آورده لیسانس (2007) و دکترا (2013) از UCLA.
  • کریستین Simmons, chief operating officer Academy of Motion Picture Arts and Sciences. سیمونز مسئول روز به روز مدیریت و افزایش آکادمی داخلی سازمان و زیرساخت است که منجر به آکادمی اولین دفتر نمایندگی ورود و حقوق صاحبان سهام. اخیرا سیمونز بود که یک عضو کلیدی تیم است که ایجاد دیافراگم 2025 یک آکادمی ابتکار طراحی شده برای گسترش تنوع و شمول استاندارد در سازمان است. او تکمیل نهایی سال به عنوان یک فارغ التحصیلان السلطنه در UC Board of Regents. یک سال 1998 فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA او فوری رئیس جمهور گذشته UCLA فارغ التحصیلان عضو UCLA بنیاد مدیره و خزانه دار این انجمن فارغ التحصیلان این دانشگاه است. او در شورای مشورتی برای بازی بعدی سرمایه مشترک, برداشت, صندوق, و زنان در ورزش و حوادث. سیمونز' افتخارات شامل 2019 YMCA اخوان جایزه 2017 عاقلانه LA زن الهام بخش جایزه 2018, سیاه پوست, قدرت 100, لیست دانشگاه کالیفرنیا جمهور لیست 2017 قابل توجه زنان از UC و L. A. کسب و کار, مجله, 2016, 2017 و 2018 لیست 500 نفر تاثیر گذار ترین در لس آنجلس. او داوطلبان برای آینده بهتر برای تهمزیو کوچک مردمی غیر انتفاعی است که فراهم می کند کمک های اولیه است و در حال حاضر ساختمان یک مدرسه فنی و حرفه ای در هائیتی.
  • Zev Yaroslavskyمدیر UCLA Luskin دانشکده امور عمومی لس آنجلس ابتکار. Zev Yaroslavsky است اقتدار در تاریخ مدرن لس آنجلس و در سیاست های محلی و دولت در خدمت داشتن 40 سال به عنوان رسمی انتخاب می شوند. Yaroslavsky که همچنین دارای یک وابستگی با گروه تاریخ در کالج UCLA خدمت به مدت 20 سال به عنوان یک عضو از لس آنجلس هیئت ناظران قبل از محدودیت مدت به پایان رسید تصدی خود در سال 2014. در حالی که یک سرپرست Yaroslavsky به کمک شکل county سیاست در مالیه عمومی, حمل و نقل, بی خانمانی, بهداشت محیط زیست, ایمنی عمومی و هنر. قبل از خدمت در هیئت مدیره از سرپرستان Yaroslavsky شد یک عضو شورای شهر لس آنجلس به مدت 20 سال که در طی آن زمان این شورا مذاکره برای میزبانی سال 1984 بازی های المپیک تابستانی, تضمین این که این شهر خواهد بود محافظت از سرریز هزینه. Yaroslavsky نیز به رهبری تلاش ها برای اصلاحات در اداره پلیس لس آنجلس. با چند دهه خود را از خدمات عمومی Yaroslavsky یک مقام برجسته در امور مالی شهرداری و بودجه و همچنین استفاده از زمین و توسعه است. او خود را به دست آورده لیسانس (1971) و کارشناسی ارشد (1972) از UCLA.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن