UCLA بهداشت بیمارستان ها حفظ شماره 1 رتبه بندی در لوس آنجلس و کالیفرنیا افزایش به شماره 4 در کشور

UCLA سلامت بیمارستان در وستوود و سانتا مونیکا قرار داده شده شماره 1 در لوس آنجلس و کالیفرنیا و شماره 4 در سراس

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

UCLA سلامت بیمارستان در وستوود و سانتا مونیکا قرار داده شده شماره 1 در لوس آنجلس و کالیفرنیا و شماره 4 در سراسر کشور در رتبه بندی سالانه منتشر شده امروز توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی.

برای 31 سال متوالی UCLA به نظر می رسد ملی افتخار رول تمایز این سایت متعلق به تنها 20 بیمارستان است که به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت در سراسر آرایه ای از تخصص مراحل و شرایط.

"هر روز من با الهام از کار تیمی از پزشکان و پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی و حمایت از کارکنان که دانش و مهارت و تعهد و دلسوزی ایجاد امکان تعالی در مراقبت های بهداشتی" گفت: Johnese Spisso جمهور از UCLA بهداشت و مدیر عامل شرکت UCLA سیستم بیمارستان. "من فوق العاده افتخار از کار است که اعضای تیم ما هر روز انجام به ایجاد تفاوت در زندگی بیماران و خانواده های آنان است."

اخبار ایالات متحده ارزیابی عملکرد بیش از 4500 مراکز پزشکی در 16 تخصص و 10 روش ها و شرایط. برای به دست آوردن یک نقطه در رول افتخار و بیمارستان باید کسب نمرات بالا در سراسر بسیاری از این مناطق مراقبت.

UCLA سلامت به دست آورده بالا 10 رتبه بندی در 13 رشته از 12 سال گذشته: طب سالمندان (3) نفرولوژی (3) دیابت و غدد درون ریز (4), گوارش و دستگاه گوارش و جراحی (5), چشم پزشکی (5), pulmonology و ریه جراحی (5), قلب و عروق و جراحی قلب (7) ارتوپدی (7) روانپزشکی (7) گوش و حلق و بینی (8) مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب (8), اورولوژی (8) و روماتولوژی (9).

"ما غرور خودمان را در ارائه بهترین مراقبت ممکن برای هر بیمار بدون توجه به شرایطی — از معاینات معمول در جامعه ما کلینیک به روش های پیچیده در بیمارستان های ما" گفت: دکتر جان Mazziotta معاون صدراعظم برای UCLA علوم سلامت و مدیر عامل شرکت UCLA سلامت. "من سلام فداکاری و کار تیمی از هر کس در UCLA سیستم بهداشت و دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA."

آمریکا, اخبار,' روش در بسیاری از مناطق از مراقبت هستند تا حد زیادی بر اساس هدف اقدامات مانند خطر-تنظیم بقا تخلیه-به-خانه نرخ بیمار حجم و کیفیت پرستاری در مراقبت های مربوط به شاخص.

"بیمارستان که منجر به بالا از ما رتبه بندی و رتبه بندی دارای تخصص های پزشکی و هر یک از ساخته شده است سابقه خوبی ارائه نتایج برای بیماران" گفت: بن سخت تر سردبیر و رئیس بهداشت و تحلیل در آمریکا اخبار.

در یک جداگانه ارزیابی نیوزویک اخیرا رتبه رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در میان بهترین بیمارستان ها در جهان است.

UCLA سلامت شامل چهار بيمارستان در دو دانشگاه — رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی UCLA ماتل بیمارستان کودکان و UCLA رزنیک عصبی بیمارستان در پردیس اصلی دانشگاه در وستوود منطقه لس آنجلس UCLA مرکز پزشکی سانتا مونیکا — و بیش از 200 شیوه های پزشکی در سراسر جنوب کالیفرنیا. این همچنین شامل دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن