UCLA در اخبار روز 10 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

با توجه به مسابقه در coronavirus واکسن طرح | نیویورک تایمز

دکتر پیتر melissa prophet استاد طب اطفال در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت که او "واقعا مبارزه با آنچه به انجام در مورد نژاد و قومیت." او تعجب اگر بسیاری می توان برای گروه های اقلیت با اولویت افراد به طور کلی با شرایط اساسی و با تلاش خود را برای بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

آخرین به همه گیر | MSNBC

"در اینجا مسئله بزرگ است که من از دیدن اینجا. ما می توانیم همه توافق دارند که این مهم به بچه های ما به مدرسه به شیوه ای امن و در یک شیوه ای هماهنگ. اگر این کشور نمی توانند با هم پشت این موضوع از فرزندان ما و آنها از بازگشت به مدرسه با خیال راحت من نمی دانم که در آن ما در حال رفتن به قادر به انجام این کار" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 5:30 علامت). Rimoin نیز به نقل از لس آنجلس تایمز.

تاخیر در coronavirus پژوهش قرار می دهد زنان باردار و نوزادان در معرض خطر | Mother Jones

"در زمان ما بهترین اطلاعات در دسترس گفت:" کریستینا هان یک maternal-fetal متخصص است که در بالينی دانشکده در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, دانشکده پزشکی "این بیماری همه گیر خواهد شد."

به عنوان COVID-19 شراره پشت میله های زندان, دولت برای از سرگیری اعدام | Indianapolis Star نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA دکتر نینا Harawa) بسیاری از آمریکایی ها ممکن است کمی ارتباط بین coronavirus همه گیر و تصمیم دولت برای از سرگیری اعدام پس از 17 سال وقفه. در نقش من به عنوان یک اپیدمیولوژی که در حال حاضر بخشی از تلاش ها برای رسیدگی به اختلافات در COVID-19 عفونت و مرگ و میر و کسی که یک بار چراغ کنترل عفونت تلاش برای لس آنجلس زندان من می دانم که وجود دارد جدی است و دلیلی برای نگرانی. اینکه آیا یا نه شما پشتیبانی مجازات اعدام در زمان عادی بالقوه برای خسارت های ناخواسته از انجام این اعدامها به عنوان coronavirus موارد افزایش باید به شما قابل تامل است.

می facemasks تواند مورد استفاده مجدد قرار? | KABC-تلویزیون

"من نمی توانم به طور خاص صحبت می کنند برای بیمارستان های دیگر اما در اینجا در UCLA ما دنبال L. A. County Department of Public Health — به عنوان به خوبی به عنوان CDC راهنمای استفاده از PPE. ما کافی منابع با خیال راحت به ارائه مراقبت اما ما باقی مانده هوشیار در ادامه به نظارت بر موجودی ما و استفاده از نرخ در حالی که کار برای به دست آوردن منابع از خصوصی و دولتی صنعت و منابع" گفت: دانشگاه UCLA دکتر آنو Seshadri.

گریم طرح: 200,000 مرده روز انتخابات | سیاسی

"من نومید برای آینده گفت:" دیوید Eisenman, مدیر UCLA مرکز بهداشت عمومی و بلایای طبیعی است. "من نمی بینم هر چیزی اتفاق می افتد نشان می دهد که [در آینده] بسیار بهتر خواهد بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب