UCLA در اخبار اوت 7, 2020

UCLA در لیست های خبری منتخب ذکر UCLA در رسانه های خبری جهان. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتر

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

UCLA در لیست های خبری منتخب ذکر UCLA در رسانه های خبری جهان. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. به UCLA بیشتر در اخبار نگاه کنید.

دانشگاه UCLA محققان سرطان زمین 3 میلیون دلار کمک مالی | لس آنجلس مجله کسب و کار

محققان از مرکز جامع سرطان دانشگاه UCLA جانسون اعطا شده اند 2.97 میلیون دلار کمک هزینه از موسسه ملی سرطان برای توسعه یک تکنیک تشخیصی با استفاده از فناوری نانو برای کمک به تشخیص سرطان کبد در مرحله اولیه در افراد در معرض خطر ابتلا به این بیماری.... تیم UCLA توسط Hsian-Rong Tseng، استاد فارماکولوژی مولکولی و پزشکی، و Vatche Agopian، مدیر مرکز سرطان کبد Dumont-UCLA و دانشیار جراحی، پیوند کبد و پانکراس در دانشکده پزشکی دیوید گفن UCLA رهبری می شود.

ربات AI با بیماران اطفال ارتباط برقرار می کند | تلویزیون KABC

دکتر جاستین واگنر در دانشگاه UCLA گفت: «رابین ثبت نام کرده است که چقدر خوشحال است، چقدر اضطراب، چه غم، چه قدر ترس پیش بینی شده است»

حق رأی زنان آمریکا را بسیار فراتر از صندوق رأی تغییر داد | نظر وال استریت ژورنال

(تفسیر نوشته شده توسط UCLA الن کارول DuBois) به عنوان یکصدمین سالگرد اصلاحیه ۱۹ ام، طبیعی است که بپرسیم آن انتظارات برآورده شده است یا نه. چه تاثیری در ورود رسمی زنان به زندگی سیاسی آمریکا در پایان بر کشور و بر خود زنان داشت؟ چه ابعاد جدیدی از جنبش برای برابری زنان باز شد تا زمانی که حق رای دادن شده بود امن؟

چرا آمونیوم نیترات خطرناک است؟ | رویترز

آندره آ سلا، استاد شیمی معدنی دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس در مورد انفجار بیروت گفت: «این ایده که چنین کمیتی برای شش سال بی مراقب باقی می گذاشت، باور گدایان، و حادثه ای در انتظار اتفاق افتاد.»

نگرانی در مورد کم شمار در سرشماری سال 2020 | ABC News

جمعیت هایی که رسیدن به آنها سخت در نظر گرفته می شود، مانند جوامع کم درآمد، مردم رنگ، جمعیت های بومی و مهاجران، بیشتر در پاسخ به سرشماری سال 2020 عقب تر از آنها در سال 2010، با توجه به تجزیه و تحلیل مرکز UCLA برای دانش محله، و کارشناسان نگران سرعت جدول زمانی آن را سخت تر خواهد کرد تا این شکاف برای آن گروه ها را تشکیل می دهند.

دوران اخراج: UCLA مطالعه | ''KPCC-FM's "AirTalk"

"دستورالعمل سازمان بين اِن در اين مورد کاملاً روشن است. دولت های محلی باید فوراً تمام اخراج های اجباری اردوگاه ها را متوقف کنند، که دقیقاً همان چیزی است که مناطق ویژه اجرا کننده آن را فعال می کنند. حرکت افراد در اطراف احتمال بیشتری دارد که باعث انتقال ویروس شود." هیلاری مالسون UCLA (حدود 8:30 علامت گذاری).

تست های سریع، کمتر دقیق کوروناویروس ممکن است به اندازه کافی خوب باشد | نیویورک تایمز

اوماي گارنر، مدير ميکروب شناسي باليني در سيستم بهداشتي UCLA گفت: "حتي اگر شما در روز اول کسي را از دست دهيد" اگر آنها را بارها آزمایش کنید، استدلال این است که دفعه بعد آنها را می گیرید."

جنوب شرقی L.A. می شود مرکز ویروس کورونا | لس آنجلس تایمز

دیوید هیز-باوتیستا، استاد پزشکی دانشگاه UCLA و مدیر مرکز مطالعات سلامت و فرهنگ لاتین، گفت: «ما انتظار داشتیم که پرونده های COVID از بورلی هیلز و برنت وود و بل ایر و پایین تر از مناطق در معرض تر جارو شوند» "دقیقا ً این کار انجام شده، به دنبال خط کمترین مقاومت."

تصمیمات وحشتناک به عنوان مدارس باز کردن | Cnn

بچه ها می تونن ویروس رو انتقال بده آن ریموین، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه UCLA گفت: «آنها مستعد آن هستند. و نرخ بستری شدن در بیمارستان رو به بالا است."

چرا زنان باردار با خطرات ویژه ای از COVID-19 مواجه | علم

اگر در طول رشد جنینی در 8 هفته COVID-19 داشته باشد، نتیجه آن نوزاد چه می شود؟ این داده هایی است که برای گستاخانه شدن نیاز به زمان دارد." یالدا افشار، پزشک زنان و زایمان پرخطر در دانشگاه رونالد ریگان کالیفرنیا، لس آنجلس، مرکز پزشکی می گوید.

پدر و مادر جستجو برای جایگزین های آموزش از راه دور | آسان خوان اخبار

دکتر آلیس Kuo، مدیر مرکز تعالی UCLA در بهداشت مادر و کودک و رئیس فصل کالیفرنیای جنوبی از آکادمی آمریکایی کودکان، گفت: موضوع آمده است تا اغلب که فصل برنامه ریزی برای شامل ورود در مورد امن ترین راه برای برگزاری غلاف یادگیری در بخش پرسش های متداول وب سایت خود را هفته آینده.

بازار املاک و مستغلات کالیفرنیا شیفت در طول همه گیر را ببینید | KCRW-FM

بنابراین، آنچه ما به آن نگاه می کنیم چهار نوع مختلف از املاک و مستغلات هستند: مسکن چند خانواده، دفتر، صنعتی - که شامل انبارها – و خرده فروشی. و ما به آنها بیش از هفت بازار مختلف در کالیفرنیا نگاه می کنیم. و همه آنها نسبتا یکنواخت از دیدگاه توسعه دهنده در حال حاضر، گفت: UCLA 'sجری نیکلسبورگ.

وضعیت همه گیر در لس آنجلس | هفته نامه پاسادنا

"من نوع توصیف که در آن ما در حال حاضر به عنوان یک فلات دوم از موج اول در اینجا در کالیفرنیا و لس آنجلس، گفت :" [دکتر رابرت] کیم فارلی، استاد در دانشکده دانشگاه کالیفرنیا فیلدينگ بهداشت عمومی. ما بالا رفتیم، اقامت بسیار سختگیرانه در خانه، ما باز کرده اند تا کمی، موارد افزایش یافت و در حال حاضر ما مجبور به تماس با ما و موارد شروع به سطح خاموش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب