UCLA در اخبار جولای 13, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 23 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

برای ما دانشجویان بین المللی معکوس یخ تصمیم | CalMatters نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Jayathi Murthy) با برخورد خودسرانه و capriciously با دانشجویان بین المللی با تحمیل قوانین بر آنها که هیچ قابل تشخیص اساس در علم یا دلیل یا ضرورت ما بیشتر کاهش جایگاه ما در جهان و خود ما تعهد به عدالت.

چگونه یک saber-دندان جانور کیسه دار آخه ما با آن نیش | نیویورک تایمز

"من مایل به سرگرم کردن مفهوم که Thylacosmilus شد روبنده اما خواستار آن یک متخصص ارگان فیدر ممکن است رفتن کمی دور" گفت: Blaire ون Valkenburgh دیرین شناس در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است." مشکل این است که با زبان. "همانطور که من در خواندن در مورد از دست رفته دندان در این مقاله من هم فکر کردم که شاید این حیوانات دیدنی زبان با تعداد زیادی از سفت پستانک های گوساله که به آنها اجازه می داد به سرعت در حال پاک کردن استخوان از گوشت."

سیاه و جوانان را تحمل زخم های دائمی از این رکود | سی ان ان کسب و کار

جوان مردم از هر قومیت فارغ التحصیل شدن به یک بحران اقتصادی رنج می برند پایدار بالاتر از نرخ بیکاری مداوم سود و زیان و افزایش فقر است که می تواند برای 10 تا 15 سال پس از ترک مدرسه. آنها نیز رنج می برند از افزایش مرگ و میر و پایین تر اجتماعی و وضعیت بعد از آن در زندگی, به گزارش UCLA اقتصاددان Till von Wachter.

مکزیکی تقسیم در دیدار پرزیدنت اوباما با مغلوب ساختن پیشی جستن | NPR "همه چیز در نظر گرفته شود"

گاسپار ریورا Salgado, یک استاد دانشگاه UCLA و یک عضو از یک binational بومی و فعالان حقوق بشر می گوید: مهاجران مکزیکی در آمریکا می خواست خیلی بیشتر از این بازدید است. "آنها خواسته آندرس مانوئل لوپز Obrador به فشار برای تغییر در سیاست های سخت گیرانه در حال اجرا توسط این رئیس جمهور همچنین به شجاعت و از او بخواهید به ادامه حمله به مهاجر مکزیکی جامعه در اینجا در ایالات متحده است. و کسانی که مسائل مورد بحث نیست. که فیل در اتاق" گفت: سلگدو.

Coronavirus آلوده زندانیان 5 برابر بیشتر از در خارج | ABC اخبار

رمان coronavirus در حال حاضر آلوده آمریکا زندانیان زندان به میزان بیش از پنج برابر بیشتر از کل جمعیت ایالات متحده و تعداد کسانی که به سرعت در حال افزایش است با توجه به تجزیه و تحلیل جدید توسط UCLA که COVID-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه و دانشگاه جانز هاپکینز... "ما به اندازه فاصله" [UCLA] پروفسور شارون Dolovich مدیر این پروژه گفت: ABC News. "من فکر می کنم ما می دانستیم که ما از رفتن به پیدا کردن اعداد است که نامتناسب اما ما همه تعجب است که اختلاف است." (همچنین: فوربس و علم روز است.)

Coronavirus موارد افزایش در جنوب و غرب | ایسنا

"آنچه در آن به شما گفتن است که موارد تسریع در این منطقه است. Miami Dade, این منطقه یک کانون عفونت در کشور است. و آنچه که ما در حال دیدن است موارد افزایش شدت آنها ادامه خواهد داد به افزایش نمایی. و وجود دارد هیچ نشانه ای از توقف" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز به نقل از لس آنجلس تایمز و تنوع است.)

وجود تبعیض در محل کار مجاز در حدود 1 در 4 کشور | ایسنا

در بیش از نیمی از کشورهای کارگران هیچ حمایت قانونی اگر یک کارفرما retaliates برای گزارش رفتار تبعیض آمیز گفت: مطالعه انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA). "تبعیض در محل کار در سراسر کشور همچنان ادامه دارد اما قدرتمند است شواهدی وجود دارد که قوانین ضد تبعیض می تواند تفاوت گفت:" جودی Heymann یک از نویسندگان این مطالعه و استاد دانشگاه UCLA در بیانیه ای.

هنر و علم از خطر ارتباطات | مجله دانستنی

"هدف این است که برای دریافت به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است به عنوان به سرعت به عنوان شما می توانید. این بدان معناست که پیام خود را به ساده. اما در خطر ارتباطی بسیاری از پیام ها ساده نیست — آنها تکیه بر ویژگی های مفاهیم مانند "مسطح منحنی" یا " تماس با ردیابی که برخی از افراد ممکن است درک نیست که در اول. بنابراين اولیه پیام به طور کلی تمرکز بر آنچه که اتفاق می افتد, چگونه به آن را انجام دهد که در آن برای پیدا کردن اطلاعات و که انجام چه" گفت: دانشگاه UCLA دبورا Glik.

ماری جوانا e-سیگار فریبنده بیشتر در بزرگسالان جوان | اخبار سلامت

محققان از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مورد بررسی قرار داده دولت از سال 2017 تا 2018 و نشان داد که c-سیگار با استفاده از افزایش 48% و استفاده از ماری جوانا افزایش 19 درصد در میان کسانی که در سنین 18-25. هیچ تغییر قابل توجهی در سیگار است که به کاهش بوده است برای یک دهه... "اگر چه در این دولت و دولت های محلی ساخته شده اند عظیم گام در کنترل دخانیات سیاست تحقیقات ما بر اهمیت توجه به قوانین که بر دسترسی به تمام محصولات هم گفت:" مطالعه نویسنده یانگ-یانگ Meng, co-مدیر بیماری مزمن برنامه در UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت. (UCLA Ninez پنک نیز به نقل از).

چرا شما باید شستن صورت خود را دوبار در روز | خودی

شستشو در صبح rids صورت خود را از هر عرق و روغن را از (مو) است که ممکن است انباشته بر روی صورت خود را به عنوان شما خواب. آن را نیز به خلاص شدن از شر هر گونه باکتری از خود را بالش می گوید: سارا Hogan, MD, یک متخصص پوست در مرکز پزشکی UCLA سانتا مونیکا. علاوه بر این هوگان می گوید: شستن صورت خود را در صبح است که مهم است برای ایجاد یک بوم خالی و افزایش اثربخشی در طول روز محصولات مراقبت از پوست از جمله مرطوب کننده و ضد آفتاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن