UCLA در اخبار اوت 11, 2020

UCLA در لیست های خبری منتخب ذکر UCLA در رسانه های خبری جهان. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتر

توسط NEWSSALAM در 21 مرداد 1399

UCLA در لیست های خبری منتخب ذکر UCLA در رسانه های خبری جهان. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. به UCLA بیشتر در اخبار نگاه کنید.

حکاری های مرموز کشف شده در شهر باستانی | National Geographic

لی مین باستان شناس دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس که به طور گسترده در مورد شیمائو بازدید و نوشته است، می گوید: «مقیاس خشونت های آیینی مشاهده شده در شیمائو در اوایل چین بی سابقه بود» جمجمه در Shimao پیشاز قربانی عظیم انسانی که تبدیل به چیزی شد که لی آن را "یک ویژگی تعریف کننده از تمدن شنگ" می نامد قرن ها بعد (از حدود سال ۱۶۰۰ تا ۱۰۴۶ قبل از مرگ) قبل از اینکه سلسله های موفق به پایان دادن به عمل.

pandemic می تواند طراحی دفاتر ، خانه ها را تغییر دهید | ''KPCC-FM's "AirTalk"

همه دارن سعي ميکنن که بفهمن، اين مطمئناً. و فکر کنم که خیلی سخته که بدونی شاید وقتی فکر می کردیم که فقط یک دور همه گیر COVID وجود دارد، مردم کاملا متقاعد شده بودند که این کار دائمی نیست. اما حالا که موج دوم را می بینیم، احتمال سومی و اینکه این مدت چقدر طول می کشه، فکر می کنم پیامدهای آن واقعاً بسیار دائمی تر از آن چیزی است که ما در اصل تصور می کردیم، "دانا کاف UCLA (حدود ۱:۴۵ علامت).

اعتراض در دراز مدت: چگونه میراث سیمانی? | همراه با مطبوعات

کریس زپدا-میلن استاد دانشگاه UCLA در بخش های مطالعات چیکانا/او و سیاست عمومی، اعتراضات را برای توقف لایحه و تشویق ثبت نام رای دهندگان در میان لاتین ها اعتبار می دهد. اما او گفت که اعتراضات همچنین قطب بندی کنگره را تشدید کرد، و چشم انداز های مهاجرت را برای هر گونه تعمیرات اساسی و شهروندی برای مهاجران بدون مدرک کم نور کرد.

چرا COVID-19 بیماران در حال مرگ در نرخ پایین تر | لس آنجلس تایمز

دکتر تیم برور، متخصص بیماری های عفونی و اپیدمیولوژیست در UCLA، گفت که حتی بهبود های پزشکی را می توان نگفت اگر تعداد بیماران همچنان به رشد خود ادامه دهد. یک سیستم مراقبت های بهداشتی غرق شده می تواند توانایی پزشکان را در فراهم آوردن مراقبت های نجات از زندگی، به هم ببازد. ما در هفت ماه گذشته اطلاعات فوق العاده ای بدست آوردیم که مفید بوده است. ما فقط به همه نیاز داریم که تشخیص دهند که ویروس از بین نرفته است."

آخرین در همه گیر | ام اس ان بی سی "ساعت ۱۱ با برایان ویلیامز"

"ما دوباره به این مسئله از بی اطلاعی، تفکر آرزوو بسیاری از فقط، بلاغت است که در راه علم واقعی و بهداشت عمومی گرفتن، گفت: UCLA آن ریمواین (حدود 4:10 علامت). Rimoin همچنین توسط سی ان ان و KTTV-TV مصاحبه شده و به نقل از لس آنجلس تایمز.

پدر و مادر از دانشجویان کالج: آیا آنها باید بمونند یا رفتن؟ | نیویورک تایمز

دبورا گلیک، استاد دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه UCLA در این مورد گفت: «همه گیرها در حال وقوع است. اين لزوما ً به اين معني نيست که بچه ات بايد بره دکتر گلیک گفت: «اگر شما یک بچه را به خانه بیاوريد که در معرض دید قرار گرفته است، این مشکل دیگری است.

کالیفرنیا به طور فزاینده در تاریکی در مورد COVID-19 گسترش | لس آنجلس تایمز

دکتر رابرت کیم فارلی، متخصص اپیدمیولوژی پزشکی و عفونی-بیماری ها در دانشکده بهداشت عمومی UCLA فیلدينگ افزود: «ما انتظار نداشتیم که مردم به آن اندازه که دارند، ناهمخوان شوند، که فرصت های بیشتری برای انتقال فراهم می کند. "ما نمی توانیم انتظار دوباره باز کردن دوباره به زودی."

مادران گزارش پریشانی روانی در میان همه گیر | امروز آمریکا

حدود ۳۹ درصد زنانی که دگرباش جنسی را شناسایی می کنند، بر اساس داده های موسسه ویلیامز، کودکان را بزرگ می کنند، اگرچه معلوم نیست که چند نفر از آن خانوارها یک یا چند پدر و مادر دارند. در خانواده های دارای والدین چند جنس هستن، همچنین مشخص نیست که تقسیم مراقبت از کودکان چه شکلی است، به گفته ٔ "کیرث کانرون"، مدیر پژوهشی موسسه ویلیامز، که از دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس خارج شده است.

کالیفرنیا پیشی 10،000 مرگ | واشنگتن پستی

Ninez Ponce، مدیر مرکز UCLA برای تحقیقات سیاست های بهداشتی، به این ارسال گفت که آن را برای سیستم های عمومی بهداشت و درمان داده ها قابل درک است که در حال حاضر کشیده شده است. اما به عنوان یک محقق، اگر داده ها برای مدافعان داده ها، محققان، رسانه ها بازتر بود - داده های نژاد به عنوان مثال- سپس این نقص ها و ناکارآمدی های گزارش یرای زودتر قابل تشخیص بود تا به ساخت یک سیستم داده کمک کند که ما با اطمینان می توانیم مدل های خود را اجرا کنیم که جوامع بیشتر در معرض خطر و زمان بندی بازگشایی امن هستند.» ponce [نوشت].

gridlock در واشنگتن بیش از گسترش PPP | بازی مطبوعاتی KCRW-FM

آنچه در اعداد مشاهده می کنیم حدود نیمی از کسانی است که در کالیفرنیا در حال حاضر مزایایی را دریافت می کنند که آنها را زیر خط فقر فدرال قرار می دهد، بدون 600 دلار. و خط فقر فدرال واقعا کم است، بنابراین بسیاری از مردم در حال حاضر صدمه دیده است، گفت: UCLA 's Till von Wachter (حدود 6:30 علامت).

نزدیک به 1 در 3 کالیفرنیای درخواست بیکاری از ماه مارس | نیوزویک

نزدیک به یک سوم از نیروی کار کالیفرنیا از ماه مارس برای بیکاری ثبت شده است، بر اساس تجزیه و تحلیل از شماره بیکاری این ایالت منتشر شده پنجشنبه توسط کالیفرنیا سیاست آزمایشگاه.... کالیفرنیا سیاست آزمایشگاه دانشکده مدیر Till von Wachter در انتشار گفت که در حالی که تعداد کل آمریکایی ها که شغل خود را از دست داده در سال جاری بهتر از پیش بینی شده بود، "این آشکار است که برای افرادی که به اندازه کافی خوش شانس برای بازگشت به کار، آنها را ببینید که این اشتغال جدید به خصوص ناپایدار است." (تی جی هیدن UCLA نیز نقل شده است.)

تقسیم پارتیزان همچنان ادامه دارد به عنوان COVID-19 موارد افزایش | امروز آمریکا

در حال حاضر، 32 درصد از جمهوری خواهان معتقدند که امن است در حال حاضر برای برگزاری انتخابات که در آن بسیاری از مردم رای در فرد، بر اساس یک نظرسنجی از صندوق دموکراسی + UCLA Nationscape پروژه.... Lynn Vavreck، دانشمند سیاسی UCLA و از سازندگان شرکت Nationscape، گفت که شکاف حزبی به احتمال زیاد از طریق پیام رسانی از "نخبگان پارتیزان" ، مانند رئیس جمهور دونالد ترامپ ایجاد می شود.

دو کشته در زندان فدرال در میان موج COVID-19 | شیکاگو تریبون

این به اندازه کافی از بهبود نیست، هر چند، گفت: دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس استاد حقوق شارون دولوئیچ. دولفویچ که همچنین در یک پروژه داده ای که پرونده های COVID را در زندان ها ردیابی می کند، می گوید: «برای طولانی ترین زمان، امکانات زیادی وجود داشت که در یک جمعیت با ۲۰۰۰ نفر، گزارش صفر یا یک یا پنج مورد را گزارش می کرد. دولفويچ گفت: "البته پرونده ها قبلا ً اونجا بودند، تو فقط نمي خواستي ما بدونيم که اونا هستن" و اين که به اندازه کافي آزمايش نبود، شناخته شده نبود.

اثرات قفل شدن بر گرم شدن کره زمین | گریست

پس از بررسی های انجام شده، الکس هال، مدیر مرکز علوم آب و هوایی دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، گفت که هیچ مشکل آشکاری در روش های آنها نمی بیند. او گفت: "به نظر می رسد صدای زیبا، او گفت.

UCLA کسب می کند نمره بالا در رتبه بندی بیمارستان | لس آنجلس مجله کسب و کار

UCLA مرکز پزشکی برای چهارمین سیستم بیمارستانی در کشور گره خورده است، حرکت از شماره 6 سال گذشته، با توجه به رتبه بندی منتشر شده در تاریخ 27 ژوئیه.... جان مززیوتا، رئیس اجرایی دانشگاه UCLA Health و معاون دانشگاه UCLA در بیانیه ای گفت: «ما خودمان را به ارائه بهترین مراقبت ممکن به هر بیمار افتخار می کنیم، مهم نیست که شرایط را داشته باشد- از چک کردن های معمول در کلینیک های جامعه ما گرفته تا روش های پیچیده در بیمارستان های ما، جان مززیوتا، مدیر اجرایی دانشگاه UCLA Health و معاون دانشگاه علوم بهداشت UCLA، در بیانیه ای گفت: «ما خودمان را به ارائه بهترین مراقبت ممکن به هر بیمار افتخار می کنیم.

محققان UCLA برای مطالعه لینک بین آلودگی هوا، همه گیر | -MyNewsLA

محققان دانشگاه UCLA روز پنجشنبه اعلام کردند که به آنها قراردادی برای مطالعه ارتباطات بین آلودگی هوا و پاندمی کوروناویروس اعطا شده است. مایکل جرت، استاد دانشگاه علوم بهداشت محیط دانشگاه UCLA، می گوید: «ما واقعاً علاقه مند به این یم که ببینیم آیا قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در درازمدت، کسی را بیشتر احتمال می دهد که بعد از دریافت COVID-19، پیش آگهی بدتری داشته باشد یا نه.

ارائه دهندگان باید به ناهمپاریها در دسترسی به بهداشت از راه دور پرداختن | بهداشت و درمان

در ایالت طلایی تنها، 7 میلیون نفر در منطقه ای زندگی می کنند که کمبود ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی را در بر دارد؛ همچنین دولت دارای کمبود 54،000 پزشک لاتین ، می گوید دکتر دیوید هیز - Bautista ، استاد پزشکی و مدیر مرکز مطالعه لاتین بهداشت و فرهنگ در دانشکده پزشکی دیوید Geffen در UCLA. "Telehealth is a new way of doing things. این می تواند دسترسی در مناطقی که کمبود وجود دارد، که در بسیاری از مناطق لاتین درست است فراهم می کند، هیز-باوتیستا می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن